Nordea tribunen (UEFA)

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Amtrup

Nordea tribunen (UEFA)

Indlæg af Amtrup »

Her må jeg bare knytte en kommentar til det, som FCM skriver i denne nyhed.

http://www.fcm.dk/default2.asp

"14 dage før kampen vil det blive afgjort hvorvidt, der kommer siddepladser på Nordea Tribunen - og først herefter vil pladserne blive udbudt til salg.

Indtil da henviser vi til billetsalget på øvrige tribuner."

Hvordan kan man være i tvivl om at stadion bliver fuld til denne kamp? I mine øjne er det sku for dårligt, hvis ikke vi kan samle 10.000 til en kamp mod de forsvarende UEFA Cup mestre.

Og derudover synes jeg, det er en svinsk måde at behandle dem der helst vil stå på nordea, da man ikke kan få klar udmelding, om der bliver billetsalg på tribunen. Der kommer da ingen støtte i den kamp, når BW bliver spredt rundt på stadionet.
Senest rettet af Amtrup 26. aug 2005, 21:50, rettet i alt 1 gang.

Crasher

Re: Nordea tribunen (UEFA)

Indlæg af Crasher »

Nej, jeg synes også det er lidt til grin, at man ikke tager en beslutning nu og her, hvad enten det så betyder Nordea eller ej. Nu fik man erfaringen i sidste runde, hvor det selvfølgelig ikke var økonomisk lukrativt at etablere sæderne. Men hvorfor ikke melde det klart ud nu, og få samling på BW. Der var jo ikk den bedste stemning sidste gang, da vi ikk var særlig mange samlet på Steff. (Ved godt at spillet havde betydning for stemningen specielt denne dag)

Men hva så - skal man vente med at købe til de der 14 dage før som de skriver om, eller skal man satse på at få en billet til en anden tribune, uvidende om hvor man havner ? ? ? For jeg vil da også håbe der bliver udsolgt denne dag, alt andet er uacceptabelt - på trods af det er torsdag.

/Kasper Madsen

Jacobbay

Indlæg af Jacobbay »

Måske har det noget at gøre med at hvis vi taber 5-0 i Moskva (14 dage før hjemmekampen), tror FCM ikke der kommer så mange tilskuere, som hvis vi for et godt resultat i Moskva - De er sikkert ikke helt billigt at sætte sæder på Nordea..
Og de kan jo ikke lave beregninger ud fra "at det er for dårligt hvis der ikke kommer 10.000". Måske skal der også flere end 10.000 tilskuer til før det kan betale sig at sætte sæder på, til (sansynligvis) een UEFAcup kamp...

klt

Nordea tribunen (UEFA) - stole

Indlæg af klt »

1. Hej, vi har lige meldt offentligt ud, at vi sætter stole op på Nordea - hvad skal de koste?

2. Hej, såfrem prisen er rigtig, sætter vi stole op på Nordea - hvad skal de koste?

- Jeg ved godt hvordan jeg ville spørge ... (Om det så er FCM der spørger MesseCentret, MesseCentret der spørger en stole-leverandør, eller hvordan det nu er det hænger sammen)

Thomas Lund

Indlæg af Thomas Lund »

Det er en meget uheldig situation FCM sætter sine mest loyale fans i og jeg har kontaktet dem med et forslag om at give eks. købere af billet til Steff (BW medlemmer) mulighed for at bytte billetterne til Nordea tribunen i en begrænset periode hvis Nordea billetter senere skulle blive sat til salg.

Nu må vi se hvad der sker.

Lund

Besvar