For at svare på dit spørgsmål. Nej. Jeg går ikke med skyklapper til hverdag. Og jeg er i øvrigt ligeså skuffet over dagens kamp, som du.JBT skrev: ↑28. maj 2017, 19:11Fair nok. Går du også med skyklapper på til hverdag? Vi bliver udstillet i samtlige medier efterhånden, i sær fordi man kaster rundt med forventinger og varm luft, falsk tabel snak osv. Det er altså grinagtig man kan blive ved med at lukke så meget pis ud, som nu ved vejs ende (og ventet) er skudt totalt ned.THenry skrev: ↑28. maj 2017, 19:04Jeg forstår ikke, hvordan det hjælper i en pisseafgørende kamp, at synge at træneren skal ud? Hjælper det ikke spillerne mere, hvis vi synger deres navne eller synger nogle af de andre sange, som vi har på repertoiret selvom alle er pisseskuffet over en pivringe indsats?mortenS skrev: ↑28. maj 2017, 18:13Thorup, tag dit tøj og gå
Burde være den mest sungede sang idag. For hold nu op hvor er det svært at se hvad han vil med holdet. Der mangler kvalitet Ja.
Men der mangler også et klart koncept som spillerne kan hentes efter så vi ikke står med en VdV der ikke passer ind. Men vi spillere jo på 100 forskellige måder
Sendt fra min SM-G920F med Tapatalk
Vil gerne synge med efter kampen på torsdag, hvis vi har tabt, men vil indtil da forbeholde mig retten til at støtte spillerne på banen på en positiv måde fremfor det andet...
Faktum er at 3 Sjællandske hold blev en del af top 3 og vi måske lander uden for Europa. Fint nok at støtte drengene, men efter indsatsen i dag burde de få på munden som de fortjener. Så kan vi snakke igen når bolden triller på torsdag.
Når man får x antal hundrede tusinde om måneden kontra hvad Lyngby sikkert får, ja så skal man altså også kunne sætte sig bedre op. Det var afklapsning i dag - både fodbold og ledelsesmæssigt
Jeg er typen, der går på stadion for at løfte holdet, og jeg er sgu villig til at råbe, hvad som helst eller synge hvad som helst, HVIS jeg tror det kan få Polle, Paul eller Rilwan m.v. til at spille 10 % bedre under kampene, således vi også kan få en tur i Europa i næste sæson. Det er det, jeg forsøger at bidrage med på stadion. Jeg savner dog grundlæggende svaret på, hvordan jeg vokalt kan løfte drengene på kampdagen ved at råbe, at "Thorup skal tage sit tøj og gå" fremfor at synge "hvor hjertet slår" eller råbe på Paul, Rilwan eller Polle?
Og nej det er ikke et forsvar af Thorup (hvis man gør sig den ulejlighed at læse mit 1. indlæg vil man også opdage dette) og nej jeg er sgu heller ikke tilfreds med alt i klubben. Jeg søger dog stadigvæk svaret på, om der grundlæggende er en opfattelse af, at spillerne bliver bedre under kampene, hvis vi råber, at Thorup skal ud, samt hvorfor det er den bedste måde at støtte holdet på?