Gårsdagens tifo!
-
YahooSeeker [Bot]
Gårsdagens tifo!
Gårdagens tifo var efter min mening lidt mislykkeds.... det virkede klodet med sådan nogle "flag", som ikke rigtig fremførte noget tegn/symbol, sys det er en ok ide med disse "flag", men en ide ville være at dele dem ud når folk er kommet på plads, så feks de hvide var i midten og de røde i siderne. Men sys det er ved at være et stykke tid siden vi har haft en ordenlig tifo, vi har trods alt fået en betydelig sum af spillerne. Bliver de sparet til "topkampe"?? Eller hvordan?
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 23. aug 2005, 01:04, rettet i alt 1 gang.
-
Peter Ross
Re: Gårsdagens tifo!
Ja, der er noget i støbeskeen til Viborg-kampen.
Men det er egentlig lidt hult at kritisere at der ikke har været en "ordentlig tifo", når man ikke selv tilbyder sin hjælp. Alle fra BW Tifo går i skole og/eller har et arbejde, hvilket selvfølgeligt kommer i 1. række, så tiden til tifo-arbejde kan til tider være stærkt begrænset.
BW Tifo lavede inden denne sæson om i planlægningen, så i stedet for at have noget til hver kamp, så samles krafterne på bestemte kampe... Læs evt. lidt mere om det på www.bwtifo.dk.
Men jeg ser da frem til mere hjælp i fremtiden... Næste arbejdsweekend bliver 3.-4. september, som det ser ud pt.
Peter Ross
Men det er egentlig lidt hult at kritisere at der ikke har været en "ordentlig tifo", når man ikke selv tilbyder sin hjælp. Alle fra BW Tifo går i skole og/eller har et arbejde, hvilket selvfølgeligt kommer i 1. række, så tiden til tifo-arbejde kan til tider være stærkt begrænset.
BW Tifo lavede inden denne sæson om i planlægningen, så i stedet for at have noget til hver kamp, så samles krafterne på bestemte kampe... Læs evt. lidt mere om det på www.bwtifo.dk.
Men jeg ser da frem til mere hjælp i fremtiden... Næste arbejdsweekend bliver 3.-4. september, som det ser ud pt.
Peter Ross
-
Claus J
Peter Ross skrev:
-------------------------------------------------------
>> Men det er egentlig lidt hult at kritisere at der
> ikke har været en "ordentlig tifo", når man ikke
> selv tilbyder sin hjælp. Alle fra BW Tifo går i
> skole og/eller har et arbejde, hvilket
> selvfølgeligt kommer i 1. række, så tiden til
> tifo-arbejde kan til tider være stærkt begrænset.
>
>>
> Peter Ross
>
Det vil sige, at når man ikke deltager må man ikke have en holdning eller kommenterer (måske godt positivt??).
Kan man derud af udrede at dem der ikke deltager aktivt i spillernes/holdets træning ikke må kommenterer på deres indsats??
Skulle vi så ikke bare lukke dette forum, så kan vi jo ikke have meninger??
>> Men det er egentlig lidt hult at kritisere at der
> ikke har været en "ordentlig tifo", når man ikke
> selv tilbyder sin hjælp. Alle fra BW Tifo går i
> skole og/eller har et arbejde, hvilket
> selvfølgeligt kommer i 1. række, så tiden til
> tifo-arbejde kan til tider være stærkt begrænset.
>
>>
> Peter Ross
>
Det vil sige, at når man ikke deltager må man ikke have en holdning eller kommenterer (måske godt positivt??).
Kan man derud af udrede at dem der ikke deltager aktivt i spillernes/holdets træning ikke må kommenterer på deres indsats??
Skulle vi så ikke bare lukke dette forum, så kan vi jo ikke have meninger??
-
Altoriso
Jeg tror bare, at det må være pokkers træls at bruge adskillige og endnu flere timer på at forberede tifo, for så bare at få at vide at det er noget halvmøg...
Det er rent menneskeligt at reagere sådan, og så er der nok ikke mere at koge på den suppe
Det er rent menneskeligt at reagere sådan, og så er der nok ikke mere at koge på den suppe
-
Peter Ross
Du må selvfølgelig godt have din mening, men når Morten skriver at der ikke har været "en ordentlig tifo" i længere tid, så mener han vel, at han gerne ser noget helt stort ?
Dog er det de store ting som tager længst tid. Og når tid ikke er det man har mest af, så kan 7 folk ikke nå at lave noget stort til alle kampe, selvom de økonomiske hjælpemidler er på plads, hvis der ikke kommer hjælp fra andre folk... Håber det var uddybning nok, ellers må du spørge igen...
Peter Ross
PS. Kan du ikke ændre din underskrift ? Rock i Bording er slut...
Dog er det de store ting som tager længst tid. Og når tid ikke er det man har mest af, så kan 7 folk ikke nå at lave noget stort til alle kampe, selvom de økonomiske hjælpemidler er på plads, hvis der ikke kommer hjælp fra andre folk... Håber det var uddybning nok, ellers må du spørge igen...
Peter Ross
PS. Kan du ikke ændre din underskrift ? Rock i Bording er slut...
-
Claus J
Altoriso skrev:
> Jeg tror bare, at det må være pokkers træls at
> bruge adskillige og endnu flere timer på at
> forberede tifo, for så bare at få at vide at det
> er noget halvmøg...
>
> Det er rent menneskeligt at reagere sådan, og så
> er der nok ikke mere at koge på den suppe
>
>
>
Tror du har ret, men det var/er dog en forholdsvis konstruktiv kritik som man måske også kunne vælge at se positivt på.
