Nu har jeg kun læst udtalelsen i referat her til morgen. Men jeg er fuldstændig enig - man kan ikke blåstemple sæsonen nu, når man ikke har indfriet sine egne mål fra tidligere. Det er for useriøst.JBT skrev: ↑2. jun 2017, 07:42En anden ting er at Claus går ud og blåstempler sæsonen for åben skærm og underløber de mål klubben inkl. ham selv, har sat. Det da fint nok alle internt er glade, men prøv nu lige endnu engang at stoppe det der røvslikkeri på hinanden (de samme folk i FCM og trænerstab) og erkende at samlet set har det IKKE været godt nok og enhver kan jo se vi har underpræsteret på det groveste.
Det er sådan noget der virkelig må ryste de fans der ikke går og digger FCM uanset hvad de gør. Hvis man kan være i ekstase over en hjemmesejr mod Randers har man for lidt og flytte med, i forhold til hvad forventingerne og ambitionen var. Så kan man snakke strategi nok så meget, men det er et for følsomt emne herinde.
Bortset fra det - igen en glimrende kamp af kollektivet. Nikolaj score, hvilket er godt for ham - men han er rystende usikker bag til. Riis bliver kanon i fremtiden, som var det en ny Erik S. og igen så taler historien om Vdv vist for sig selv som enhver kan se.
Lad mig starte med at sige, at jeg ikke selv mener, at jeg er en sort/hvid Thorup kritiker. (Jeg er tilgengæld sort/hvis CS kritiker - han skal ud, men det er en anden snak), og måske leder jeg for meget efter hår i suppen, for jeg forstår, at Thorup og Bach er lettet, det er naturligt. Men det er altså en smule ynkeligt med den glædesrus, der opstod i forbindelse med 2. og 3. mål (jeg slukkede, da kampen sluttede). Denne sæson er ikke dumpet, men det er altså kun med nød og næppe tilfældet. - Det havde jeg gerne set lidt forståelse for og ydmyghed omkring.