Transferquiz Sommer 2016 - frist 24. august
-
mousebreaker
Re: Transferquiz Sommer 2016 - frist 24. august
Måske det var en ide at starte en ny tråd? Nemmere for brugere at finde starten på 2017 transferlegen som tråden skrider frem.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
-
Steffen am
I forhold til den liste jeg smed op,
er Gemmer, Phiri og Nordstrand også allerede ude.
Conor O'Brien og Kim Aabech kan også godt glide ud når nu ACH overlevede.

Synes dog ikke jeg ville starte en ny tråd, for at diskutere om vi skulle have en ny tråd.

er Gemmer, Phiri og Nordstrand også allerede ude.
Conor O'Brien og Kim Aabech kan også godt glide ud når nu ACH overlevede.
Bestemtmousebreaker skrev: ↑1. jun 2017, 07:04Måske det var en ide at starte en ny tråd? Nemmere for brugere at finde starten på 2017 transferlegen som tråden skrider frem.
Synes dog ikke jeg ville starte en ny tråd, for at diskutere om vi skulle have en ny tråd.
Er du game master igen?
Gerne. Men jeg har ikke patent på det, så hvis du/en anden har masser af energi til det, så er du meget velkommen.
-
Steffen am
-
Steffen am
Har jeg dårlig hukommelse, eller er der usædvanlig meget aktivitet tidligt i vinduet?
Kanstrup og Hvilsom også på plads i nye klubber.
Der er gang i den, ja. Men der er også ret mange oplagte salgsobjekter i dette vindue.Steffen am skrev: ↑11. jun 2017, 17:55Har jeg dårlig hukommelse, eller er der usædvanlig meget aktivitet tidligt i vinduet?
Jeg skal nok starte en ny tråd i morgen, med den nye konkurrence.
I mellemtiden kunne i måske hjælpe med at liste spillere som i dette (eller de sidste par vinduer) er blevet nævnt i forbindelse med FCM? De kunne være sjove at få med.
Det hænger måske også sammen med at der er mange spillere med udløb, og flere 'store' klubber er rykket ned. Jeg synes tendensen de senere år har været at mange profiler lader deres aftaler løbe ud, og dermed skifte til en klub som ikke ville have købt dem fri, men måske godt kan betale en fin lønNoe skrev:Der er gang i den, ja. Men der er også ret mange oplagte salgsobjekter i dette vindue.Steffen am skrev: ↑11. jun 2017, 17:55Har jeg dårlig hukommelse, eller er der usædvanlig meget aktivitet tidligt i vinduet?
I mellemtiden kunne i måske hjælpe med at liste spillere som i dette (eller de sidste par vinduer) er blevet nævnt i forbindelse med FCM? De kunne være sjove at få med.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Vi kan tabe, men aldrig besejres
-
Steffen am
Kan desværre ikke komme i tanke om tidligere transfer emner, der sandsynligvis skulle skifte,Noe skrev: ↑12. jun 2017, 21:28Der er gang i den, ja. Men der er også ret mange oplagte salgsobjekter i dette vindue.Steffen am skrev: ↑11. jun 2017, 17:55Har jeg dårlig hukommelse, eller er der usædvanlig meget aktivitet tidligt i vinduet?
man kan selvfølgelig rode de gamle transfertråde igennem, men det er vist en større omgang.
Zimling og Magnus Troest, er dog emner som fans i hvert fald har nævnt, som har kontraktudløb og forventes at skifte i vinduet,
foruden Lindegaard som selvfølgelig allerede er nævnt og også har været det tidligere.
Derudover har jeg set spekulationer om Simon Kjær og Sylvester, men ved ikke hvor realistisk det er de skifter.