Du burde blive banned for det der
Transfervinduet sommer 2017
Re: Transfervinduet sommer 2017
Henker, lad nu være.henker skrev:
Jeg kan forstå, at du er enormt frustreret og sur over din ban. Din debatform gør det dog ikke bedre, og netop denne sparker dig nok helt ud.
Tidligere har du faktisk sat dig ned, og tænkt over dine indlæg og lavet lidt research forud. Men nu virker det mere som sure opstød mod FCM som helhed og debattørerne herinde (mest sidstnævnte).
Hvis jeg må give dig et ærligt, og velment, råd, så vil jeg anbefale dig at læse indlæggene fra andre debattører, tænke om der kunne være noget relevant i det de skriver om FCM, ikke om eller til dig, men om FCM. Herefter formulere et indlæg, sige det højt og overveje om det skal skrives.
Til andre, vil jeg gerne opfordre jer til at styre udenom. Jeg har forståelse for, at I er dybt uenige om tingene, men frygter at I har set jer sure (mildt skrevet...) på Henker. Er indlægget ikke relevant, så lad det være...
Det gør ikke meget for foraet...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Kampen i dag viser hvor meget vi mangler en rigtig 8r som kan hjælpe Polle på midtbanen.
Det har jeg længe sagt, så jeg er naturligvis enig.mnm123 skrev:Kampen i dag viser hvor meget vi mangler en rigtig 8r som kan hjælpe Polle på midtbanen.
Jeg synes også, dagens kamp viser et behov for en ny midtstopper. Da man (korrekt) hiver Riis ud, smider man Sparv derned i stedet for Halsti, hvilket i min verden er et klart signal fra Jess og Bak's side.
Vi kan tabe, men aldrig besejres
Man smider vel Sparv ned i forsvaret for ikke at skulle bruge endnu en udskiftning. Hvis vi skulle have Halsti ind centralt, kunne vi ikke få både Borring og Paul på banen uden at bruge alle tre udskiftninger i pausen, hvilket ikke er optimalt.Arff skrev: ↑6. aug 2017, 21:27Det har jeg længe sagt, så jeg er naturligvis enig.mnm123 skrev:Kampen i dag viser hvor meget vi mangler en rigtig 8r som kan hjælpe Polle på midtbanen.
Jeg synes også, dagens kamp viser et behov for en ny midtstopper. Da man (korrekt) hiver Riis ud, smider man Sparv derned i stedet for Halsti, hvilket i min verden er et klart signal fra Jess og Bak's side.
FCM!
FCM!
FCM!
FCM!
FCM!
Nej, men Riis kunne have spillet kampen færdig, og så have skiftet Sparv/Janus i stedet for ham.tubbe93 skrev:Man smider vel Sparv ned i forsvaret for ikke at skulle bruge endnu en udskiftning. Hvis vi skulle have Halsti ind centralt, kunne vi ikke få både Borring og Paul på banen uden at bruge alle tre udskiftninger i pausen, hvilket ikke er optimalt.Arff skrev: ↑6. aug 2017, 21:27Det har jeg længe sagt, så jeg er naturligvis enig.mnm123 skrev:Kampen i dag viser hvor meget vi mangler en rigtig 8r som kan hjælpe Polle på midtbanen.
Faktum er at pilen kun peger i én retning: på Jess Thorup!
Han smed 1. halvleg 100% og det var det vi tabte kampen på! Længere er den ikke... så er det ligemeget hvem vi skiftede ud i pausen osv... han smed tre points for os idag igen igen!
Han smed 1. halvleg 100% og det var det vi tabte kampen på! Længere er den ikke... så er det ligemeget hvem vi skiftede ud i pausen osv... han smed tre points for os idag igen igen!
Transfervinduet sommer 2017
Pilen peger i min verden i flere retninger, men en af dem er bestemt også på Jess - sådan er det altid når et hold underpræstere (spillemæssigt i denne case). Men at give ham skylden for dagens nederlag er jeg langt fra enig i. Som Bak siger efter 25 minutter, så følger spillerne ikke den gameplan der er blevet lagt, og den falder langt mere tilbage på spillerne end den gør på træneren. Det er jo heller ikke din chefs skyld, hvis du ikke følger den plan din chef har givet dig. Det er vel heller ikke din chefs skyld, hvis du nogle dage kun arbejder på 70%?HKP skrev:Faktum er at pilen kun peger i én retning: på Jess Thorup!
Edit: debatten hører til i en anden tråd - vil admin flytte den?
Det er som udgangs punkt også en helt korrekt måde at tænke på, problemet er bare her, at det er en hel "afdeling" (læs hold) der ikke fungerer og ikke har præsteret, siden Jess fik indflydelse på holdet (efter vores europa turne), måske med undtagelse af enkelte kampe sidste forår.
Hvis du har en chef i et firma, hvor en afdeling ikke præsterer og ikke har formået det i gennem lang tid, så tror jeg det er et Chef/træner issue og ikke en evt. sammensværgelse fra medarbejdernes/spillernes side om at stille personen i dårligt lys.
