14 Holds-Superliga 16/17
Re: 14 Holds-Superliga 16/17
Til trods for gult sådan set burde tælle med? Forstår ikke helt disponeringen, men minder måske lidt om chl i de afgørende runder inden finale
-
Steffen am
Kamp 37 - EL PO
Torsdag 1. juni 20.00 FC Midtjylland - OB/Randers FC
http://www.superliga.dk/artikel/saadan- ... e-37-og-38
Torsdag 1. juni 20.00 FC Midtjylland - OB/Randers FC
http://www.superliga.dk/artikel/saadan- ... e-37-og-38
-
Steffen am
Falkesgaard tager et svagt straffe fra Randers.
Den ville Pouire nok gerne have taget i stedet.
Spændende kamp. 3 gule kort,brændt straffe og store chancer på 12 min.
Den ville Pouire nok gerne have taget i stedet.
Spændende kamp. 3 gule kort,brændt straffe og store chancer på 12 min.
Jeg håber på 17 røde kort i den kamp, så vi kan møde et u19 hold uanset, hvem vi møder 
-
Steffen am
-
Steffen am
Formattet har været diskuteret meget frem og tilbage, men der kan simpelthen ikke være 2 meninger om at Viborg-Helsingør kampen, er for vild i spænding og underholdning.
Hader Viborg, men ønsker nu alligevel vi skal slå dem næste sæson, fremfor Helsingør og vi skal se Viborg få tæsk til AB
Hader Viborg, men ønsker nu alligevel vi skal slå dem næste sæson, fremfor Helsingør og vi skal se Viborg få tæsk til AB
-
Steffen am
For helvedem hvor er lorte Viborg da uduelige
Bye Bye Viborg
Ses om 10-15 år, hvis I nogensinde kommer op igen.
Ses om 10-15 år, hvis I nogensinde kommer op igen.
synes efterhånden det ligner en tanke værd, hvad det er vi jyske hold gør forkert i vores ledelse af klubberne.
/Cortez
/Cortez
-
Steffen am
Viborg bliver straffet for reglen 25 (4+4) reglen.
Altså at de kun have 21 senior spillere i truppen, da de ikke har nogen egen-udviklede spillere,
Og så en masse skader. Sivebæk f.eks. kunne spille 30 min, men endte med at spille 90, Keller er for gammel, Curth og Deble gik tidligt ud, osv.
De kunne godt have brugt Bruhn de sendte til Randers, fordi de ikke havde plads.
Generelt om jyske klubber, men det er i hvert fald min analyse og det jeg ser som det overvejende argument for at Viborg lade sig straffe af Helsingør.
Men hold kæft det er elendigt og skidt.
Godt for formattet med en sindsyg kamp, men skidt for ligaen Helsingør rykke op med et stadion plads til 3500 uden lys.
AB rykker ud af første division, så vi må nøjes med at se dem få smæk af vores "samarbejdsklub" Skive IK og andre gode klubber i NORDIC BET ligaen!Steffen am skrev: ↑4. jun 2017, 20:12Formattet har været diskuteret meget frem og tilbage, men der kan simpelthen ikke være 2 meninger om at Viborg-Helsingør kampen, er for vild i spænding og underholdning.
Jeg er meget enig. Den nye struktur holder max. Det var en fed kamp i aften.
-
Steffen am
Udmærket pointe.THenry skrev: ↑4. jun 2017, 20:53AB rykker ud af første division, så vi må nøjes med at se dem få smæk af vores "samarbejdsklub" Skive IK og andre gode klubber i NORDIC BET ligaen!Steffen am skrev: ↑4. jun 2017, 20:12Formattet har været diskuteret meget frem og tilbage, men der kan simpelthen ikke være 2 meninger om at Viborg-Helsingør kampen, er for vild i spænding og underholdning.
Jeg er megetenig. Den nye struktur holder max. Det var en fed kamp i aften.
Skive har også flere egen udviklede spillere end Viborg.
- UlvenFraNord
Det er så fedt at Helsingør slog Viborg ud

Tænk, det synes jeg overhovedet ikke. Et er at det altid er nogle fede kampe, vi har mod Viborg (i hvert fald på tilskuerpladserne), men noget helt andet er det bagvedliggende faktum at en Nordsjællandsk amatør-klub, kan slå et professionelt setup fra Domkrike byen. Ikke bare i een knald eller fald kamp, men over TO kampe. Det synes jeg er hovedrystende ringe - alle forklaringer til trods.
/Cortez
Sindssygt ærgerligt med VFF's nedrykning. Øv, jeg kommer til at savne de kampe.
Samtidig er det jo ren lort for strukturen. Helsingør, en amatørklub, der trods et nyt stadion på vej, stadig kun vil have plads til 4000 tilskuere. Det er ren vand på møllen for kritikere, der mener at superligaen er for lille til 14 hold. Hvilket der jo måske kan være noget om.
Samtidig er det jo ren lort for strukturen. Helsingør, en amatørklub, der trods et nyt stadion på vej, stadig kun vil have plads til 4000 tilskuere. Det er ren vand på møllen for kritikere, der mener at superligaen er for lille til 14 hold. Hvilket der jo måske kan være noget om.