EL Q1/2: Derry City FC vs. FC Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Christian

Re: EL Q1/2: Derry City FC vs. FC Midtjylland

Indlæg af Christian »

Lækkert med mange mål igen og flot spil ved flere af dem.
Er meget spændt på næste runde hvor jeg går ud fra modstanderne er noget sværere.

Ærgerligt for Riis med endnu en personlig fejl, men jeg synes hans generelle niveau er ret højt, så min ikke han snart får styr på dem.

Mazter81
Geografisk sted: Paphos, Cypern
Kontakt:

Indlæg af Mazter81 »

Steffen am skrev:
7. jul 2017, 01:38
Heraf var der 14 ud af de 50 kampe (28%), hvor det var det useedede hold der vandt adgang til EL Q2.
Bl.a. Rangers røg ud. Det tænker jeg, at vi er ret glade for, da de alt andet lige må være useedede og ville være et ærgerligt hold at trakke

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Christian skrev:
7. jul 2017, 07:06
Ærgerligt for Riis med endnu en personlig fejl, men jeg synes hans generelle niveau er ret højt, så min ikke han snart får styr på dem.
Hvis man skal tage den positive hat på, så var det de helt rigtige kampe at samle lærepenge op i. Hele truppen byggede selvtillid op i de to kampe - lige pånær Riis som MÅ have fået et knæk på selvtilliden. Jeg er ret sikker på at han er så godt skolet at det i sidste ende vil være med til at gøre ham til en bedre spiller. I stedet for at have ondt af sig selv forventer jeg at han bruger det som motivation til at træne hårdere og arbejde hårdere med det mentale.

De to situationer han koster mål i er jo rene mentale brølere begge to. De havde intet at gøre med hans placeringsevne eller tekniske kunnen at gøre. Han var bare gået i stå mellem ørerne, sandsynligvis fordi det hele var så nemt. Så mon ikke mental doktoren ser Riis lidt oftere det næste stykke tid.

Han har tidligere kostet mål og store chancer ved noget der ligner mentale brølere, så det er nok der hvor det haster mest for at komme på superliga niveau
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Mazter81 skrev:
7. jul 2017, 08:42
Steffen am skrev:
7. jul 2017, 01:38
Heraf var der 14 ud af de 50 kampe (28%), hvor det var det useedede hold der vandt adgang til EL Q2.
Bl.a. Rangers røg ud. Det tænker jeg, at vi er ret glade for, da de alt andet lige må være useedede og ville være et ærgerligt hold at trakke
Hm, jeg ville nu med glæde have trukket Rangers. I og med de røg ud til nr. 4 fra Luxembourg, vil jeg også mene, vi skulle kunne slå dem. Samtidig kunne de have trukket tilskuere og givet os en tur til Ibrox og Glasgow.

Når det så er sagt, er Budapest også en fantastisk by, så lad os koncentreret os om dem før evt. modstandere i 3. kvalrunde.

Besvar