Opstart og træningskampe sommeren 2017
Re: Opstart og træningskampe sommeren 2017
Kampen ender 10-0 til fcm. Og lupus med clean sheet, i de sidste 10 minutter af kampen.
Stærkt af Lupus. Steffen fik ret i sine forudanelser. 
Er der nogle som kører til Ramme og ser træningskampen mod AaB på lørdag? 
Vi kan tabe, men aldrig besejres
Dejligt med sejr over åb.
Er der en der kan give flere detaljer end at det var Jakob Poulsen der scorede kampens enlige mål?
Er der en der kan give flere detaljer end at det var Jakob Poulsen der scorede kampens enlige mål?
FCM klart dominerende i første halvleg, hvor AaB skabte absolut ingenting. Vi spillede os frem til nogle gode muligheder, men manglede måske lige den sidste skarphed.
Anden halvleg blev meget rodet grundet de mange udskiftninger om et systemskifte til 4-4-2, som man tydeligt kunne se ikke var blevet trænet mere end 15-20 minutter i opstarten.
Defensivt stod vi rigtig, rigtig godt, og tillod egentligt kun AaB nogle halve muligheder efter omstillinger.
Jeg synes Kroon var banens bedste i dag, hvor han var dejligt udfordrende i sit spil, tog mange gode dybe løb, arbejdede knaldhårdt defensivt og var glimrende i presset. Han har, som jeg også har nævnt i træningstråden, været fremragende i opstarten - han ligner bestemt en mand som har bestemt sig for at give den 110% hver eneste dag.
Korcsmar klarede sig også rigtig fint - han vandt sine defensive dueller, skilte sig rigtig fint af med bolden og var med til at sørge for at bagkæden stod rigtig fint.
Michael Falkesgaard havde ikke mange redninger, men hans boldomgang var fremragende - han spillede flere gange bolden ud af AaB's førstepres, og direkte i fødderne til en medspiller som kunne sætte spillet igang. Han er, ligesom Jesper Hansen, en klar forstærkning ift. vores spillestil.
Blir verkligen glad över att läsa det om Kroon. Många MFF supportar har undrat över varför Kroon inte har synts mer i FCM, eftersom man vet vilken kapacitet han har. Ser verkligen fram emot att få se mer av honom i FCM tröjan i sommar och höst.Arff skrev: ↑24. jun 2017, 20:00Jeg synes Kroon var banens bedste i dag, hvor han var dejligt udfordrende i sit spil, tog mange gode dybe løb, arbejdede knaldhårdt defensivt og var glimrende i presset. Han har, som jeg også har nævnt i træningstråden, været fremragende i opstarten - han ligner bestemt en mand som har bestemt sig for at give den 110% hver eneste dag.
Skriver "Halstihörnan" för MFF:s fansida Himmelriket http://www.svenskafans.com/fotboll/mff - en serie texter där jag följer Markus Halstis karriär. Följde därför FC Midtjylland i 2år.
Det bliver spændende at følge kantkabalen i den kommende sæson. Rilwan virker umiddelbart som det klare førstevalg. Borring var fremragende i foråret, men er også oppe i årene. Wikheim var også rigtig god i de sidste kampe i foråret og har alderen og videresalgspotentialet. Mabil viste fine takter i Esbjerg og nu begynder Kroon åbenbart også at vise klassen.
Det er altså 5 kanter, der ville være profiler på de fleste hold i superligaen. Jeg glæder mig meget til at se hvordan trænerteamet løser det. Vælger de mon kontinuiteten eller tror de på rotation og dagsformen..
Det er altså 5 kanter, der ville være profiler på de fleste hold i superligaen. Jeg glæder mig meget til at se hvordan trænerteamet løser det. Vælger de mon kontinuiteten eller tror de på rotation og dagsformen..
Tak arff 
Det er svært ikke at være optimistisk op til den nye sæson.
Kan næsten ikke vente til torsdag.
Det er svært ikke at være optimistisk op til den nye sæson.
Kan næsten ikke vente til torsdag.
