De prøvede i al fald at hype ham lidt i vinters. Jeg tænker, at det er en kombination af, at han ikke var tilstrækkelig dreven i sit arbejde for FCM og et rigidt system, hvor han ikke passede naturligt ind i stilen og formen (med en fysisk angriber på toppen, ofte 4-1-4-1).mousebreaker skrev: ↑1. jun 2017, 07:08Underligt med Bruninho. Startede han ikke godt ud til træningerne? Synes snakken var meget positiv om ham i starten. Hvad gik galt?
SL (EL PO): Midtjylland vs. Randers
Re: SL (EL PO): Midtjylland vs. Randers
-
Steffen am
Han kom i decideret ølform i sommers,mousebreaker skrev: ↑1. jun 2017, 07:08Underligt med Bruninho. Startede han ikke godt ud til træningerne? Synes snakken var meget positiv om ham i starten. Hvad gik galt?
Men tror du tænker på vinter opstarten, der fik han meget ros både af klubben og tror det var Sparv der sagde at han så skarp ud, men ved ikke lige hvad der er sket, måske mange små skader? Men virker lidt mærkeligt ja.
Den korte forklaring: mentaliteten.mousebreaker skrev:Underligt med Bruninho. Startede han ikke godt ud til træningerne? Synes snakken var meget positiv om ham i starten. Hvad gik galt?
Den lidt længere forklaring: mismatch ift. spillestil og personlige værdier. Han er meget typisk sydamerikansk, og det er ikke et godt match i FCM. Han så fornuftig ud i opstarten, men hans spillemæssige relationer var tæt på ikke eksisterende, og han spillede meget sin egen chance. Han ligner en mand som bare nyder den fede hyre (fra Kina), og var hentet af navn, ikke af gavn - en klassisk penistransfer, som Steinlein eeeeeelsker!
Der gik rygter om, at han allerede i vinter gik med tanker om at skulle hjem, men tror aldrig klubben hørte om det.
Vi kan tabe, men aldrig besejres
-
Willigenburg
Har også hørt at FCN var mere end glade for at slippe ham, da de lige præcis så problemer til træningerne. I det halve år han var i FCN var han heldig og overpræsterede.Arff skrev: ↑1. jun 2017, 16:31Den korte forklaring: mentaliteten.mousebreaker skrev:Underligt med Bruninho. Startede han ikke godt ud til træningerne? Synes snakken var meget positiv om ham i starten. Hvad gik galt?
Den lidt længere forklaring: mismatch ift. spillestil og personlige værdier. Han er meget typisk sydamerikansk, og det er ikke et godt match i FCM. Han så fornuftig ud i opstarten, men hans spillemæssige relationer var tæt på ikke eksisterende, og han spillede meget sin egen chance. Han ligner en mand som bare nyder den fede hyre (fra Kina), og var hentet af navn, ikke af gavn - en klassisk penistransfer, som Steinlein eeeeeelsker!
Der gik rygter om, at han allerede i vinter gik med tanker om at skulle hjem, men tror aldrig klubben hørte om det.
-
Steffen am
Hold da op, lidt overraskelser i hvert fald.
Kian gledet ud af truppen. 3 akadademister i bagkæden
Wikheim i stedet for Duelund.
Start-11: Johan Dahlin, Rasmus Nissen Kristensen, Kristian Riis, Rasmus Nicolaisen, Filip Novak, Janus Drachmann, Gustav Wikheim, Jakob Poulsen, Rilwan Hassan, Jonas Borring, Paul Onuachu
Bænk: Mikkel Andersen, André Rømer, Tim Sparv, Kaan Kairinen, Rafael van der Vaart, Mikkel Duelund, Mads Døhr Thychosen
http://www.fcm.dk/nyheder/superliga/sta ... randers-fc
Kian gledet ud af truppen. 3 akadademister i bagkæden
Wikheim i stedet for Duelund.
Start-11: Johan Dahlin, Rasmus Nissen Kristensen, Kristian Riis, Rasmus Nicolaisen, Filip Novak, Janus Drachmann, Gustav Wikheim, Jakob Poulsen, Rilwan Hassan, Jonas Borring, Paul Onuachu
Bænk: Mikkel Andersen, André Rømer, Tim Sparv, Kaan Kairinen, Rafael van der Vaart, Mikkel Duelund, Mads Døhr Thychosen
http://www.fcm.dk/nyheder/superliga/sta ... randers-fc
Noget af en overraskelse med Wikheim i startopstillingen istedet for duelund. Hvis Van der vaart ikke var utilfreds før, er han det da nu.
