SL R9: Midtjylland - Hobro

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Vijen

Re: SL R9: Midtjylland - Hobro

Indlæg af Vijen »

Van der vaart med i truppen. Jeg håber virkelig at vi får ham, at se. Han må være virkelig opsat på at vise at han er rigtig klar og har været det længe.

THenry

Indlæg af THenry »

Vijen skrev:
16. sep 2017, 14:33
Van der vaart med i truppen. Jeg håber virkelig at vi får ham, at se. Han må være virkelig opsat på at vise at han er rigtig klar og har været det længe.
Jeg kan ikke se, hvem der er udtaget til truppen på Fcm.dk. Hvor ser du det med VDV hende?

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

THenry skrev:
16. sep 2017, 16:13
Vijen skrev:
Jeg kan ikke se, hvem der er udtaget til truppen på Fcm.dk. Hvor ser du det med VDV hende?
I den nye FCM-app offentliggøres truppen tidligere end på FCM.dk

THenry

Indlæg af THenry »

Kent skrev:
16. sep 2017, 16:15
THenry skrev:
16. sep 2017, 16:13
Vijen skrev:
I den nye FCM-app offentliggøres truppen tidligere end på FCM.dk
Tak. Så må man jo anskaffe sig den :D

THenry

Indlæg af THenry »

Christian skrev:
15. sep 2017, 12:58
Stoffer skrev:
15. sep 2017, 10:25
Christian skrev:
15. sep 2017, 06:32
Jeg er meget ærgerlig over at Sørloth ikke er med, men så er det jo godt vi har Paul ;)

Vi plejer at vinde sikkert over Hobro på MCH og det gør vi selvfølgelig igen.
Jeg ser os score 3 eller 4 og Hobro 0 eller 1.

Jeg glæder mig.
Jeg tror, at vi skal passe på med at forlade os på tidligere resultater mod klubben. Meget vand er løbet igennem åen siden de sidst var på besøg på MCH.
Det er jeg helt enig i, men jeg forventer et toptændt mandskab, som viser at der er klasseforskel på de to hold.

Hobro kommer sikkert ikke for at spille fodbold på samme måde som FCN gjorde, men jeg mener vores offensive kvaliteter er så gode at vi bør kunne låse Hobros forsvar op.
Jeg har lidt svært ved at forstå, hvorfor flere lige nu mener at Hobro er favoritter i den kamp.
Helt enig. Jeg føler mig også overbevist om, at Hobro har overpræsteret i denne sæson, og det er spørgsmål om tid før gassen går af ballonen, og det kunne passende starte i morgen.

Jeg tror vores offensiv giver Hobro problemer, og vi vinder 3-1.

Brugeravatar
Stoffer

Indlæg af Stoffer »

THenry skrev:
16. sep 2017, 16:59
Christian skrev:
15. sep 2017, 12:58
Stoffer skrev:
15. sep 2017, 10:25

Jeg tror, at vi skal passe på med at forlade os på tidligere resultater mod klubben. Meget vand er løbet igennem åen siden de sidst var på besøg på MCH.
Det er jeg helt enig i, men jeg forventer et toptændt mandskab, som viser at der er klasseforskel på de to hold.

Hobro kommer sikkert ikke for at spille fodbold på samme måde som FCN gjorde, men jeg mener vores offensive kvaliteter er så gode at vi bør kunne låse Hobros forsvar op.
Jeg har lidt svært ved at forstå, hvorfor flere lige nu mener at Hobro er favoritter i den kamp.
Helt enig. Jeg føler mig også overbevist om, at Hobro har overpræsteret i denne sæson, og det er spørgsmål om tid før gassen går af ballonen, og det kunne passende starte i morgen.

Jeg tror vores offensiv giver Hobro problemer, og vi vinder 3-1.
Jeg ved, at der er delte holdninger om xG modeller osv., men jeg værdsætter det, som et analyseværktøj (jeg har nemlig kun set en Hobro kamp): TapIn på twitter har meget godt om SL holdenes præstationer runde for runde, og Hobro har i følge deres data ikke overpræsteret ved at score flere mål eller tillade flere end man kunne forvente - de har spillet godt. Om de så generelt har overpræsteret i deres spil som sådan, det tør jeg ikke sige.

