Transfervinduet sommer 2017

Om FC Midtjylland og Black Wolves
CasperBW

Re: Transfervinduet sommer 2017

Indlæg af CasperBW »

Densestar7430 skrev:
11. aug 2017, 13:23
Jeg tror ikke du skal regne med vi har nogen videresalgsklausul på Erik, han blev jo solgt fordi hans frikøbsklausul på omkring 2 mio eur blev indløst.

Det er derfor meget utænkeligt at vi har andet end uddannelsespenge at hente i Erik.
Det har du nok ret i. Omend det sikkert også er muligt at lave en frikøbsklausul på beløb+videresalgs klausul, men det er vidst ikke standarden.

Så er der da en negativ ting mindre ;)

THenry

Indlæg af THenry »

Acebone skrev:
11. aug 2017, 13:36
Rygterne går også på, at Besiktas skulle have været interesserede i Erik, men pga. skaden sprang de fra.
Og Besiktas har lige præsenteret en ny midtstopper (Gary Medel fra Inter) i dag, så de er nok helt ude af billedet nu.

Brugeravatar
KingJohn
Geografisk sted: København

Indlæg af KingJohn »

THenry skrev:
11. aug 2017, 14:06
Acebone skrev:
Rygterne går også på, at Besiktas skulle have været interesserede i Erik, men pga. skaden sprang de fra.
Og Besiktas har lige præsenteret en ny midtstopper (Gary Medel fra Inter) i dag, så de er nok helt ude af billedet nu.
Medel er nu primært defensiv midtbane, hvilket også passer bedre til hans højde (1,71) ;)

THenry

Indlæg af THenry »

KingJohn skrev:
11. aug 2017, 14:23
THenry skrev:
11. aug 2017, 14:06
Acebone skrev:
Medel er nu primært defensiv midtbane, hvilket også passer bedre til hans højde (1,71) ;)
Jeg læste, at han blev omtalt som forsvarsspiller http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/besi ... l-i-inter/
Dog håber jeg, at Besiktas snupper Svia. Det vil fandme være ærgerlig, at se ham i en FCK trøje :o

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Kunne man forestille sig at Steinlein faktisk er ude efter Erik, men at det afhænger af om vi kommer i EL.

Tænker det kunne være realistisk med et års leje af Erik, hvis vi kommer i EL. Ryger vi ud, så smutter han nok til FCK.

Benzo

Indlæg af Benzo »

Det har jeg svært ved at forestille mig, i og med at Sviatchenko er ude de næste 3 måneder, vil han ikke være tilgængelig i den periode hvor vi i så fald har mest brug for ham, nemlig i EL gruppespillet.

Ville dog elske at se ham i FCM igen, og hade at se ham i FCK.

THenry

Indlæg af THenry »

Lupus1999 skrev:
11. aug 2017, 19:59
Kunne man forestille sig at Steinlein faktisk er ude efter Erik, men at det afhænger af om vi kommer i EL.

Tænker det kunne være realistisk med et års leje af Erik, hvis vi kommer i EL. Ryger vi ud, så smutter han nok til FCK.
Vi skal sælge spillere, hvis vi ikke kommer i EL gruppespil, så det kræver afgjort at vi kvaller, før der kan være en lille chance for, at vi kan hive ham hjem på en lejekontrakt, hvis Erik selv ønsker det. Jeg tror dog ikke, at vi får ham tilbage, selvom jeg meget gerne ser det. Håber derfor, at han finder en klub i udlandet (eller bliver i Celtic pga. skaden), så han ikke havner i FCK.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Benzo skrev:
11. aug 2017, 21:10
Det har jeg svært ved at forestille mig, i og med at Sviatchenko er ude de næste 3 måneder, vil han ikke være tilgængelig i den periode hvor vi i så fald har mest brug for ham, nemlig i EL gruppespillet.
Præcis. Han bør ikke være interessant at leje for nogen klubber - med mindre det er med henblik på køb, hvilket af flere grunde udelukker FCM.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Lupus1999 skrev:
11. aug 2017, 19:59

Ville være skuffet hvis der ikke er nogen former for kontakt mellem FCM og Erik's lejr.
Men derfra til at der bliver tale om genforening har jeg svært ved at se.

Erik bør stille højere (så FCK burde også være ude i mine øjne),
men må selvfølgelig indrømme har nogle flere penge osv.

