EL Q4/2: FC Midtjylland vs. Apollon Limassol
-
Steffen am
-
mousebreaker
Re: EL Q4/2: FC Midtjylland vs. Apollon Limassol
Nu var Alex da Silva vel banens dårligste i begge kampe, måske med undtagelse af et par FCM spillere eller tre eller fire... nej korrektion. Alex da Silva var sit holds dårligste. Et prædikat som Rafa forhåbentlig kunne have undgåetUlvenFraNord skrev: ↑24. aug 2017, 23:48Mega skuffende indsats....
Interessant i øvrigt at se hvordan Apollon bruger Alex da Silva, det er jo sådan vi skulle gøre brug af Rafael van der Vaart, hvis vi ellers havde modet..
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Stor oplevelse på stadion i går, som desværre ikke sluttede som jeg havde håbet.
Jeg så en kamp uden de store chancer til nogen af holdene, og selvom vi bestemt ikke spillede prangende, synes jeg vi var det bedste hold.
Apollon havde marginalerne i går, som sagtens kunne være gået vores vej som jeg ser det.
Et straffe til Sørloth og en stor chance tidligt til Borring, ville have givet et helt andet forløb af kampen.
Måske en ny træner vil give holdet et tiltrængt boost, jeg ved det ikke. Men jeg synes slet ikke at det er op baggrund af vores Europa-kampagne at man kan diskvalificere Jess.
Sørloth og Poulsen deler motm i mine øjne, med Novak og Jesper Hansen på de næste pladser.
Resultatet i går gør stadig temmelig ondt, men jeg synes vi havde fortjent bedre.
Jeg så en kamp uden de store chancer til nogen af holdene, og selvom vi bestemt ikke spillede prangende, synes jeg vi var det bedste hold.
Apollon havde marginalerne i går, som sagtens kunne være gået vores vej som jeg ser det.
Et straffe til Sørloth og en stor chance tidligt til Borring, ville have givet et helt andet forløb af kampen.
Måske en ny træner vil give holdet et tiltrængt boost, jeg ved det ikke. Men jeg synes slet ikke at det er op baggrund af vores Europa-kampagne at man kan diskvalificere Jess.
Sørloth og Poulsen deler motm i mine øjne, med Novak og Jesper Hansen på de næste pladser.
Resultatet i går gør stadig temmelig ondt, men jeg synes vi havde fortjent bedre.
Tragisk 2. halvleg. Hvorfor søren kommer vi ikke ud til den? Hvorfor fortsætter vi ikke med at spille fodbold, da vi er kommet foran. Vores forsvar har det altså bedst, når spillet foregår langt væk fra vores mål.
Sparv har desværre ikke fundet sit 2015 niveau igen, jeg kan blive meget i tvivl om han gør det?
Rømer er et sympatisk bekendtskab, men når vi er tvunget til at stille med ham i start-11, så er det ikke et sundhedstegn.
Nu har Thorup så mistet endnu et gruppespil. Et gruppespil hvor indgangsdøren vel sjældent har været mere åben.
Jeg er ikke tilfreds med vores overordnede playoff indsats, i modsætning til Thorup.
Hvis vi skal nå 3 gruppespil inden 2020, så skal vi kvalificere os i 2018 og i 2019. Spørgsmålet til Steinlein må være, om ikke vi skal sige tak til Thorup i denne omgang - eller i det mindste bare farvel, og så give en anden - gerne udenlandsk træner chancen. Jeg synes Thorup har misbrugt de chancer han fortjener i FCM?
Lyngby søndag, er det her Thorups skæbne bliver beseglet?
Sparv har desværre ikke fundet sit 2015 niveau igen, jeg kan blive meget i tvivl om han gør det?
Rømer er et sympatisk bekendtskab, men når vi er tvunget til at stille med ham i start-11, så er det ikke et sundhedstegn.
Nu har Thorup så mistet endnu et gruppespil. Et gruppespil hvor indgangsdøren vel sjældent har været mere åben.
Jeg er ikke tilfreds med vores overordnede playoff indsats, i modsætning til Thorup.
