SL (S): FCN vs. Midtjylland
Re: SL (S): FCN vs. Midtjylland
Rimelig vanvittig kamp.
Flot første halvleg. Frygtelig anden.
Jeg forstår ikke, at man er så dårlige til at være foran. Prøv nu bare i en enkelt situation at tage tempoet ud af kampen og hold på bolden. - Men nej, man bliver bare ved og ved med at spille direkte. Man inviterer jo til pres.
Meget uheldig dommerpræstation. Jeg ville nærmest hellere have været foruden det mål, der burde have været underkendt, så havde kampen aldrig udviklet sig til at to trækker røde kort.
MotM: Paul eller Duelund - jeg synes de begge var rigtig gode, men med to mål må det blive Paul. Poulsen spiller også en af hans gode kampe.
Jeg forstår ikke, at man er så dårlige til at være foran. Prøv nu bare i en enkelt situation at tage tempoet ud af kampen og hold på bolden. - Men nej, man bliver bare ved og ved med at spille direkte. Man inviterer jo til pres.
Meget uheldig dommerpræstation. Jeg ville nærmest hellere have været foruden det mål, der burde have været underkendt, så havde kampen aldrig udviklet sig til at to trækker røde kort.
MotM: Paul eller Duelund - jeg synes de begge var rigtig gode, men med to mål må det blive Paul. Poulsen spiller også en af hans gode kampe.
Bangebuks fodbold ?Kent skrev: ↑20. maj 2017, 14:49Kan du ikke komme med endn en indsigtsfuld analyse eller forudsigelse her i pausen?Sander skrev: ↑20. maj 2017, 13:55Fcn 4 - fcm 0
Efter thorups egne defensive strategi. Bangebuks fodbold, som vi har set igennem hele sæsonen. Det bliver med de lange bolde.
Fcn 2 - fcm 2
Som vi så fcm tage sejren mod FCK. Spillerne tog sagen i egen hånd og glemte thorups bangebuksfodbold.
Tænk man idag bænker wickheim FCK kampens største oplevelse.
Det er sådan det er og så kan I forsætte med at analysere herfra og til månen.
God kamp.
Men korrekt, Wilkheim ser sindsyg skarp ud, men igen JT sætter sig over holdet.
Mange har kritiseret dommere, som er gået imod FCM, men i dag, fik FCM foræret et mål, en skandale at det kan lade sig af gøre, at hverken dommer eller linjedommer ser den
Vanvittigt, at vores 3. mål godkendes. Men at vi efterfølgende får 2 unødvendige røde kort er helt åndssvagt. Dog synes jeg, at det ser ud til, at Halsti er først på bolden ved hans røde, og derfor er jeg ikke sikker på, at det holder.
Men 3 mand i karantæne til bronze-finalen
(Janus, Dal Hende og Halsti). Opstillingen giver vist sig selv.
Men 3 mand i karantæne til bronze-finalen
Paul ja, men Duelund hvordan fanden kan du have have han som kandidat til man of the match ???Stoffer skrev: ↑20. maj 2017, 15:59Rimelig vanvittig kamp.
Jeg sad konstant og holdt øje med Duelund, for hvad udretter han ?
Skaber i min bog det første mål med sin aflevering til Borring, som bare skal lægge den ind foran målet og så kan prikkes ind. Han udviser godt drev med bold i flere omgange. Mange gode afleveringer. Men ok, måske overvurderer jeg hans indsats, jeg synes bare, at mange af de chancer, der blev skabt havde ham som katalysator.FCM2000 skrev: ↑20. maj 2017, 16:04Paul ja, men Duelund hvordan fanden kan du have have han som kandidat til man of the match ???Stoffer skrev: ↑20. maj 2017, 15:59Rimelig vanvittig kamp.
Jeg sad konstant og holdt øje med Duelund, for hvad udretter han ?
Helt enig. Jeg sad også med fornemmelsen, at Halsti blev "straffet" for den tidligere fejl, der gik imod FCN. Jeg tror ikke på, at den var dømt ved 0-0.Kent skrev: ↑20. maj 2017, 16:02Vanvittigt, at vores 3. mål godkendes. Men at vi efterfølgende får 2 unødvendige røde kort er helt åndssvagt. Dog synes jeg, at det ser ud til, at Halsti er først på bolden ved hans røde, og derfor er jeg ikke sikker på, at det holder.
