Torsdagens Uefakamp, hvordan følge vi med?
-
YahooSeeker [Bot]
Torsdagens Uefakamp, hvordan følge vi med?
Som man kan læse i "B36 - FCM?" tråden, så sendes der fra alle Uefa kampene på Dr sport, DAB kanalen som også kan høres på nettet, på dr.dk
Men er det sådan at der også er fra kampene i Sport i 3éren fra 19.03? Man kan ikke læse det direkte, men hvad fanden skulle de ellers sende en Torsdag?
Jeg vil bare opfordre folk til at mødes på Graven i forbindelse med kampen, hvis man ikke mødes fysisk nogen steder?
Jeg vil dog opfordre til at vi behersker opdateringerne, således at graven ikke går helt i stå.
Jeg skal i hvert fald nok være der.
Er der nogen der ved om der evt. sendes fra Hit.FM også? Det har de nogle gange gjort?
Men er det sådan at der også er fra kampene i Sport i 3éren fra 19.03? Man kan ikke læse det direkte, men hvad fanden skulle de ellers sende en Torsdag?
Jeg vil bare opfordre folk til at mødes på Graven i forbindelse med kampen, hvis man ikke mødes fysisk nogen steder?
Jeg vil dog opfordre til at vi behersker opdateringerne, således at graven ikke går helt i stå.
Jeg skal i hvert fald nok være der.
Er der nogen der ved om der evt. sendes fra Hit.FM også? Det har de nogle gange gjort?
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 25. aug 2005, 16:59, rettet i alt 1 gang.
-
Rovsing
Re: Torsdagens Uefakamp, hvordan følge vi med?
Så vidt jeg lige kan vurdere er jeg afhængig af det som kommer her på graven, så please skriv hvad i ved hvis i ved noget der ikke står der.
-
YahooSeeker [Bot]
Rovsing skrev:
-------------------------------------------------------
> Så vidt jeg lige kan vurdere er jeg afhængig af
> det som kommer her på graven, så please skriv hvad
> i ved hvis i ved noget der ikke står der.
>
>
> Rovsing
Hvis du er på nettet kan du vel tage dr sport?
http://www.dr.dk/netradio/drsport32.asx
-------------------------------------------------------
> Så vidt jeg lige kan vurdere er jeg afhængig af
> det som kommer her på graven, så please skriv hvad
> i ved hvis i ved noget der ikke står der.
>
>
> Rovsing
Hvis du er på nettet kan du vel tage dr sport?
http://www.dr.dk/netradio/drsport32.asx
-
YahooSeeker [Bot]
Lige nu sender DR sport det samme som Sport i 3éren på P3, så mon ikke det er det samme i morgen?
-
Ravnen
Ja nu mangler vi en chat vi kunne mødes på, og en mand på Færøerne som ville sende updates konstant. Er der ingen der har kontakt med nogen i staben som kunne sende SMS?
-
YahooSeeker [Bot]
Du finder bare en chat!
-
Søren Ross
Re: Torsdagens Uefakamp, hvordan følge vi med? OT
I er vel alle registrede på SCOR.dk alligevel ?
Farmerdating.dk har vel også en chat vi kan bruge...
høhø høhø..
Hekler.. hu hu huurligarn
Mvh Søren Ross..
Farmerdating.dk har vel også en chat vi kan bruge...
høhø høhø..
Hekler.. hu hu huurligarn
Mvh Søren Ross..
-
Persian_Wolf
Hvorvidt jeg ved, så følger DR Sport direkte med i Ajax-BIF kampen? Opdatere de også omkring FCM/ESBJERG/FCK kampene??
-
YahooSeeker [Bot]
ot. (att. Abu)
Abu, er du i landet eller sidder du under sydligere himmelstrøg og følger holdet?
-
Persian_Wolf
Re: ot. (att. Abu)
lol tja, jeg er flyttet til Odense, hvis det er det du mener?
hva da?
hva da?
-
Persian_Wolf
Re: ot. (att. Abu)
hold kæft jeg er skæv.. Kampen er først imorgen, jeg må seriøst ha blevet pænt meget påvirket af Odense luften her. Bor også 10 meter fra stadion, så det er nok det.. Sorry folkens
.. Jeg gi'r Haribo til næste kamp mod OB 
-
YahooSeeker [Bot]
Odense er slemt
Ha ha
Var der ikke noget med du var i Iran her i sommers?
Jeg vidste forresten godt det var Odense du var i, nu jeg tænker mig om.....
Ja det er slemt
Var der ikke noget med du var i Iran her i sommers?
Jeg vidste forresten godt det var Odense du var i, nu jeg tænker mig om.....
Ja det er slemt
-
Persian_Wolf
Re: Odense er slemt O.T
haha, ja det med Odense, har du fuldstændig ret i; Men når Herning ikke tilbyder den uddannelse jeg vil ha, er der ikke andre muligheder.
Nej, jeg var i Dubai(UAE), oplevede forresten George Weah i ufattelig grim skrigende orange Jakkesæt og Beckhams hemmelige hus i "Palm Island"
Nej, jeg var i Dubai(UAE), oplevede forresten George Weah i ufattelig grim skrigende orange Jakkesæt og Beckhams hemmelige hus i "Palm Island"
-
E!
Den største klubkamp på færøerne - DRsport kl 18
Sakset fra DR.dk
FC Midtjylland bliver den ene part i den største klubkamp i Færøernes historie, når 'Ulvene' torsdag spiller UEFA-returkamp mod B36 Tórshavn.
Hvis vejrprognoserne om opklaring holder, så forventes der 3000 tilskuere til kvalifikationskampen til UEFA Cup'en, hvor FC Midtjylland fører med 2-1 efter det første opgør.