Hvis vi skal nå 3 gruppespil inden 2020, så skal vi kvalificere os i 2018 og i 2019. Spørgsmålet til Steinlein må være, om ikke vi skal sige tak til Thorup i denne omgang - eller i det mindste bare farvel, og så give en anden - gerne udenlandsk træner chancen. Jeg synes Thorup har misbrugt de chancer han fortjener i FCM?
Lyngby søndag, er det her Thorups skæbne bliver beseglet?
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Vi tabte chancen for Europa-league i de sidste 3 minutter på Cypern, længere er den ikke. Nu skal vi så jagte mesterskabet, med fuld skrald.
Jeg synes et et-mål nederlag på udebane, med to udebanemål i bagagen, burde være muligt at spille sig videre på, på det højt besungne fort?
Kæmpe skuffelse at vi ikke går videre.
Frygter lidt at denne sæson ender som sidste år.. glipper gruppespillet, går all in på mesterskab samt pokalen som også glipper.
Thorup skal ud... nu
Frygter lidt at denne sæson ender som sidste år.. glipper gruppespillet, går all in på mesterskab samt pokalen som også glipper.
Thorup skal ud... nu
Det gør sgu stadig nas her dagen derpå, kan slet ikke huske sidste gang jeg var så skuffet efter en fodboldkamp, havde nok forventet at det ville ende med et videre avancement og nogle spændende kampe i EL..
Nu ender det nok med at nogle af vores mest spændende spillere bliver solgt, og genopbygningen kan starte forfra.
Nu ender det nok med at nogle af vores mest spændende spillere bliver solgt, og genopbygningen kan starte forfra.
Kan godt forstå det er tillokkende at skyde skylden på det dumme mål på Cypern. Det gjorde Nissen også post-match. Men det er jo ikke hele historien, for vi overvandt det mål i første halvleg i går. Da spillerne går til pause, er vi på det tidspunkt videre. Så er det altså ligegyldigt, hvad der skete på Cypern. Der var én opgave: Ikke at tabe anden halvleg.TrueWolfMidt skrev: ↑25. aug 2017, 11:01Vi tabte chancen for Europa-league i de sidste 3 minutter på Cypern, længere er den ikke. Nu skal vi så jagte mesterskabet, med fuld skrald.
Er også stadig vildt skuffet her dagen derpå. Havde virkelig regnet med, at vi ville klare det.
- UlvenFraNord
Apollon har trukket Everton, Lyon og Atalanta. Hold som kunne have været interessante at se på MCH Arena... 
Spørgsmålet er, om det ikke er to sider af samme sag: Et forsvar som ikke har redskaberne (taktisk?, mentalt?, evnerne?) til at spille en kamp færdig.Acebone skrev: ↑25. aug 2017, 12:38Kan godt forstå det er tillokkende at skyde skylden på det dumme mål på Cypern. Det gjorde Nissen også post-match. Men det er jo ikke hele historien, for vi overvandt det mål i første halvleg i går. Da spillerne går til pause, er vi på det tidspunkt videre. Så er det altså ligegyldigt, hvad der skete på Cypern. Der var én opgave: Ikke at tabe anden halvleg.TrueWolfMidt skrev: ↑25. aug 2017, 11:01Vi tabte chancen for Europa-league i de sidste 3 minutter på Cypern, længere er den ikke. Nu skal vi så jagte mesterskabet, med fuld skrald.
Er også stadig vildt skuffet her dagen derpå. Havde virkelig regnet med, at vi ville klare det.
- UlvenFraNord
Man kan se på Ajax hvor stor en forskel en træner gør. Sidste sæson var de i EL finalen. Ny træner, og nu er de røget ud inden gruppespillet. Det synes jeg er bemærkelsesværdigt og værd at tænke over.
Det er helt sikkert en kæmpe fiasko at de røg ud til Rosenborg, men med til historien hører også, at de har solgt fire af deres aller vigtigste spillere, inklusiv anfører Davy Klaassen og kæmpetalentet Davinson Sánchez, for svimlende 582 mio kr.UlvenFraNord skrev: ↑25. aug 2017, 14:46Man kan se på Ajax hvor stor en forskel en træner gør. Sidste sæson var de i EL finalen. Ny træner, og nu er de røget ud inden gruppespillet. Det synes jeg er bemærkelsesværdigt og værd at tænke over.
-
Steffen am
Et straffespark er ikke en kæmpe mulighed i fodbold. Det burde du vide