Men 3 mand i karantæne til bronze-finalen(Janus, Dal Hende og Halsti). Opstillingen giver vist sig selv.
Idag var dommertrioen mere til diskussion end vores spil. De var virkelig ringe. Synes MKK taber styringen af kampen efter vores umulige 3 mål.
Mener vi bør appellere Halstis kort for som jeg ser det prikker han bolden inden han falder.
Men vi viser igen idag at vi sejler rundt i forsvaret når vi kommer under tungt pres, og så synes jeg Dahlin skal vise meget mere at han dominerer feltet
Borring bedste mand - fejlfri indsats.
Mener vi bør appellere Halstis kort for som jeg ser det prikker han bolden inden han falder.
Men vi viser igen idag at vi sejler rundt i forsvaret når vi kommer under tungt pres, og så synes jeg Dahlin skal vise meget mere at han dominerer feltet
Borring bedste mand - fejlfri indsats.
Jeg vil kalde målet til 3-0 en af de største skandaler i superligaens historie, i dag gider jeg ikke hører på nogle der mener, at dommeren dømte mod FCM trods 2 røde kort
-
Steffen am
Vanvittig kamp.
Ved ikke hvad overskriften skal være.
Men lidt bittersweet måske.
Dal Hende, Halsti og Drachmann ude mod LBK.
Godt NK kommer tilbage.
Forhåbentlig også Novak.
Kunne være en vild nok defensiv
Paul
Borring, Due, JP, Rilwan
Rømer
Andreas Poulsen, Nico, Riis, NK
Dahlin
Ved ikke hvad overskriften skal være.
Men lidt bittersweet måske.
Dal Hende, Halsti og Drachmann ude mod LBK.
Godt NK kommer tilbage.
Forhåbentlig også Novak.
Kunne være en vild nok defensiv
Paul
Borring, Due, JP, Rilwan
Rømer
Andreas Poulsen, Nico, Riis, NK
Dahlin
Puha. Det er altså vild nok, at man kan komme foran 3-0 på en regulær foræring, og så tyve minutter senere stå med en nærmest heldig sejr og to røde kort.. Drachman starter det med si n tåbelige aktion, men Dahlin skal altså også have de første pind. Han revanchere sig dog senere.
Vi kan trøste os med at være ekstremt effektive i dag hvilket har manglet hele sæsonen, og spillet på sidste tredjedel er blevet bedre. Men vi stopper stort set med at spille fremadrettet efter 30 min.
FCN præstation i dag havde minimum fortjent uafgjort vil jeg være ærlig at sige. Pinligt vi lukker to dumme mål ind igen, og det var lige ved at gå helt galt til sidst på Marcus I header den snært forbi.
Jeg ser halsti få et klart rødt kort. Nok er han først på bolden med foden, men han hiver altså manden ned da man kan se, han ikke har kontrol. Klart oplagt scoringsmulighed. Janus udvisning er bare snot dum - det må give en løftet pegefinger internt.
Svært at fremhæve kampens spiller, men må vel nok være Paul da han igen står for målene.
Dommer duoen får nok en pause efter i dag må man tro. Mærkelig kamp. Hvem ved om vi havde fået to røde hvis ikke Rømer havde scoret og om FCN var kommet tilbage. De havde ihvertfald alt efter vores 2-0 mål.
Nu bliver det jo for alvor sjovt og se hvordan det går mod Lyngby, havde ikke forventet en sejr i dag, så heldigvis er der noget og se frem til (må vi håbe).
FCN præstation i dag havde minimum fortjent uafgjort vil jeg være ærlig at sige. Pinligt vi lukker to dumme mål ind igen, og det var lige ved at gå helt galt til sidst på Marcus I header den snært forbi.
Jeg ser halsti få et klart rødt kort. Nok er han først på bolden med foden, men han hiver altså manden ned da man kan se, han ikke har kontrol. Klart oplagt scoringsmulighed. Janus udvisning er bare snot dum - det må give en løftet pegefinger internt.
Svært at fremhæve kampens spiller, men må vel nok være Paul da han igen står for målene.
Dommer duoen får nok en pause efter i dag må man tro. Mærkelig kamp. Hvem ved om vi havde fået to røde hvis ikke Rømer havde scoret og om FCN var kommet tilbage. De havde ihvertfald alt efter vores 2-0 mål.
