Synes sq vi ligner et mesterhold lige pludselig.
Pokal R4: OB - FC Midtjylland
Re: Pokal R4: OB - FC Midtjylland
Hvor er vi bare gode for tiden
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Har nogen egentlig fundet højdepunkter på nettet? Due og Sørloths mål ligger på eb.dk, men ikke Kraevs hug.
- UlvenFraNord
Holy cow hvor er vi gode! Magtdemonstration
Det her ligner seriøst noget der kan blive rigtig rigtig sjovt!
Det her ligner seriøst noget der kan blive rigtig rigtig sjovt!
- Administrator
Vi skaber jo ikke ret meget inde fra midtbanen af i dag. Det er endnu et tydeligt bevis til alle Jacobs kritikere, han er simpelthen essentielt for vores hold.
Var på stadion med en striwet kollega. Han sagde ikke så meget. Vi har virkelig god kontrol på kampen, og virker stærke i alt hvad vi foretager os. OB var så heller ikke skidegode.
Alle gør det godt men hvis jeg skal fremhæve nogen må det blive Andreas Poulsen. Han spiller rigtig godt på venstre kant. Han er hurtig, teknisk god og rimelig med hovedet, og så kan han vel spille flere pladser. Hans spillestil minder meget om Novak. AP bliver vores næste venstre back/kant.
Jeg synes Duelund er en mærkelig størrelse. Han sparker ret godt til kuglen, men som jeg ser det har han enormt meget at arbejde med ikke bare spillemæssigt, men også det der sidder mellem ørerne.
Alle gør det godt men hvis jeg skal fremhæve nogen må det blive Andreas Poulsen. Han spiller rigtig godt på venstre kant. Han er hurtig, teknisk god og rimelig med hovedet, og så kan han vel spille flere pladser. Hans spillestil minder meget om Novak. AP bliver vores næste venstre back/kant.
Jeg synes Duelund er en mærkelig størrelse. Han sparker ret godt til kuglen, men som jeg ser det har han enormt meget at arbejde med ikke bare spillemæssigt, men også det der sidder mellem ørerne.
Jeg var også nervøs da jeg så at JP ikke var med, men vi skaber dog nok til at score 3 kasser. Synes vi spiller bolden godt rundt på midten. Sparv og Drachmann gjorde det godt.
Det er jeg helt enig i.
Vi kan dog ikke forvente hver gang "bare" at give bolden til angriberne, og at de så skal trylle, hvilket i virkeligheden er min pointe. Vi har så mange flere strenge, når JP er med
Fantastisk flot at vi kan rokere rundt på 3-4-5 spillere og stadigvækl levere et så flot resultat og spillemæssigt udtryk. Thorup synes virkelig (endelig) at have ramt plet med 3-4-3 systemet, og det skal han virkelig have ros for.
Det jeg mest bider mærke i ved dagens kamp er, at vi har to meget talentfulde unge spillere i Duelund og Kraev som virker til at kunne fungere rigtigt godt som kantangribere i dette system. Dér håber jeg virkelig, at Thorup vil gøre mere for at få øget deres spilletid (de skal selvfølgelig præstere), fordi de ser ud til at kunne blive de to næste store offensive profiler på holdet efter Onuachu og Sørloth. Der er langt mere potentiale, niveaumæssigt såvel som salgsmæssigt i de to, i forhold til Rilwan, Wikheim og Kroon. Derfor håber jeg virkelig at de i større grad får chancen i fremtiden, for så ser vi virkelig skræmmende ud offensivt
Det jeg mest bider mærke i ved dagens kamp er, at vi har to meget talentfulde unge spillere i Duelund og Kraev som virker til at kunne fungere rigtigt godt som kantangribere i dette system. Dér håber jeg virkelig, at Thorup vil gøre mere for at få øget deres spilletid (de skal selvfølgelig præstere), fordi de ser ud til at kunne blive de to næste store offensive profiler på holdet efter Onuachu og Sørloth. Der er langt mere potentiale, niveaumæssigt såvel som salgsmæssigt i de to, i forhold til Rilwan, Wikheim og Kroon. Derfor håber jeg virkelig at de i større grad får chancen i fremtiden, for så ser vi virkelig skræmmende ud offensivt
tatoo skrev: ↑25. okt 2017, 23:10Var på stadion med en striwet kollega. Han sagde ikke så meget. Vi har virkelig god kontrol på kampen, og virker stærke i alt hvad vi foretager os. OB var så heller ikke skidegode.
Alle gør det godt men hvis jeg skal fremhæve nogen må det blive Andreas Poulsen. Han spiller rigtig godt på venstre kant. Han er hurtig, teknisk god og rimelig med hovedet, AP bliver vores næste venstre back/kant.
Fuldstændig enig omkring AP. Her har man en knægt der lige er fyldt 18 år, men spiller med erfaring som 25-årig. Han har det hele og kan blive een af de helt store; overblik, teknisk stærk, driblestærk (omend fysikken pt virker klejn, men bare vent) hovedspillet OK, minder lidt om FCK Ludwig Augistinson.....En kanon venstrekant er på vej!
-
Kongeren82
- Geografisk sted: Aalborg
Noget der gør sejren i går ekstra sød, er at se KEP i nedtakten sige at de tabte til et bedre hold. What a joy
Jeg er sikker på det har gjort ondt, helt ind i sjælen på ham
Jeg er sikker på det har gjort ondt, helt ind i sjælen på ham
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Enig enig enig. Har haft et godt øje til ham siden Fcm spillede mod Horsens i Ikast / træningskampen før sæsonstart. Han har klasse den knægt.tatoo skrev: ↑25. okt 2017, 23:10Alle gør det godt men hvis jeg skal fremhæve nogen må det blive Andreas Poulsen. Han spiller rigtig godt på venstre kant. Han er hurtig, teknisk god og rimelig med hovedet, og så kan han vel spille flere pladser. Hans spillestil minder meget om Novak. AP bliver vores næste venstre back/kant.
Flot sejr i går.
Jeg er særligt imponeret over den første halve time, h ir vi virkelig sidder på spillet, men også over at holder fungerer lige så godt, eller næsten lige så godt, med de "reserver" der fik chancen i går.
Der kræver mod af trænerteamet at skifte så relativt stort ud, og ville sikkert have fået alle de længe savnede ulvegravs-profiler til at dukke op igen, havde vi tabt i går.
Jeg er en glad mand i dag.
Jeg er særligt imponeret over den første halve time, h ir vi virkelig sidder på spillet, men også over at holder fungerer lige så godt, eller næsten lige så godt, med de "reserver" der fik chancen i går.
Der kræver mod af trænerteamet at skifte så relativt stort ud, og ville sikkert have fået alle de længe savnede ulvegravs-profiler til at dukke op igen, havde vi tabt i går.
Jeg er en glad mand i dag.
Hvad er det Duelund mangler i din optik? Jeg synes, at han var blandt de allerbedste på et hold, der spillede godt. Hans offensive løb er intelligente, og han ser rum, som få andre på holdet. Derudover viser han i kampen, at han også kan på egen hånd. Han tabte pusten lidt, det skal blive bedre, men naturligvis har han meget at arbejde med, han er 20 år gammel.tatoo skrev: ↑25. okt 2017, 23:10Var på stadion med en striwet kollega. Han sagde ikke så meget. Vi har virkelig god kontrol på kampen, og virker stærke i alt hvad vi foretager os. OB var så heller ikke skidegode.