Ja de 2 hold skal så mødes i EL PO
Håber de har nogle gode europa trøjer.
Wanna be us i Esbjerg farver?
Har ham til venstre pisset i bukserne??
On topic:
Det er vel snart tid til et nyt spillesæt. Nike har jo for vane at udskifte kollektionen til hver sæson.
Hvis man fra klubbens side ønsker at fortsætte med striber foretrækker jeg denne model (Inters hjemmetrøje 2017/2018): https://3.bp.blogspot.com/-wiLMnYBd0vE/ ... 2%2529.jpg
Farverne skal ændres således at de sorte striber og sorte ærmer bliver røde, mens de blå striber bliver sorte.
Hvordan håber I det nye spillesæt ser ud?
Der kommer ikke ny hjemmebanetrøje før næste sæson, eller tidligst til vinter. Nike's kollektioner plejer gerne at køre minimum 3 år, hvilket betyder at vi nok bruger modellen 2 sæsoner.
Hvorfor skiftede vi fra den helt sorte Nike, som vi bare havde et år, til den stribede før denne sæson, hvis kollektionerne kører i tre år?
Personligt håber jeg også på at vores udebanetrøje udskiftes. Gerne til en hvid med sorte kanter og ærmer, ligesom eksemplaret holdet bar da de spillede nede i Gibraltar for et par år siden.
Det må være udetrøjen der står for tur? Det er ellers den flotteste pt.
Det største ønske er dog en ny hovedsponsor. Er jeg ene om at synes det er så aldeles frygteligt med "Det faglige hus" på trøjen? Jeg er overbevist om at den usympatiske hovedsponsor er skyld i vores problemer i denne sæson
Det må være udetrøjen der står for tur? Det er ellers den flotteste pt.
Det største ønske er dog en ny hovedsponsor. Er jeg ene om at synes det er så aldeles frygteligt med "Det faglige hus" på trøjen? Jeg er overbevist om at den usympatiske hovedsponsor er skyld i vores problemer i denne sæson
Der må jeg erklære mig uenig. Jeg synes hjemmebanetrøjen er nice, omvendt har jeg det stramt med farvekombinationen på udebanetrøjen.
Det kan også være at de bare får en ny Europa-trøje?
Der har lige været udsalg af trøjer generelt.. Så der kan være noget om det..
Jeg så gerne vi fik en mere rolig udebanetrøje igen.. Som den lyngfarvede.. Den havde i øvrigt nogle virkelig fede detaljer.
Jeg synes man skal holde fast i de generelle farvevalg: sort hjemme, lilla ude og rød i Europa. Personligt bryder jeg mig ikke om, at klubber bevidstløs skifter farver på fx udebanetrøjer alt efter modeluner. Der er bestemte farver, som er en del af en klubs identitet, og det bør man holde fast i. Vores farver er sort og rød, og derfor skal vores trøjer ikke være sølvfarvede eller hvide - selvom det måske i øjeblikket ser fedt ud. For mig virker det åndssvagt, når OB pludselig spiller i grønt eller Horsens i sort/hvid. Nu har vi i en periode haft en lilla udebanetrøje, og forsøgt at brande det som lyngfarvet - og det giver da trods alt en smule (om end søgt) mening ift heden mv. Men så synes jeg, at man skal holde fast i det, og ikke ændre farverne hver gang der kommer ny udebanetrøje.
Der kommer ikke ny hjemmebanetrøje før næste sæson, eller tidligst til vinter. Nike's kollektioner plejer gerne at køre minimum 3 år, hvilket betyder at vi nok bruger modellen 2 sæsoner.
Til gengæld skulle der være en ny udebanetrøje på vej, jeg har dog ingen anelse om, hvilken farve eller model. Personligt håber jeg, at man vælger en rød da det er hovedparten af vores logo, og samtidig er noget pænere end den nuværende lilla med skriggule striber og strømper.
Kunne være fedt nok med lidt mere rød på dragterne. Kunne måske smitte lidt af på tribunerne. Sort slår som bekendt ikke så meget igennem.
Udebanetrøjen, tja.. ved ikke om de skal være skriggule, men synes det er fedt med lyngfarven. Måske gå tilbage til lyng og hvid?
Da vores tøjsponsor er Nike får vi ikke noget specieltdesign, så lyngfarven er nok next to impossible at få lavet. Mit bud er, at vi enten får en rød, hvid eller lilla udebanetrøje fra den nye sæson.
Da vores tøjsponsor er Nike får vi ikke noget specieltdesign, så lyngfarven er nok next to impossible at få lavet. Mit bud er, at vi enten får en rød, hvid eller lilla udebanetrøje fra den nye sæson.
Nej, vi får nok (desværre) ikke noget special eller wunderelf design,
men hvis der er en model der passer, kan de jo godt lave den i vores farver, som de også gør med vores nuværende trøjer.
Har set masser af klubber med samme model, men ingen med samme farver.
Personligt kunne jeg godt tænke mig at se denne som vores udebanetrøje, hvis bare man erstatter det sorte med lilla/lyng, men det kommer nok formentlig ikke til at ske, og det ville helt bestemt også være en trøje som ville dele vandene og mange ville sikkert synes det var forfærdeligt.
Hvis man går og håber på lyngfarven på udebanetrøjen så er de nye nike designs til 17/18 sæson ca. således.
Jeg synes ikke nogen af dem er særligt pæne... så håber der satses på en anden farve eller design for den sags skyld
ja men du kunne jo også bare "nøjes" med den til 600kr?!
I udlandet har det da i flere år været helt normalt at give 1000kr for de samme trøjer som de spiller i på banen ( tætsiddende ! ) ... og 500-600kr for den mere humane udgave til "farkroppen"
Den tendens er jo så åbenbart også nået her til midtjylland.