Brugeravatar
Jacob

Indlæg af Jacob »

Er Kraev kommet skadet hjem fra landsholdstjeneste? Underligt han ikke har været i truppen siden.

Flodisar
Geografisk sted: Eslöv, Sverige

Indlæg af Flodisar »

Blir lite nervös över Novák som en av de tre längst bak. Det gäller ju att han inte blir alltför offensiv, alernativt att Dal Hende täcker upp för honom, annars blir det tufft för dom andra två där bak.
Skriver "Halstihörnan" för MFF:s fansida Himmelriket http://www.svenskafans.com/fotboll/mff - en serie texter där jag följer Markus Halstis karriär. Följde därför FC Midtjylland i 2år.

974

Indlæg af 974 »

Flodisar skrev:
17. sep 2017, 12:47
Blir lite nervös över Novák som en av de tre längst bak. Det gäller ju att han inte blir alltför offensiv, alernativt att Dal Hende täcker upp för honom, annars blir det tufft för dom andra två där bak.
Tænker præcis at Dal Hende kommer til at bakke helt op !
De besidder jo de samme evner, så tror at det kan blive superdynamisk :-)
Bare de ser til at kommunikere ordentligt!

Christian

Indlæg af Christian »

Flot første halvleg.

Sparv med opadgående formkurve, flere gode indgreb fra korcsmar og Kian virker mere og mere som en klassespiller.

Vi har bukserne på og vist hvor skabet skal stå.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Der er djælvme et offensivt pres der lykkedes bedre end i mange af de sidste kampe.
Det fedt :D

Er desværre selv forhindret i at komme på stadion i dag, men bor relativ tæt på, og hører fra kontakt på stadion at lynene kommer tættere på stadion.
Tror i det kan få betydning for 2. halveg?

THenry

Indlæg af THenry »

Pausen er i hvert fald forlænget 10 minutter på grund af vejret jf. Eurosport.

I øvrigt fin første halvleg. Vi laver 2 mål mod et hold, der har været gode defensivt(de har lukket 6 mål ind i 16 halvlege før dagens kamp), og vores vakkelvorne defensiv holder Hobro nede på en 1 chance.

Synes det nye spilsystem ser spændende ud. Det giver mulighed for at få vores bedste spillere på banen samtidigt, og vi får flere dybdeløb og løb omkring vores enlige angriber end nomalt. Derudover har vi formået at lægge højt pres på Hobros store stoppere, som ikke virker komfortable på bolden.
Senest rettet af THenry 17. sep 2017, 14:06, rettet i alt 2 gange.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Christian skrev:
17. sep 2017, 13:55
Flot første halvleg.

Sparv med opadgående formkurve, flere gode indgreb fra korcsmar og Kian virker mere og mere som en klassespiller.

Vi har bukserne på og vist hvor skabet skal stå.
Jeg synes Kian har haft gode indgreb og dårlige situationer. Tabt bold på midten og og alt for nem at komme forvi ved deres forsøg på overliggeren. Det er bare ikke godt nok. Desuden er han notorisk svag med fødderne, hvad det også ser ud til at Thomasberg har tænkt. Hobro vil gøre meget for at Kian skal have bolden og så lukke ned omkring ham så det er ham der skal slå en lang
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

974

Indlæg af 974 »

Jeg synes det ser godt ud idag :-)

Uden at vide om det er sandt, så synes jeg at det så ud som om Nissen hev lidt efter vejret i løbet af 1. halvleg..
Måske han har fået sig en ordentlig gang influenza ? :-)

JBT

Indlæg af JBT »

Hvorfor lukker FCM mål ind mod sådan et tegneserie hold…

Sig nu bare op Jess Thorup.

Besvar