Nu bliver det jo for alvor sjovt og se hvordan det går mod Lyngby, havde ikke forventet en sejr i dag, så heldigvis er der noget og se frem til (må vi håbe).
Det er jo her man ikke helt forstår, man har en rutineret vdv, som netop evner at holde ro i spillet og holde fast i bolden, når man ser spillere som Duelund, Hassan, Borring, så er det netop lige det de ikke formår, en Paul formår til tider at skabe ro og holde fast i bolden.
Den kommer til at gå verden rundt : )
En ting er hverken dommer eller linjevogter ser den ude på trods af hvor tydeligt det er, nej særligt fordi marcondes klar har hænderne på i feltet efterfølgende, og Rømer faktisk bare genere målmanden og Mads mini ved at ville sparke bolden længere væk.
Total hjernedød kamp egentlig. Det ligende jo en langgaber fra start til slut, men alligevel gav han vel 13 kort den sidste halve time.
Holder på FCM i dag bare var det mindst dårlige hold set over 90 min. Dog en dejlig sejr at starte resten af weekenden på!
Vdv har ikke niveauet, så må andre gerne være af en anden holdning. FCN af alle, spiller for hurtigt til ham, det på trods af der så måtte være gået 60 min.FCM2000 skrev: ↑20. maj 2017, 16:41Det er jo her man ikke helt forstår, man har en rutineret vdv, som netop evner at holde ro i spillet og holde fast i bolden, når man ser spillere som Duelund, Hassan, Borring, så er det netop lige det de ikke formår, en Paul formår til tider at skabe ro og holde fast i bolden.
Han arbejder ikke nok og vi har ikke holdet til at have spillere der kan bakke op på hans markering selvom det kun er Superliga.
Han skal vel nærmere ind i kampe hvor vi er bagud eller hvor et beton forsvar skal lirkes op.
Jeg mener nu ikke, at VdV har spillet sig længere væk i de kampe han trods alt har fået spilletid, tværtimod. Desuden vil han jo ikke nå kampformen så længe han sidder på bænken.
Generelt synes jeg, at Steinlein og Thorup ikke behandler VdV ordentligt. Hvad ligner det, at Steinlein står og gør ham til grin på tv? - det er da ikke en sportsdirketør værdig. Steinlein burde steppe op, og udvise mere god stil og format, end han gør dér. Er det dén måde, at omgivelserne skal se klubben behandler de ansatte på? - og er det dén måde han vil vise sponsorerne, at han værdsætter deres indsats (penge) der gjorde det muligt at hente VdV til klubben?
Thorup udviser ift. VdV blot det manglende selvværd, som de fleste vel han se, at han generelt lider under?. Thorup mangler da helt klart evnen til at kunne udholde, at der hér måske er en spiller med større spilindsigt end ham selv, og han bliver (i mine øjne) strafftet for det.
Men vi må acceptere, at vi holder med et hold, der jo reelt er en virksomhed der ejes og drives af én mand. Derfor er klubben jo ikke helt så "afhængig" af omgivelsernes (fans og sponsorernes) syn på hvordan klubben drives og holdet sættes..
Generelt synes jeg, at Steinlein og Thorup ikke behandler VdV ordentligt. Hvad ligner det, at Steinlein står og gør ham til grin på tv? - det er da ikke en sportsdirketør værdig. Steinlein burde steppe op, og udvise mere god stil og format, end han gør dér. Er det dén måde, at omgivelserne skal se klubben behandler de ansatte på? - og er det dén måde han vil vise sponsorerne, at han værdsætter deres indsats (penge) der gjorde det muligt at hente VdV til klubben?
Thorup udviser ift. VdV blot det manglende selvværd, som de fleste vel han se, at han generelt lider under?. Thorup mangler da helt klart evnen til at kunne udholde, at der hér måske er en spiller med større spilindsigt end ham selv, og han bliver (i mine øjne) strafftet for det.
Men vi må acceptere, at vi holder med et hold, der jo reelt er en virksomhed der ejes og drives af én mand. Derfor er klubben jo ikke helt så "afhængig" af omgivelsernes (fans og sponsorernes) syn på hvordan klubben drives og holdet sættes..