SL R2: Midtjylland - Silkeborg

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Steffen am

SL R2: Midtjylland - Silkeborg

Indlæg af Steffen am »

Superligaens runde 2, og første superligakamp hjemme.
6. gældene kamp i sæsonen.

Det Praktiske:
Tid: Søndag d. 23/07 kl. 18.00
Sted: MCH Arena
Dommer: Mads Kristoffersen
Medie: TV3 Sport1, Viaplay og radions P3

Karantæner:
Midtjylland: Ingen
Silkeborg: Ingen

Skader:
Midtjylland: Nicolaisen og VdV skadet - Zsolt og Borring tvivlsom
Silkeborg: Alexssander Medeiros de Azeredo skadet

Bud på start XI'er
Startopstillingen synes jeg igen kan være svær at spå om, med de mange kampe.
Forventer igen lidt rotation,
Mit bedste bud:

4-2-3-1
Billede

Bænk: Falkesgaard, Riis, Rømer, Dal Hende, Sparv, Rilwan, Paul

Sidste opgør mod Silkeborg:
27.01.17 CF FC Midtjylland Silkeborg 1 : 2
01.12.16 SL Silkeborg FC Midtjylland 2 : 1
31.07.16 SL FC Midtjylland Silkeborg 3 : 0
17.04.15 SL FC Midtjylland Silkeborg 1 : 0
07.11.14 SL Silkeborg FC Midtjylland 1 : 2

Sidste gældende kamp
http://www.bold.dk/fodbold/kamp/silkebo ... /12786288/

Forudsigelses leg
Reglerne er således:
Fra trådens oprettelse til 1 time før kampstart gives der bud,
og en time før kampstart, hvor startformationen bliver offentliggjort lukkes der for bud.

Vinderen bliver den der har gættet rigtig med højst mulig detaljegrad,
f.eks. stilling, målscorer, minuttal for mål, kort, kampbillede osv.

Point fra tidligere runder:
BMBrandt: 1
SteffenAM: 1
Mousebreaker: 1
Stoffer: 1
JEP: 1

Præmien i sjette runde af legen, bliver et stykke med god klassisk rock.

God Kamp

Mazter81
Geografisk sted: Paphos, Cypern
Kontakt:

Re: SL R2: Midtjylland - Silkeborg

Indlæg af Mazter81 »

2-1. Drachmann og Due for os. 16 & 87 minut. 8 gule. 1 rødt. Vi dominerer hele kampen. Vinder fortjent selvom silkeby scorer i 4'.

Der er over 6000 på stadion. 2. Halvleg regner væk

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Sammy Skytte og Simon Jakobsen missede premieren med skader for SIF. Skytte skulle være klar mod os, mens Simon Jakobsen stadig er tvivlsom.

Meget fokus i Silkeborg er på indvielsen af deres nye stadion i næste runde, så vi kan håbe, at de laver den samme finte som os i 2004, hvor vi tabte de to første udekampe inden indvielsen af SAS Arena.

SimonH

Indlæg af SimonH »

3-0

Paul, Hassan og Kroon

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

En kamp som skal vindes, og har også svært ved at forestille mig andet. Vi er simpeltheb så meget bedre, at det skal give tre point. Håber, vi får rigtig gang i Paul.

Kan den der tåbelige leg i øvrigt ikke droppes, det fylder trådene op med ligegyldig nonsens.

Fodboldfan

Indlæg af Fodboldfan »

Enig. Det der forudsigelsesleg må gerne aflyses. Det fylder og de fleste indlæg er kun lavet for sjov.

CasperBW

Indlæg af CasperBW »

Er ret sikker på Paul starter inde. Han er stadig vores klare første mand og Sørloth har spillet den sidste 1,5 kamp.

Iøvrigt rar variation til vores trup, at vi nu kan køre med Duelund og Novak i de "nemme" kampe, hvor vi forventes at dominere og skal bruge offensiv kreativitet, imens vi kan køre med Drachmann, Sparv, Poulsen, Del Hende i europæiske kampe hvor vi skal kæmpe for et resultat.

Jeg har meget svært ved at se, at vi ikke kører Silkeborg over på søndag. Duelund må være tændt for at vise at han skal være starter, Paul vil sikkert også gerne igang i ligaen, Halsti vil fortsat gribe den chance han har fået, Nissen vil fortsætte med at ride på sin bølge etc.. Alle spillere har personlig motivation, samtidig med at der naturligvis er den almindelige motivation i at ville vinde kampe.

