SL (S): Midtjylland vs. Lyngby

Om FC Midtjylland og Black Wolves
bifr05t

Re: SL (S): Midtjylland vs. Lyngby

Indlæg af bifr05t »

Er der nogen som ved, om vi kan forvente at få ny træner efter sæsonen?

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Ender vi uden for Europa hænger den ikke blot på JT (2p i fire kampe mod Lyngby som fik 8, som det ser ud nu), men i ligeså høj grad på ledelsen som lod os spille foråret med en papirstynd bredde i midterforsvaret. Det kunne være CS der skulle skydes efter, men måske nok i højere grad Benham som havde lukket i for indkøb. Det er trods alt svært at finde forstærkninger der koster gratis.

Edit: tilsyneladende lukket for indkøb. Sådan tolker jeg i hvert fald RAs udmeldinger på Mediano og det stemmer meget godt overens med det vi så i sidste vindue
Senest rettet af mousebreaker 28. maj 2017, 17:22, rettet i alt 1 gang.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

bifr05t skrev:
28. maj 2017, 17:18
Jeg vil næsten garantere at klubben forlænger med JT
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"

bifr05t

Indlæg af bifr05t »

mousebreaker skrev:
28. maj 2017, 17:19
bifr05t skrev:
Øv :/

bifr05t

Indlæg af bifr05t »

En ting som jeg håber vi henter i løbet af sommeren er en erstatning for Jakob Poulsen. Jeg synes at hans præstationer har været utrolig svigende, især når det kommer til det defensive arbejde. Han er simpelthen blevet for langsom.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

bifr05t skrev:
28. maj 2017, 17:20
mousebreaker skrev:
28. maj 2017, 17:19
bifr05t skrev:
Øv :/
Ja det er mega øv og stort set uudholdeligt at tænke på. JT har desværre til fulde indfriet alle mine forventninger til ham
Senest rettet af mousebreaker 28. maj 2017, 17:26, rettet i alt 1 gang.

MrWolf

Indlæg af MrWolf »

Vores midterforsvar; Kian og Nicolaisen + Rømer har sku været en skuffelse... det er simpelthen ikke godt nok

Træner de ikke i forsvar til daglig? De spaserer jo lige igennem det er bare ikke godt nok...

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Nicolaisen er ikke god nok endnu til suppen. Halsti er ikke god nok til suppen. Riis og Kian er plaget af skader og som sådan ikke i sig selv nogen der kunne gå i start 11eren på alle andre hold hvis de var 100% klar. Når så Tim Sparv har været skadet stort set hele sæsonen så er kimen lagt til den katastrofesæson som truer lige nu

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

mousebreaker skrev:
28. maj 2017, 17:33
Nicolaisen er ikke god nok endnu til suppen. Halsti er ikke god nok til suppen. Riis og Kian er plaget af skader og som sådan ikke i sig selv nogen der kunne gå i start 11eren på alle andre hold hvis de var 100% klar. Når så Tim Sparv har været skadet stort set hele sæsonen så er kimen lagt til den katastrofesæson som truer lige nu
Og hvad gør vi så ved det ?? Henter en udenlandsk træner ?? FCK og BIF ser ud til at være svækkede næste sæson, så det er vores chance, men ikke med Thorup i spidsen.

Ervino

Indlæg af Ervino »

Problemet er, at Thorup højst sandsynligt får forlænget sin kontrakt. FCM har mistet jordforbindelsen og lytter ikke længere til egne fans. Som fan er man desværre negativt indstillet inden kampene pga. Thorup.

JBT

Indlæg af JBT »

Kian Hansen har været under niveau lige siden hjemkomsten til Danmark det kan enhver se. Hele bagkæden inkl målmand har ikke været gode nok til top 3 og omvendt i efteråret hvor vi ikke var effektive nok på vores chancer i stort set alle kampe

Ren ydmygelsen i dag - det må godt nok give stof til eftertanke

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

bifr05t skrev:
28. maj 2017, 17:23
En ting som jeg håber vi henter i løbet af sommeren er en erstatning for Jakob Poulsen. Jeg synes at hans præstationer har været utrolig svigende, især når det kommer til det defensive arbejde. Han er simpelthen blevet for langsom.
Jeg synes faktisk Polle stadig er en fremragende spiller for os. Det er ikke der vi behøver at sætte ind efter min mening. Efter min mening er det midterforsvaret og trænerbænken der skal ændres på som første og anden prioritet. Dernæst angrebet som også er papirstyndt i bredden

bifr05t

Indlæg af bifr05t »

mousebreaker skrev:
28. maj 2017, 17:44
bifr05t skrev:
28. maj 2017, 17:23
Jeg synes faktisk Polle stadig er en fremragende spiller for os. Det er ikke der vi behøver at sætte ind efter min mening. Efter min mening er det midterforsvaret og trænerbænken der skal ændres på som første og anden prioritet. Dernæst angrebet som også er papirstyndt i bredden
Nu er problematikken at jeg kun kan hæfte mig ved de få gange de sidste par år han ikke har været med i truppen, som f.eks. mod Manchester United i Herning tilbage i starten af 2016. Der spillede vi egentligt en rigtig god kamp, selvom vi spillede mod overmagten. Der var Poulsen ikke i truppen, og vi spillede en væsentligt bedre kamp end i returen.

JBT

Indlæg af JBT »

Helt seriøst - man er jo tåbelig hvis man ikke kan se Thorup ikke kan magte opgaven, han må og skal skippes.

Man må desværre også tænke på resten er trænerstaben samt ledelsen i form af Bach bak og selvfølgelig manden med arrogancen Claus Steinlein. Fy for fanden der skal rulles hoveder

bifr05t

Indlæg af bifr05t »

JBT skrev:
28. maj 2017, 17:47
Helt seriøst - man er jo tåbelig hvis man ikke kan se Thorup ikke kan magte opgaven, han må og skal skippes.

Man må desværre også tænke på resten er trænerstaben samt ledelsen i form af Bach bak og selvfølgelig manden med arrogancen Claus Steinlein. Fy for fanden der skal rulles hoveder
Desværre fik han en tre-årig tilbage i 2015, så vi risikerer at have ham en sæson til.

Besvar