SL (S): Midtjylland vs. FCK
Re: SL (S): Midtjylland vs. FCK
Sådan
dejlig comeback, flot fight. Wilkheim imponerede med godt drev, god vilje og flot spil. Måske fik han lige spillet sig til en ny kontrakt. Rømer var også god, kongemål 
Wilkheim har altså noget i sig, det viser han i aften, synes Rømer var et frisk pust og han viser at han er stærkere defensivt end Nk, men igen igen der går alt for mange mål ind og det første var en udstilling af hvor det svage led er, forsvaret giver angrebet sværere betingelser, 3-4 mål skal hamres ind for at vinde.
-
Steffen am
Det er jo helt sindsygt at FCK scorer på deres 2 første chancer.
Det er en imponerende effektivitet.
Men hold kæft hvor er det fedt.
Dommeren er levende lort, dem 2 straffe han skylder os, kan vi så få mod FCN og LBK.
Og hold nu kæft Zanka og Cornelius er nogle svin.
Hvordan var det, første nederlag i sæsonen til FCK
FRYYYD
Og Zanka der står og diskutere 10 min med dommeren efter kampen. Er vist ikke ham der har noget at brokke sig over.
Men også bare fryd på en sær måde.
Det er en imponerende effektivitet.
Men hold kæft hvor er det fedt.
Dommeren er levende lort, dem 2 straffe han skylder os, kan vi så få mod FCN og LBK.
Og hold nu kæft Zanka og Cornelius er nogle svin.
Hvordan var det, første nederlag i sæsonen til FCK
FRYYYD
Og Zanka der står og diskutere 10 min med dommeren efter kampen. Er vist ikke ham der har noget at brokke sig over.
Men også bare fryd på en sær måde.
Vanvittig præstation i dag.
Og bedste kamp af Wikheim i FCM trøjen!
Og bedste kamp af Wikheim i FCM trøjen!
- UlvenFraNord
HOLD KÆFT DET VAR VILDT!!!! En legendarisk aften på MCH Arena 
Efter 361 dage som ubesejret i Alka Superligaen tabte FC København onsdag 2-3 til FC Midtjylland i Herning.
Fantastisk præstation af gutterne!!
Efter 361 dage som ubesejret i Alka Superligaen tabte FC København onsdag 2-3 til FC Midtjylland i Herning.
Fantastisk præstation af gutterne!!
-
Steffen am
Hvis i ikke har set den endnu, så se lige det her interview med Zanka.
Det er simpelthen så uendelig sjovt at han prøver at skjule hans bitterhed i ligegyldighed og arrogance.
http://www.bold.dk/video/?id=26912
Og så bare klasse Nico og Riis
https://www.youtube.com/watch?v=FloWp9zvbJk
Og Rømer, MoM og tillykke med den lille
https://www.youtube.com/watch?v=XHCbbHcD0ik
"Får en okay afslutning på"
Hold da op, manden er blevet godt integreret i det jyske
Og så lige fordi man ikke skal gå glip af Paul der bander
http://www.bold.dk/video/?id=26921
Det er simpelthen så uendelig sjovt at han prøver at skjule hans bitterhed i ligegyldighed og arrogance.
http://www.bold.dk/video/?id=26912
Og så bare klasse Nico og Riis
https://www.youtube.com/watch?v=FloWp9zvbJk
Og Rømer, MoM og tillykke med den lille
https://www.youtube.com/watch?v=XHCbbHcD0ik
"Får en okay afslutning på"
Hold da op, manden er blevet godt integreret i det jyske
Og så lige fordi man ikke skal gå glip af Paul der bander
http://www.bold.dk/video/?id=26921
-
Steffen am
Ja undskyld, nu spammer jeg da lidt.
Men her har karantæne reglerne da en lille fejl.
Eller en ærgerlig downside om man vil.
Med gult kort mod os, har Santander og Toutouh nu gult kort.
Og det er jo isoleret set både fedt og lidt sjovt.
Men problemet er så når deres næste kamp er mod Lyngby hvor de meget gerne må tage point. Så er det lidt ærgerligt, at Lyngby har et lidt bedre udgangspunkt nu, selvom FCK selvfølgelig stadig er favoritter.
Men her har karantæne reglerne da en lille fejl.
Eller en ærgerlig downside om man vil.
Med gult kort mod os, har Santander og Toutouh nu gult kort.
Og det er jo isoleret set både fedt og lidt sjovt.
Men problemet er så når deres næste kamp er mod Lyngby hvor de meget gerne må tage point. Så er det lidt ærgerligt, at Lyngby har et lidt bedre udgangspunkt nu, selvom FCK selvfølgelig stadig er favoritter.