Det bliver en nervepirrende 2. halvleg. Nicolaisen har set skidt ud.
Er der en der vil fortælle lidt om første halvleg?
-
Densestar7430
Gerne om begge!
Er på ferie i Tyrkiet, alt streaming er blokeret og P3's streaming er gået i stykker..
Er på ferie i Tyrkiet, alt streaming er blokeret og P3's streaming er gået i stykker..
Holdet kom ud med energi i vanlig indianerbold stil og havde flere gode chancer, men man scorer ikke. Man falder lidt i energi og RFC kommer lidt med. RFC har en meget stor chance, men ikke så meget andet. RFC begår så en fejl, som Hassan og Paul lukrerer på.
Anden halvleg starter med vanligt usikkert forsvar og manglende evne til holde i bolden og diktere et tempo. Men man scorer på en standard situation og kort tid efter igen på et dybt Nissen indlæg til bagerst stolpe, hvor Borring er der.
Kampen har været meget som kampen mod Lyngby, men RFC er bare mindre skarpe.
Anden halvleg starter med vanligt usikkert forsvar og manglende evne til holde i bolden og diktere et tempo. Men man scorer på en standard situation og kort tid efter igen på et dybt Nissen indlæg til bagerst stolpe, hvor Borring er der.
Kampen har været meget som kampen mod Lyngby, men RFC er bare mindre skarpe.
Tak stoffer. Er virkelig glad for at vi vinder denne kamp. Det havde næsten ikke været til at bære hvis vi skulle undvære Europa efter sommerferien.
Hvorfor udtager Thorup overhovedet VdV til holdet?
Hvis ikke, at han skal have minutter i benene efter at kampen er lukket, hvornår skal han så?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Hvis ikke, at han skal have minutter i benene efter at kampen er lukket, hvornår skal han så?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Nu bliver den spændende at se, hvilke aftale med spillere CS har i skuffen.
Fin kamp og fin sejr. Jeg vil gerne kommentere lidt på VdV. Hvis jeg var VdV ville jeg satme osse være møgsur. Vi fører 3-0 og fred og ingen fare. Vi skifter Sparv ind. Manden har ikke spillet kampe hele foråret. Det er sgu da, undskyld mig, at pisse på VdV - fortjener han virkelig sådan en behandling. jeg er ligeglad med hvad der sker og er sket i VdV historien. Den oplevelse idag er helt grotesk. Giv ham dog den sidste halve time.
Thorup hvorfor udtager du ham når du ikke vil bruge ham. Nu fylder VdV manglende indskiftning sgu hele TV siden. Man snakker mere om den manglende indskiftning end vores kamp.
Thorup det synes jeg ikke er fair behandling af en stjerne - uanset hvad. Så lad dog vær med at udtage ham. Du ved jo at hans opførsel er i fokus hos medierne.
Men hvis det er din form for mandskabsbehandling siger jeg tak.
Thorup hvorfor udtager du ham når du ikke vil bruge ham. Nu fylder VdV manglende indskiftning sgu hele TV siden. Man snakker mere om den manglende indskiftning end vores kamp.
Thorup det synes jeg ikke er fair behandling af en stjerne - uanset hvad. Så lad dog vær med at udtage ham. Du ved jo at hans opførsel er i fokus hos medierne.
Men hvis det er din form for mandskabsbehandling siger jeg tak.
Vdv skal ikke behandles anderledes end vores andre spillere.
Der skal ikke tages særlige hensyn eller andet. Ingen spillere står over holdet og hvis træneren mener en anden skal have spilletid er det sådan det må være.
Jeg aner intet om Thorups mandskabsbehandling og det gør du formegentlig heller ikke.
Jeg synes jeg ser et hold der vil kæmpe for hinanden og udviser glæde på banen. Det er for mig to meget gode indikatorer på at stemningen på holdet er god.
Der vil altid være spillere der er utilfredse pga manglende spilletid. Der findes ikke en mandskabsbehandling der kan ændre på det.
Der skal ikke tages særlige hensyn eller andet. Ingen spillere står over holdet og hvis træneren mener en anden skal have spilletid er det sådan det må være.
Jeg aner intet om Thorups mandskabsbehandling og det gør du formegentlig heller ikke.
Jeg synes jeg ser et hold der vil kæmpe for hinanden og udviser glæde på banen. Det er for mig to meget gode indikatorer på at stemningen på holdet er god.
Der vil altid være spillere der er utilfredse pga manglende spilletid. Der findes ikke en mandskabsbehandling der kan ændre på det.