FCM har i forvejen ikke for mange penge og vil være 100 % bygget på om vi kommer i gruppespil eller ej.
Og ja, med hans nye skade og skadehistorik, virker heller ikke gavnende,
når FCM skal "outsmarte" og ikke "outspende"

Brugeravatar
HKP

Indlæg af HKP »

Arff skrev:
7. aug 2017, 00:57
HKP skrev:Faktum er at pilen kun peger i én retning: på Jess Thorup!

Han smed 1. halvleg 100% og det var det vi tabte kampen på! Længere er den ikke... så er det ligemeget hvem vi skiftede ud i pausen osv... han smed tre points for os idag igen igen!
Pilen peger i min verden i flere retninger, men en af dem er bestemt også på Jess - sådan er det altid når et hold underpræstere (spillemæssigt i denne case). Men at give ham skylden for dagens nederlag er jeg langt fra enig i. Som Bak siger efter 25 minutter, så følger spillerne ikke den gameplan der er blevet lagt, og den falder langt mere tilbage på spillerne end den gør på træneren. Det er jo heller ikke din chefs skyld, hvis du ikke følger den plan din chef har givet dig. Det er vel heller ikke din chefs skyld, hvis du nogle dage kun arbejder på 70%?

Edit: debatten hører til i en anden tråd - vil admin flytte den?

Sent from my iPhone using Tapatalk
Jo, det er chefens skyld, hvis hans folk ikke arbejder ordentligt....!!

Brugeravatar
HKP

Indlæg af HKP »

HKP skrev:
12. aug 2017, 18:16
Arff skrev:
7. aug 2017, 00:57
HKP skrev:Faktum er at pilen kun peger i én retning: på Jess Thorup!

Han smed 1. halvleg 100% og det var det vi tabte kampen på! Længere er den ikke... så er det ligemeget hvem vi skiftede ud i pausen osv... han smed tre points for os idag igen igen!
Pilen peger i min verden i flere retninger, men en af dem er bestemt også på Jess - sådan er det altid når et hold underpræstere (spillemæssigt i denne case). Men at give ham skylden for dagens nederlag er jeg langt fra enig i. Som Bak siger efter 25 minutter, så følger spillerne ikke den gameplan der er blevet lagt, og den falder langt mere tilbage på spillerne end den gør på træneren. Det er jo heller ikke din chefs skyld, hvis du ikke følger den plan din chef har givet dig. Det er vel heller ikke din chefs skyld, hvis du nogle dage kun arbejder på 70%?

Edit: debatten hører til i en anden tråd - vil admin flytte den?

Sent from my iPhone using Tapatalk
Jo, det er chefens skyld, hvis hans folk ikke arbejder ordentligt....!!
Det er i hvert fald hans ansvar om noget...!

Vijen

Indlæg af Vijen »

Hvis der er sandhed i snakken om sviatchenko til FCK, så ser vi nok noget indenfor kort tid. Nu hvor Erik Johansson er skadet resten af året.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Tror det kan blive lidt et issue for FCK, at Sviatchenko også er skadet. De har vel reelt brug for en spiller, der kan gå ind nu og her.

mortenS

Indlæg af mortenS »

http://www.bt.dk/superligaen/onuachu-la ... ge-af-sted
Nu er Poul også ude at sige. Han er klar til en større adresse. BT spekulere i England. Det kunne jo være interessant eftersom det er der de fleste penge er derved også større transfersummer.
Men så kan man jo være i tvivl om han er god nok, For hans spidskompetencer er der jo mange der ovre der har. Så de er nok bedre til at styre ham, end de danske forsvarer

Sendt fra min SM-G920F med Tapatalk

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

mortenS skrev:
13. aug 2017, 20:53
http://www.bt.dk/superligaen/onuachu-la ... ge-af-sted
Nu er Poul også ude at sige. Han er klar til en større adresse. BT spekulere i England. Det kunne jo være interessant eftersom det er der de fleste penge er derved også større transfersummer.
Men så kan man jo være i tvivl om han er god nok, For hans spidskompetencer er der jo mange der ovre der har. Så de er nok bedre til at styre ham, end de danske forsvarer

Sendt fra min SM-G920F med Tapatalk
Men som vi tidligere har diskuteret herinde, så er England vel slet ikke aktuel for Paul, da han ikke spiller landskampe, og derfor ikke kan få arbejdstilladelse i England.

Låst