Helt enig. Jeg må dog sige, at MKK dømte helt korrekt 1 straffespark til Sparv i kampen. Han valgte bare det klart mindst oplagteJesper BW1100 skrev: ↑25. sep 2017, 21:18Til gengæld forkæler han os med et ikke eksisterende straffe til Sparv i 2 halvlegSteffen am skrev: ↑25. sep 2017, 19:56Hold da op, Mads-Kristoffer Kristoffersen forkæler os da ikke ligefrem.
I min bog klart straffespark da Duncan vifter bolden væk med armen.
Lidt i tvivl med situationen et par minutter efter, men ligner også et straffe i mine øjne.
2 store frispark manglende også, og et lille manglende gul kort til Duncan?
Håber ikke jeg er for farvet, men synes MKK har været fornuftigt generelt, men haft de her situation som virker bekymrende svag dømt.
Men fed fed fed FCM udtryk!!
Og respekt til jer der har taget turen! En fornøjelse at høre FCM fans dominerer på Ceres Park, det fandme fedt![]()
![]()
SL R10: AGF - FC Midtjylland
Re: SL R10: AGF - FC Midtjylland
-
mousebreaker
Virkelig god kamp af drengene i dag. Ingen længerevarende udfald. Masser af chancer. Enkelte situationer hvor man så skidt ud i forsvaret, men det er købt.
Ros over hele linjen inkl trænerbænken.
Hvis kommentatorerne har ret med deres stats, så har Polle nu 20 mål/assists i de sidste 19 kampe!
Ros over hele linjen inkl trænerbænken.
Hvis kommentatorerne har ret med deres stats, så har Polle nu 20 mål/assists i de sidste 19 kampe!
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Det er jeg så ikke enig i, jeg så det mere som en slags kompensation, for alt det elendige dommerarbejde han havde lavet indtil da. Lidt underligt at kampen bliver afgjort på en tilfældighed, for der var masser af andre Fcm chancer.THenry skrev: ↑25. sep 2017, 21:27Helt enig. Jeg må dog sige, at MKK dømte helt korrekt 1 straffespark til Sparv i kampen. Han valgte bare det klart mindst oplagteJesper BW1100 skrev: ↑25. sep 2017, 21:18Til gengæld forkæler han os med et ikke eksisterende straffe til Sparv i 2 halvlegSteffen am skrev: ↑25. sep 2017, 19:56Hold da op, Mads-Kristoffer Kristoffersen forkæler os da ikke ligefrem.
Lidt i tvivl med situationen et par minutter efter, men ligner også et straffe i mine øjne.
2 store frispark manglende også, og et lille manglende gul kort til Duncan?
Håber ikke jeg er for farvet, men synes MKK har været fornuftigt generelt, men haft de her situation som virker bekymrende svag dømt.
Men fed fed fed FCM udtryk!!
Og respekt til jer der har taget turen! En fornøjelse at høre FCM fans dominerer på Ceres Park, det fandme fedt![]()
![]()
![]()
Jeg kan rigtig godt lide det nye system. Det ligner en kanon sæson.
-
Steffen am
I mine øjne var FCM bedre i 1. halveg,
men med dommeren dårligere.
Virkelig god FCM halveg, som du skal spole tilbage og se, hvis du har muligheden.
I 2. halveg, dominere FCM også, men knap så meget. Bliver lidt mere krig,
til gengæld med en dommer der laver lidt mere balance i tingene.
Nemlig, helt andre med jer andre.
Det var den mindst åbenlyse straffe. Men hvis vi ikke skulle få nogen, var det også tyveri.
Jeg synes klart, at det kun var den første situation med Duncans arm, der burde give straffespark. Den anden situation hænger vores spiller (kan ikke huske hvem) meget med benet. Ligesom også Sparv lader benet hænge og søger kontakten, da han får straffesparket.Steffen am skrev: ↑25. sep 2017, 19:56Hold da op, Mads-Kristoffer Kristoffersen forkæler os da ikke ligefrem.
Jeg synes dog samlet set, at vi var klart bedst og var aldrig i tvivl om sejren!
Det er sku lækkert at se, hvordan spillet er oppet helt vild siden starten af sæsonen, hvor vi havde noget sværere ved både at skabe chancer og lukke til bagude, så er det jo helt anderledes nu. De sidste fire kampe (Greve på meget billig baggrund) skaber vi jo enormt mange chancer. I de samme kampe lukker vi også så godt til bagude, som vi kan forvente (FCK kampen undtaget).
AGF har vel kun Aminis chance i første halveg, som kommer efter et godt løb og en halvdårlig placering i forsvaret og chancen til Junker i anden halveg, hvor bolden ikke skal have lov til at komme hele vejen igennem feltet. Det, synes jeg, er, hvad man kan forvente på udebane i Aarhus.
Mod Hobro tillader vi vel også blot en enkelt større chance og så situationen, der ender i straffespark, som ikke burde blive farlig.
Det bliver vildt at se, hvad det ender med, når spillerne er mere vante i systemet!
FCM!
FCM!
FCM!
FCM!
FCM!
- UlvenFraNord
For dælen da det var godt. Vores nye måde at spille på klæder holdet. Nu har Thorup været ret udskældt i lang tid, jeg har også rettet min kritik mod den manglende udvikling, men lige nu er jeg meget optimistisk, det virker til at det her vil fungere rigtig godt, så derfor ROS til Thorup og Bak!