Og FC Midtjylland kan glæde sig over, at Kristian Bak Nielsen har meldt sig klar. Forsvarsspilleren, der måtte udgå med en forstrækning kort efter pausen i søndagens 3-3-kamp mod AGF, kunne give sig fuldt ud i den sidste træning forud for morgendagens opgør.
Samtidig er Razak Pimpong efter cirka en måneds skadespause også blevet fit for fight og er klar til at træde ind på højre kanten.
FC Midtjylland skuffede for to uger siden sit hjemmepublikum på SAS Arena med en smal sejr, men assistenttræner Thomas Thomasberg forventer, at holdet klarer sig videre til tredje kvalifikationsrunde.
- Jeg regner med, at B36 vil spille på samme måde som i det første opgør. De vil sikkert pakke sig og vente på en chance, som de kan slå til på. Så hvis vi kan få et tidligt mål, så skulle det gerne blive en overkommelig opgave, siger FC Midtjyllands assistenttræner Thomas Thomasberg til DR Sporten.
Den færøske målscorer fra det første opgør, Ingi Højsted, har i øvrigt været ude med en skade i en uges tid, men har meldt sig klar til torsdagens kamp.
------------------------------------
Lyt til UEFA Cup-bold live
DR Sporten fløjter op til den helt store UEFA Cup aften torsdag, når både FC København, Esbjerg og FC Midtjylland skal i aktion i den europæiske turnering.
DR Sporten har reportere klar på alle stadions, og du kan lytte til kampene live på DAB-kanalen og her på nettet.
FC København skal til Wales for at spille returkamp mod Carmarthen Town. Kampen starter klokken 20:30, og DR Sportens Andreas Kraul og Michael 'Mio' Nielsen kommenterer fra Ninian Park i Cardiff. Det første opgør sluttede med en 2-0 sejr til FCK.
FC Midtjyllands kamp mod færøske B36 Tórshavn sendes fra klokken 18. Reporter Hans Krabbe er taget til færøerne og er klar til fortælle, om danskernes 2-1 sejr over B36 i det første opgør er nok til at komme med i UEFA Cup'en.
Endelig er DRs Lars Paaske i Norge for at følge Esbjergs kamp mod Tromsø IL. Kampen starter klokken 19, og Esbjerg skal hævne et trist 0-1 nederlag fra det første opgør.
FC Midtjylland bliver den ene part i den største klubkamp i Færøernes historie, når 'Ulvene' torsdag spiller UEFA-returkamp mod B36 Tórshavn.
Hvis vejrprognoserne om opklaring holder, så forventes der 3000 tilskuere til kvalifikationskampen til UEFA Cup'en, hvor FC Midtjylland fører med 2-1 efter det første opgør.
Og FC Midtjylland kan glæde sig over, at Kristian Bak Nielsen har meldt sig klar. Forsvarsspilleren, der måtte udgå med en forstrækning kort efter pausen i søndagens 3-3-kamp mod AGF, kunne give sig fuldt ud i den sidste træning forud for morgendagens opgør.
Samtidig er Razak Pimpong efter cirka en måneds skadespause også blevet fit for fight og er klar til at træde ind på højre kanten.
FC Midtjylland skuffede for to uger siden sit hjemmepublikum på SAS Arena med en smal sejr, men assistenttræner Thomas Thomasberg forventer, at holdet klarer sig videre til tredje kvalifikationsrunde.
- Jeg regner med, at B36 vil spille på samme måde som i det første opgør. De vil sikkert pakke sig og vente på en chance, som de kan slå til på. Så hvis vi kan få et tidligt mål, så skulle det gerne blive en overkommelig opgave, siger FC Midtjyllands assistenttræner Thomas Thomasberg til DR Sporten.
Den færøske målscorer fra det første opgør, Ingi Højsted, har i øvrigt været ude med en skade i en uges tid, men har meldt sig klar til torsdagens kamp.
------------------------------------
Lyt til UEFA Cup-bold live
DR Sporten fløjter op til den helt store UEFA Cup aften torsdag, når både FC København, Esbjerg og FC Midtjylland skal i aktion i den europæiske turnering.
DR Sporten har reportere klar på alle stadions, og du kan lytte til kampene live på DAB-kanalen og her på nettet.
FC København skal til Wales for at spille returkamp mod Carmarthen Town. Kampen starter klokken 20:30, og DR Sportens Andreas Kraul og Michael 'Mio' Nielsen kommenterer fra Ninian Park i Cardiff. Det første opgør sluttede med en 2-0 sejr til FCK.
FC Midtjyllands kamp mod færøske B36 Tórshavn sendes fra klokken 18. Reporter Hans Krabbe er taget til færøerne og er klar til fortælle, om danskernes 2-1 sejr over B36 i det første opgør er nok til at komme med i UEFA Cup'en.
Endelig er DRs Lars Paaske i Norge for at følge Esbjergs kamp mod Tromsø IL. Kampen starter klokken 19, og Esbjerg skal hævne et trist 0-1 nederlag fra det første opgør.
-
Altoriso
Hvad tid spilles kampen ???
Er blevet noget i tvivl om hvornår kampen starter...
På FCM.dk står der kl 18 - ligeledes lægges der op til på DRsport at der sendes fra kampen kl 18
På tips.dk kan man spille på kampen til kl 18.55
Bold.dk skriver også at kampen starter dér...
Hmm ...
Er det fordi at der evt er en times tidsforskel, som nogen ikke har regnet med..
Anyone ???
På FCM.dk står der kl 18 - ligeledes lægges der op til på DRsport at der sendes fra kampen kl 18
På tips.dk kan man spille på kampen til kl 18.55
Bold.dk skriver også at kampen starter dér...
Hmm ...
Er det fordi at der evt er en times tidsforskel, som nogen ikke har regnet med..
Anyone ???