Konsulen skrev: ↑29. maj 2017, 16:04
Acebone jeg er helt klar over, at vi aldrig bliver enige om dette emne. Jeg mener, at FCM ift. de andre klubber adskiller sig markant ift. hvordan, og ikke mindst hvorfor, den drives. Det gør du ikke.
Jeg mener, at FCM i kraft at hvordan Benhams ejerskab opfører sig anderledes på markedet end de andre klubber. Det gør du ikke.
Båååt, forkert. Jeg har ikke sagt, at FCM ikke opfører sig anderledes på markedet. Jeg har tværtimod sagt, at hver klub har hver sin strategi, men overordnet er de alle drevet som virksomheder, for det er det, de er.
Jeg mener, at ift. hvordan FCM nu bliver drevet, og under de hensyn (eller mangel på samme) til de omgivende interessegrupper, så adskiller den sig fra konkurrenterne (f.eks i forhold til hvor letpåvirkelig ledelsen er ift. fans, medier osv. Det gør du ikke.
Jeg bliver ved med at efterspørge, hvordan de andre klubbers fans lettere påvirker ledelser i de andre klubber, men du har endnu ikke svaret på det?
Nu er det ikke fordi jeg følger meget med herinde på dette forum, men jeg kan fornemme, at debattørerne generelt er delt op i 2 grupper der forholder sig hhv. kritisk til træner/ledelse og støtter op om ledelse/træner.
Jeg kan naturligvis kun gisne om hvilken gruppe du hører til, men kan nok fornemme, at du ikke lige mener, at ledelsen skal stilles til regnskab for de dårlige resultater (for det går jeg ud fra at du medgiver at de er?) - og slet ikke skal udskiftes?
Jeg ser ikke mig selv som hørende til nogen af de to grupperinger, da jeg egentlig er ligeglad med hvem der leder og træner FCM.
Klassisk. "Der er kun to grupper, og jeg tilhører ingen af dem."
Men du tager fejl igen. Jeg er heller ikke sort/hvid. Jeg mener fint, vi kan udskifte træneren, hvis det står klart, at vi har mulighed for at hente en større kapacitet. Jeg er til gengæld modstander af at fyre træneren, hvis vi vi så bare ender med mere middelmådighed.
Jeg er også helt kold overfor hvem der ejer klubben, og hvad vedkommende gør ved den. Alle klubber har den ledelse og træner de fortjener, og Benham har skaffet klubben dets eneste mesterskab. Det blev dog nok mest skaffet pga. tidligere tiders satsning på talentarbejde, FCK's nedtur og fordi at klubben i dén sæson bare ville det mere end de andre klubber. Endelig havde Benham jo nok også en interesse i, at han (og Ankersen) fra første færd tilførte klubben noget ekstraordinært. Vi skal nok ikke regne med, at klubben de næste år kommer i nærheden af top 2 i ligaen, og skal nok mere mere bange for ikke at blive indhentet af de andre forfølgere. Der tages mange besynderlige beslutninger i denne klub, f.eks. hvorfor hente VdV, Bruninho, Wikheim, når træneren alligevel ikke bliver honoreret for at bruge dem?
Men summasumarum, så behøver vi nok ikke diskutere det mere? - din mening er jo lige så rigtig som min..
Jeg er enig i, at der er begået mange fejl inden og under denne sæson, og jeg synes da, det er spændende at debattere dem. Men hvis alle meninger er lige gode, og debat af klubben er nonsens, så kan vi jo lige så godt nedlægge Ulvegraven?