> Jeg tror bare, at det må være pokkers træls at
> bruge adskillige og endnu flere timer på at
> forberede tifo, for så bare at få at vide at det
> er noget halvmøg...
>
> Det er rent menneskeligt at reagere sådan, og så
> er der nok ikke mere at koge på den suppe
>
>
>
Tror du har ret, men det var/er dog en forholdsvis konstruktiv kritik som man måske også kunne vælge at se positivt på.
-
Claus J
Peter Ross skrev:
> Du må selvfølgelig godt have din mening, men når
> Morten skriver at der ikke har været "en
> ordentlig tifo" i længere tid, så mener han vel,
> at han gerne ser noget helt stort ?
> Dog er det de store ting som tager længst tid. Og
> når tid ikke er det man har mest af, så kan 7 folk
> ikke nå at lave noget stort til alle kampe, selvom
> de økonomiske hjælpemidler er på plads, hvis der
> ikke kommer hjælp fra andre folk... Håber det var
> uddybning nok, ellers må du spørge igen...
>
Det er jag klar over, jeg syntes også der bliver lavet et stort og flot stykke arbejde, og tak for det.
Mener også at det er bedst kun at fyre de virkelig store af med mellemrum og det så virkelig batter.
> Peter Ross
> PS. Kan du ikke ændre din underskrift ? Rock i
> Bording er slut...
>
JEP men reklamen er igang for næste år, hvor det forhåbentligt bliver lige så godt som det var i år!!
> Du må selvfølgelig godt have din mening, men når
> Morten skriver at der ikke har været "en
> ordentlig tifo" i længere tid, så mener han vel,
> at han gerne ser noget helt stort ?
> Dog er det de store ting som tager længst tid. Og
> når tid ikke er det man har mest af, så kan 7 folk
> ikke nå at lave noget stort til alle kampe, selvom
> de økonomiske hjælpemidler er på plads, hvis der
> ikke kommer hjælp fra andre folk... Håber det var
> uddybning nok, ellers må du spørge igen...
>
Det er jag klar over, jeg syntes også der bliver lavet et stort og flot stykke arbejde, og tak for det.
Mener også at det er bedst kun at fyre de virkelig store af med mellemrum og det så virkelig batter.
> Peter Ross
> PS. Kan du ikke ændre din underskrift ? Rock i
> Bording er slut...
>
JEP men reklamen er igang for næste år, hvor det forhåbentligt bliver lige så godt som det var i år!!
-
kopien
Hey Morten..
Du kan nemt tænkes at have ret i din kritik af hvorledes "flagene" skulle have været delt ud når folk var kommet på plads.. Problemet med dette er bare at det midtjyske publikum er uhyggelig dårlige til at lette en vis legmesdel ud på stadion før typisk en halv time før kampstart.
Derfor er det temmelig svært at nå at dele ca 500 "flag" ,eller 2-pindsflag som deres retsmæssige navn i virkeligheden er, ud til folk inden kampstart hvis du samtidig skal have forklaret dem hvad de rent faktisk skal gøre med det udleverede "flag".
En anden problemstilling er at folk ikke må flytte sig efter de har fået "flaget" for hvis de gør det bryder de jo "motivet" som man prøver at danne og igen her skal man tænke på at vi har med et relativt nyt publikum på et meget nyt stadion at gøre og derfor har mange nok ret svært ved at indse at det ikke er ligemeget at man lige smutter 30 meter til venstre for at snakke med vennen eller kæresten.
Uden at dette skal fremstå som en stor god undskyldning ville jeg godt lige nævne det da Peter og de andre vist ikke har nævnt det.
Personligt synes jeg nu det blev ganske vellykket, men sådan er vi vel så forskellige.
Glæder mig meget til at se dig med en pensel i hånden når der skal males i weekenden d. 3-4 september, så sikrer du dig jo at pengene bliver brugt fornuftigt.
mvh Kopi..
Du kan nemt tænkes at have ret i din kritik af hvorledes "flagene" skulle have været delt ud når folk var kommet på plads.. Problemet med dette er bare at det midtjyske publikum er uhyggelig dårlige til at lette en vis legmesdel ud på stadion før typisk en halv time før kampstart.
Derfor er det temmelig svært at nå at dele ca 500 "flag" ,eller 2-pindsflag som deres retsmæssige navn i virkeligheden er, ud til folk inden kampstart hvis du samtidig skal have forklaret dem hvad de rent faktisk skal gøre med det udleverede "flag".
En anden problemstilling er at folk ikke må flytte sig efter de har fået "flaget" for hvis de gør det bryder de jo "motivet" som man prøver at danne og igen her skal man tænke på at vi har med et relativt nyt publikum på et meget nyt stadion at gøre og derfor har mange nok ret svært ved at indse at det ikke er ligemeget at man lige smutter 30 meter til venstre for at snakke med vennen eller kæresten.
Uden at dette skal fremstå som en stor god undskyldning ville jeg godt lige nævne det da Peter og de andre vist ikke har nævnt det.
Personligt synes jeg nu det blev ganske vellykket, men sådan er vi vel så forskellige.
Glæder mig meget til at se dig med en pensel i hånden når der skal males i weekenden d. 3-4 september, så sikrer du dig jo at pengene bliver brugt fornuftigt.
mvh Kopi..
-
Ravnen
kopien skrev:
> Personligt synes jeg nu det blev ganske vellykket,
> men sådan er vi vel så forskellige.
Det ser også ganske fint ud på billederne. Dog er de flag med motiver samlet på et lidt for lille område, men ellers var det flot.
> Personligt synes jeg nu det blev ganske vellykket,
> men sådan er vi vel så forskellige.
Det ser også ganske fint ud på billederne. Dog er de flag med motiver samlet på et lidt for lille område, men ellers var det flot.