Meget professionel indsats. Rigtig god sejr, der langt hen ad vejen slides hjem. Jeg er allermest tilfreds med at forsvaret holder nullet - de skal sætte en ære i ikke at lukke mål.
Jeg kan kun tilslutte mig den ros, som der er givet til det nye system. Jeg synes stadigvæk, at der er ting at arbejde med. Forsvaret har fortsat koncentrations svigt i momenter, men det er en gammel nyhed, og de er øjensynligt kun blevet hjulpet af det nye system. Paul og Sørloth er brandvarme, og jeg forstår godt, at man ønsker dem begge på banen, men jeg er ikke sikker på, at det er løsningen på længere sigt med dem begge - det er svært at forvente, at de begge holder denne form resten af sæsonen. Der mangler noget kreativitet, som Hassan ikke rigtig har i sit spil, så meget hænger på Poulsen. Det vil bedre hold end AGF kunne lukke ned for. Løsningen er ikke klar, da jeg er skuffet over at konkurrencen mellem Wikheim, Duelund, Kraev og Kroon ikke har medført at en af dem har steppet mere op (jeg ved godt de ikke er ens, men jeg tror, at de kæmper om lignende pladser i det nye system).
Jeg kan kun tilslutte mig den ros, som der er givet til det nye system. Jeg synes stadigvæk, at der er ting at arbejde med. Forsvaret har fortsat koncentrations svigt i momenter, men det er en gammel nyhed, og de er øjensynligt kun blevet hjulpet af det nye system. Paul og Sørloth er brandvarme, og jeg forstår godt, at man ønsker dem begge på banen, men jeg er ikke sikker på, at det er løsningen på længere sigt med dem begge - det er svært at forvente, at de begge holder denne form resten af sæsonen. Der mangler noget kreativitet, som Hassan ikke rigtig har i sit spil, så meget hænger på Poulsen. Det vil bedre hold end AGF kunne lukke ned for. Løsningen er ikke klar, da jeg er skuffet over at konkurrencen mellem Wikheim, Duelund, Kraev og Kroon ikke har medført at en af dem har steppet mere op (jeg ved godt de ikke er ens, men jeg tror, at de kæmper om lignende pladser i det nye system).
Dejlig septemberaften på Aarhus Stadion. Jakob Poulsen får kæmpe plusser i min bog for mål og assist samt længdespringet i sandgraven lige ud for AGF's fans efter straffesparket. Storartet!
Generelt ikke mange minusser på en aften som i går, dog ét til dem, der valgte at kaste med pyro. Lad nu være med det, for helvede. Der var også folk på tribunen nedenunder, og lige pludselig laver nogen et skævt kast. Ros til resten for god stemning!
Glen-komplekset er heldigvis afblæst, inden det for alvor blev træls. Tre mål og tre på træværket. Jeg synes, sejrens størrelse er helt fortjent.
Generelt ikke mange minusser på en aften som i går, dog ét til dem, der valgte at kaste med pyro. Lad nu være med det, for helvede. Der var også folk på tribunen nedenunder, og lige pludselig laver nogen et skævt kast. Ros til resten for god stemning!
Glen-komplekset er heldigvis afblæst, inden det for alvor blev træls. Tre mål og tre på træværket. Jeg synes, sejrens størrelse er helt fortjent.
[quote="Steffen am" post_id=146546 time=1506370709
Virkelig god FCM halveg, som du skal spole tilbage og se, hvis du har muligheden.
[/quote]
Jeg har ikke optaget kampen, men håber jeg kan finde den et sted og se 1. halvleg.
Har vi fået flere straffespark i denne sæson end vi plejer?
[/quote]
Jeg har ikke optaget kampen, men håber jeg kan finde den et sted og se 1. halvleg.
-
Steffen am
Det tror jeg i hvert fald ikke.Christian skrev: ↑26. sep 2017, 13:53Jeg har ikke optaget kampen, men håber jeg kan finde den et sted og se 1. halvleg.Steffen am skrev: ↑25. sep 2017, 22:18
Ifølge superstats var det den første straffe i superliga sæsonen.
http://www.superstats.dk/maal/straffespark
Men vi har vist fået et par stykker i Europa kampene.
Og igen, stærkt arbejde til jer der tog turen, det sku sejt!
https://twitter.com/RasmusAnkersen/stat ... 4158478336
Ok tak. Jeg havde bare en fornemmelse af en del straffe uden at have overblikket.
-
Steffen am
Ifølge tap in,
skulle vi 'kun' have vundet med 2 mål.
https://twitter.com/tapinfodbold/status ... 1654113281
Så is på drenge og piger
Så is på drenge og piger
Igen bliver du snydt af, at straffespark ikke regnes med. Så tre mål er ganske retvisende.Steffen am skrev: ↑26. sep 2017, 15:14Ifølge tap in,
Så is på drenge og piger![]()
Fcm som mester til ods 7
Fin kamp og god opstilling. Straffe bliver efter min mening givet alt for nemt i denne sæson. Hvad blev der at udtrykket hånd til bold? Oftest er det bold til hånd. Duncan blev ramt på hånden og begge kommentatorer appellerede for straffe, det blev dog ikke dømt denne gang. Film af Hassan og Sparv.
Fin kamp og god opstilling. Straffe bliver efter min mening givet alt for nemt i denne sæson. Hvad blev der at udtrykket hånd til bold? Oftest er det bold til hånd. Duncan blev ramt på hånden og begge kommentatorer appellerede for straffe, det blev dog ikke dømt denne gang. Film af Hassan og Sparv.