Nej det gør du ikke. Historien kom ud til alle de fremmødte til Fanforum i BW loungen.Holger skrev: ↑7. sep 2017, 11:30Denne tråd er vel ikke Fanforum? Fanforum er et arrangement - formentlig i BW-loungen på stadion - hvor folk møder fysisk op og stiller spørgsmål og får svar...Eller tager jeg helt fejl?FCMInside skrev: ↑7. sep 2017, 09:26I sidste fanforum, mindes jeg at du skylder os en forklaring om sagen med den ghansesisk angriber og Werder Bremen? "Skal vi ikke gemme den til det næste fanforum?"![]()
"1. Hvilken ung ghanesisk angriber drejer det sig om? Kan vi få et navn, nu han alligevel har skrevet under med en anden klub?
Skal vi ikke gemme de saftige detaljer af den historie til det næste fanforum?"
Skrevet af kære Rasmus A![]()
Spørgetime med Rasmus Ankersen
- Administrator
Re: Spørgetime med Rasmus Ankersen
- Administrator
Re: Spørgetime med Rasmus Ankersen
Den med de 5% er brag frem så mange gange, og flere gange besvaret. Fordi man siger en ting, er det jo ikke sikkert det kommer til at ske. Vores transfervinduer har alle båret præg af gode signings, men det kræver også held for at de slår til.Falcons skrev: ↑7. sep 2017, 05:13Tak Rasmus
jeg har lidt svært ved at acceptere argumentet/undskyldningerne for et billigt mesterskab - de findes ikke. Brøndby er blevet bedre, men AaB er blevet væsentligt svagere og sådan kan man blive ved.
FCK var rigtig stærke i sidste sæson, men ellers har jeg svært ved at se, at ligaen er blevet bedre. Snare Tværtimod. Vi er faldet i niveau taktisk, teknisk og bestemt udtryksmæssigt.
Vores eget hold i mesterskabssæsonen var rigtig rigtig stærkt, og ubehageligt at spille imod. Aggression,fight, teknik, individuele færdigheder, team spirit, vindermentalitet og STABILITET var kendetegnet for holdet. sejrene kom i lange stimer, ikke en til to af gangen som det har været tilfældet de sidste to år.
Ovenstående tillægsord, er i dag kun noget der vises i korte perioder i løbet af en kamp..ikke i måneder som vi var blevet forkælet og forvent med. Beskrivelsen af holdet i dag vil ikke indeholder ordene Stabilitet, teknik, individuelle færdigheder og vindermentalitet. Dog vil der blive tilført ordet arbejdsmænd uden væsentlige tekniske færdigheder.
Hvor gør det ondt at se og konstatere. Og vi BURDE jo stå stærkere og mere solide i dag end vi gjorde for 3 år siden uden penge, men vi havde en forbandet stærk mentalitet...jeg tror, der er mange der mener, at vi har afviklet i stedet for at udvikle i to år.
Efter vinder Sæsonen blev der sagt, at vi i hvert vindue ville bygge 5% på.....beklager, men det tror jeg ikke engang at i kan se. Forklaring og årsag udbedes - eller vær ærlig og sig at vi ikke har forvaltet vores penge/indkøb fornuftigt.
After all - vi vil alle det samme.
Samtidig synes jeg du maler et rosenrødt billede af guldholdet. (Guld)Foråret bar meget præg af at vi havde et forspring og vandt mange tætte kampe. Denne sæson vinder vi ikke de tætte kampe, og det kan så tydeligt ses på stillingen, og ISÆR på diverse fora og på lægterne.
Du skriver vi burde stå stærkere, der er jeg helt enig. Holdet underpræsterer, men hvad gør vi fans så?