Nu var han jo skadet en del, og viste absolut ingenting i de kampe han fik, så det har været en kombination af de ting. Han har også skulle vende sig til en helt anden type fodbold end i Sønderjyske, og samtidig har Borring og Rilwan ikke været bedre i meget, meget længe, så det har været en kombination af mange ting.Flodisar skrev:Blir verkligen glad över att läsa det om Kroon. Många MFF supportar har undrat över varför Kroon inte har synts mer i FCM, eftersom man vet vilken kapacitet han har. Ser verkligen fram emot att få se mer av honom i FCM tröjan i sommar och höst.Arff skrev: ↑24. jun 2017, 20:00Jeg synes Kroon var banens bedste i dag, hvor han var dejligt udfordrende i sit spil, tog mange gode dybe løb, arbejdede knaldhårdt defensivt og var glimrende i presset. Han har, som jeg også har nævnt i træningstråden, været fremragende i opstarten - han ligner bestemt en mand som har bestemt sig for at give den 110% hver eneste dag.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ja, jag såg de flesta matcherna förra säsongen och håller absolut med dig om att han inte visade mycket när han fick chansen och har förmedlat det jag sett till MFFare. Däremot har jag ju inte så bra koll övriga lag i Superligan (än), tex hur Sønderjyske spelar så för mig är det bra att kunna få sån info här inne.Arff skrev: ↑25. jun 2017, 01:06Nu var han jo skadet en del, og viste absolut ingenting i de kampe han fik, så det har været en kombination af de ting. Han har også skulle vende sig til en helt anden type fodbold end i Sønderjyske, og samtidig har Borring og Rilwan ikke været bedre i meget, meget længe, så det har været en kombination af mange ting.Flodisar skrev:Blir verkligen glad över att läsa det om Kroon. Många MFF supportar har undrat över varför Kroon inte har synts mer i FCM, eftersom man vet vilken kapacitet han har. Ser verkligen fram emot att få se mer av honom i FCM tröjan i sommar och höst.Arff skrev: ↑24. jun 2017, 20:00
Jeg synes Kroon var banens bedste i dag, hvor han var dejligt udfordrende i sit spil, tog mange gode dybe løb, arbejdede knaldhårdt defensivt og var glimrende i presset. Han har, som jeg også har nævnt i træningstråden, været fremragende i opstarten - han ligner bestemt en mand som har bestemt sig for at give den 110% hver eneste dag.
Och det är verkligen guld att få rapporter det från träningsmatcher som ju är omöjliga att följa från Sverige och framför allt från träningar. Det uppskattas verkligen!
Skriver "Halstihörnan" för MFF:s fansida Himmelriket http://www.svenskafans.com/fotboll/mff - en serie texter där jag följer Markus Halstis karriär. Följde därför FC Midtjylland i 2år.
- Administrator
Steinlein fortalte også at det var samme historie i SjE. Kroon tog omkring 6 mdr før han pludselig følte sig hjemme og begyndte at yde og nyde at spille fodbold igen. De er nu gået, og det kunne så godt se ud til at det er samme forløb.Arff skrev: ↑25. jun 2017, 01:06Nu var han jo skadet en del, og viste absolut ingenting i de kampe han fik, så det har været en kombination af de ting. Han har også skulle vende sig til en helt anden type fodbold end i Sønderjyske, og samtidig har Borring og Rilwan ikke været bedre i meget, meget længe, så det har været en kombination af mange ting.Flodisar skrev:Blir verkligen glad över att läsa det om Kroon. Många MFF supportar har undrat över varför Kroon inte har synts mer i FCM, eftersom man vet vilken kapacitet han har. Ser verkligen fram emot att få se mer av honom i FCM tröjan i sommar och höst.Arff skrev: ↑24. jun 2017, 20:00
-
Steffen am
Men husk nu også at han har været meget skadet.Administrator skrev: ↑25. jun 2017, 11:52Steinlein fortalte også at det var samme historie i SjE. Kroon tog omkring 6 mdr før han pludselig følte sig hjemme og begyndte at yde og nyde at spille fodbold igen. De er nu gået, og det kunne så godt se ud til at det er samme forløb.Arff skrev: ↑25. jun 2017, 01:06Nu var han jo skadet en del, og viste absolut ingenting i de kampe han fik, så det har været en kombination af de ting. Han har også skulle vende sig til en helt anden type fodbold end i Sønderjyske, og samtidig har Borring og Rilwan ikke været bedre i meget, meget længe, så det har været en kombination af mange ting.Flodisar skrev:
Blir verkligen glad över att läsa det om Kroon. Många MFF supportar har undrat över varför Kroon inte har synts mer i FCM, eftersom man vet vilken kapacitet han har. Ser verkligen fram emot att få se mer av honom i FCM tröjan i sommar och höst.
Han var jo ikke engang i truppen, selvom bænken i nogle kampe var forholdsvis tynd.
Men lover helt sikkert bedre for den næste sæson
-
Steffen am
Så der planlagt endnu en træningskamp
Midtjylland - Horsens klokken 13.00 på bane 8 i Ikast
Midtjylland - Horsens klokken 13.00 på bane 8 i Ikast