Vi spiller pt. som en afspejling af trænerens attitude, kedeligt, uinspirerende og uden gnist i spillet.
Faktum er bare, at den trup vi har nu er LANGT bedre end den trup Zorninger overtog i Brøndby og inden han fik forstærkninger, kunne man tydeligt se et meget positivt aftryk, vi får bare ca. det sammen ud af vores nu, som det thomas frank fik dengang.
Hvis du har en chef i et firma, hvor en afdeling ikke præsterer og ikke har formået det i gennem lang tid, så tror jeg det er et Chef/træner issue og ikke en evt. sammensværgelse fra medarbejdernes/spillernes side om at stille personen i dårligt lys.
Vi spiller pt. som en afspejling af trænerens attitude, kedeligt, uinspirerende og uden gnist i spillet.
Faktum er bare, at den trup vi har nu er LANGT bedre end den trup Zorninger overtog i Brøndby og inden han fik forstærkninger, kunne man tydeligt se et meget positivt aftryk, vi får bare ca. det sammen ud af vores nu, som det thomas frank fik dengang.
Guys, kan I ikke diskutere Thorup i en relevant tråd? Jeg tror hver gang, at der rent faktisk sker noget på transferfronten.
-
Densestar7430
Det er godt at se at du kommet til fornuft ArffArff skrev: ↑6. aug 2017, 21:27Det har jeg længe sagt, så jeg er naturligvis enig.mnm123 skrev:Kampen i dag viser hvor meget vi mangler en rigtig 8r som kan hjælpe Polle på midtbanen.
Jeg ville stadig ikke have Okore, så den står jeg fast på - han er bare en mørkere, lidt større og hurtigere udgave af RiisDensestar7430 skrev:Det er godt at se at du kommet til fornuft ArffArff skrev: ↑6. aug 2017, 21:27Det har jeg længe sagt, så jeg er naturligvis enig.mnm123 skrev:Kampen i dag viser hvor meget vi mangler en rigtig 8r som kan hjælpe Polle på midtbanen.
Sent from my iPhone using Tapatalk(hentyder til vores tidligere snak om Okore).
Men omstændighederne har for også ændret sig, for jeg troede de to kampe mod Derry var enlige svaler, og han derefter kom videre. Det ser ikke ud til at være tilfældet, så jeg tror Riis har bedst af noget tid, hvor han kan genopbygge selvtilliden og komme tilbage i en bedre mentalforfatning.
Han har evnerne, og jeg er sikker på at denne modgangsperiode også styrker ham mentalt - på sigt.
-
mousebreaker
Det er også en ny situation vi er i nu, fordi Riis har været .... jeg mangler sgu egentlig ord for hvor dårlig han har været. Katastrofal?Densestar7430 skrev: ↑7. aug 2017, 13:03Det er godt at se at du kommet til fornuft ArffArff skrev: ↑6. aug 2017, 21:27Det har jeg længe sagt, så jeg er naturligvis enig.mnm123 skrev:Kampen i dag viser hvor meget vi mangler en rigtig 8r som kan hjælpe Polle på midtbanen.
Sent from my iPhone using Tapatalk(hentyder til vores tidligere snak om Okore).
Det niveau han er kommet i gang med i denne sæson gør at vi er nødt til at handle. Tidligere havde vi tillid til ham. Han var 3'er i hierakiet og Halsti 4. Gav ikke meget mening at skubbe ham ned som nummer fire dengang hvis man mener talentarbejde seriøst. Nu er realiteterne en helt anden. Desuden er der andre talenter bagved igen som man ville skubbe endnu længere ud i mørket
Iøvrigt tror jeg da at de fleste gerne ville have en super mf igen. Jeg håber de henter en spiller på lejekontrakt a la Bodurov som brandslukning. Det vil være for tidligt at lukke døren for Riis og der skal være plads til ham når han genfinder sig selv
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Har slettet de andre citater for at undgå alt for lang indlæg.mousebreaker skrev: Iøvrigt tror jeg da at de fleste gerne ville have en super mf igen. Jeg håber de henter en spiller på lejekontrakt a la Bodurov som brandslukning. Det vil være for tidligt at lukke døren for Riis og der skal være plads til ham når han genfinder sig selv
Jeg er helt enig i, at Riis, og for øvrigt heller ikke Nicolaisen, ikke skal afskrives - jeg tror på dem, men lige pt. er der for stort et spring. Riis var fremragende inden sin skade i foråret, og egentligt også ganske nogenlunde efter skadespausen. Men han har desværre fået nogle gok i nødden, og trænger til at genopbygge sig selv mentalt, og det har vi ikke tid til, når defensiven i forvejen sejler.
Derfor ser jeg også ideen i en lejeaftale til Riis, og at vi henter en ind på leje også, selvom jeg generelt er imod, da det absolut ikke skaber kontinuitet, og det har vi virkelig brug for. Ideelt finder vi en gratis stopper, som kan gå ind og påtage sig lederrollen, og så må han kæmpe med Kian og Zsolt på den korte bane, og med de to plus Riis og Nico på den længere bane.