Jeg vil faktisk gå så langt som at sige, at hvis vi ikke vinder med mindst 2 mål, så vil jeg være overrasket, omend jeg glædeligt sælger den for en 1-måls sejr.

974

Indlæg af 974 »

Fodboldfan skrev:
21. jul 2017, 10:55
Enig. Det der forudsigelsesleg må gerne aflyses. Det fylder og de fleste indlæg er kun lavet for sjov.
TAK!!
Synes at det er fuldstændig forvirrende at læse kamptråde nu, så jeg gør det mindre og mindre

For min skyld må det gerne fortsætte - evt inde i et "nyt" oprettet forum for sjove tiltag?

Så kan man hygge sig derinde, hvis man har lyst, og det er nemmere at markere forummet som læst for dem der ikke har lyst!

Benzo

Indlæg af Benzo »

Jeg har ikke noget imod forudsigelses-legen, og synes kun det bidrager til en god stemning, men hvis folk synes det nærmer sig spam må man jo tage legen op til genovervejelse.

Angående kampen vil jeg blive slemt skuffet hvis det ikke ender i 3 point, vi SKAL simpelthen være bedre end Silkeborg, især på hjemmebane. Er lidt spændt på hvem der starter på toppen af Paul og Sørloth, Sørloth gjorde et fint indhop mod Ferencvaros (selvom han skal blive bedre til off-side reglen) og Thorup kunne sikkert godt finde på at spare Paul lidt til den vigtige kamp på torsdag. Forventer en mere offensiv opstilling end mod Ferencvaros, dvs Duelund på sin offensive midtbane plads, samt at Borring kommer til at få minutter i benene, med den form han havde til sidst i foråret, er han svær at se bort fra.

Edit - Vi vinder 4-1, 2 mål af Paul, 1 af Duelund og 1 af Borring. Skov scorer for Silkeborg.

Fcm5600

Indlæg af Fcm5600 »

Jeg kan altså også godt lide gættelegen. Det giver lidt ekstra, kan i ikke bare skimme forbi, hvis i ikke synes det er seriøst nok. Fodbold er jo også en leg.
Jeg tror på 5-2 hjemme. Forsvaret lukker nok et par stykker ind, mens Wikheim laver 1, Jacob Poulsen 1 og Paul sit andet hattrick.

974

Indlæg af 974 »

Så er det vel bare at lave en ny tråd der KUN omhandler tanker om selve fodboldkampen :-)

Densestar7430

Indlæg af Densestar7430 »

Jeg vil gerne selv være med i gættelegen, men synes faktisk også selv det er træls at man tror tråden om kampen er opdateret, og det så bare er endnu et gæt.

Det virker dog meget let løseligt. Er det ikke bare at lave en samlet tråd ala "gættelegen 17/18". Så ved alle der er med at det er for alle gældende kampe (Superliga, EL og pokal).

Densestar7430

Indlæg af Densestar7430 »

Jeg tror i øvrigt vi holder vores første clean sheet i år. 2-0 på mål af Due og Hassan.

Flodisar
Geografisk sted: Eslöv, Sverige

Indlæg af Flodisar »

Densestar7430 skrev:
22. jul 2017, 11:19
Jeg vil gerne selv være med i gættelegen, men synes faktisk også selv det er træls at man tror tråden om kampen er opdateret, og det så bare er endnu et gæt.

Det virker dog meget let løseligt. Er det ikke bare at lave en samlet tråd ala "gættelegen 17/18". Så ved alle der er med at det er for alle gældende kampe (Superliga, EL og pokal).
Låter som en bra idé!
Skriver "Halstihörnan" för MFF:s fansida Himmelriket http://www.svenskafans.com/fotboll/mff - en serie texter där jag följer Markus Halstis karriär. Följde därför FC Midtjylland i 2år.

BMBrandt

Indlæg af BMBrandt »

Hmmm. Vi sidder på spillet i hele første halvleg. Går til pausen 1-0 på mål af Poul Ass. Nissen

2. Halvleg mere jævnbyrdig, de presser på, og vi satser på omstilling. Vinder 3-1. Duelund på langskud og Paul tæt under mål. De scorer kort før slutfløjtet....

Besvar