Fandme om vi ikke gjorde den igenTHenry skrev: ↑15. maj 2017, 17:32Ja. Det var i hvert fald sjovt sidste gang vi gjorde detUlvenFraNord skrev: ↑14. maj 2017, 23:41Det kunne være så fedt, om vi ødelagde FCKs ubesejrede sæson...!!![]()
3 livsvigtige point og en dybt fortjent sejr mod et bovlamt mesterhold. Det var tydeligt, at vi skulle revanchere noget fra sidste kamp, mens FCK valgte den arrogante facon. Dette skal dog ikke fjerne noget for et helt igennem fantastisk comeback. FCK havde indkasseret 14 mål i mod sig over en hel sæson, og vi scorer 3 i aften, hvilket cementerer en flot præstation i en fed kamp, hvor vi både spillede bedst og fightede bedst. Og derudover ikke lod os slå ud af FCKs chokstart med 2 mål på de 2 chancer, som de har.
Der var mange gode præstationer i dag. Både Wikheim og Borring på kanterne spillede stærkt. Riis og Nico spillede flot i midterforsvaret, og havde tydeligvis spillet sammen før (dog underpræsterer FCK meget i dag, så det var måske på en lidt billig baggrund, men den tager vi med). Drachmann var igen stærk på sekseren. Og Paul spiller igen en god kamp, og volder problemer for Zanka (der vil bliver solgt for en 40-50 mio om lidt?), og så er der naturligvis Rømer, der spiller en kongekamp. Han er bare bedre på backen end som defensiv midt.
-
Steffen am
Lidt sjov, dem jeg stod sammen med, der snakkede vi om at han var bedre på den centrale midt.
Men vi ser selvfølgelig fodbold forskelligt og behøver ikke at være enig.
Min egen overbevisning er at han vinder lidt på midten fordi han tør at tackle igennem og han ikke er bange for at rage et gult kort til sig.
Noget af det fanden-i-voldskhed, som vi nogengange har manglet. Måske ikke så verbalt, men i hans tacklinger osv.
Det tæller lidt ned at han måske er lige knap så disciplineret på midten som nogen af vores alternavtiver og måske har lidt mere frihed på backen.
Uanset, helt enig kongekamp af hami dag!! Tillykke med MoM og den lille til ham (og kæresten). Må alligevel være 2 godkendte dage i hans lille familie.
Virkelig en fed kamp at overvære. Må indrømme jeg troede vi fik en røvfuld da vi var bagud 0-2 efter 20 min. Men hvilken moral drengene viser idag, fantastisk simpelthen.
Er specielt imponeret af de to unge i midterforsvaret, Riis og Nico, dem vil jeg gerne se starte sammen igen næste kamp. Flere gange i kampen forsøgte Fck at spille op på angriberne hvor de bare blev taget ud af de to, vi snakker altså Santander, Pavlovic og Corner, virkelig stærk indsat.
Paul var en kæmpe udfordring for Fck forsvaret.
Wikheim spillede en god kamp.
Og må bare bøje mig i støvet for en manden jeg før har været efter, Borring, han spiller fantastisk for tiden, med assists i næsten hver kamp.
Rømer var også rigtig god og hvilken fantastisk historie at han igen scorer(og hvilken kongekasse) imod Fck på den samme dato som den legendariske for 2 år siden.
Polle og Drachmann spillede også begge en god kamp selvom ikke alt lykkedes.
Jeg synes det er tydeligt at Duelund udvikler sig i takt med han får mere spilletid, han gør nogle kloge ting selvom heller ikke alt lykkedes for ham idag.
Dahlin solid.
Novak solid indtil han måtte udgå. Men synes til gengæld Dal Hende gjorde det rigtig godt da han kom ind.
Det fedeste ved denne sejr må uden tvivl være at vi fik stoppet Fck´s stime og ødelagt deres "invisibles". Virkelig ynkeligt hvordan de står og bagatalisere nederlaget efter kampen som om det var noget der ikke betød noget. tsk
Er specielt imponeret af de to unge i midterforsvaret, Riis og Nico, dem vil jeg gerne se starte sammen igen næste kamp. Flere gange i kampen forsøgte Fck at spille op på angriberne hvor de bare blev taget ud af de to, vi snakker altså Santander, Pavlovic og Corner, virkelig stærk indsat.
Paul var en kæmpe udfordring for Fck forsvaret.
Wikheim spillede en god kamp.
Og må bare bøje mig i støvet for en manden jeg før har været efter, Borring, han spiller fantastisk for tiden, med assists i næsten hver kamp.
Rømer var også rigtig god og hvilken fantastisk historie at han igen scorer(og hvilken kongekasse) imod Fck på den samme dato som den legendariske for 2 år siden.
Polle og Drachmann spillede også begge en god kamp selvom ikke alt lykkedes.
Jeg synes det er tydeligt at Duelund udvikler sig i takt med han får mere spilletid, han gør nogle kloge ting selvom heller ikke alt lykkedes for ham idag.
Dahlin solid.
Novak solid indtil han måtte udgå. Men synes til gengæld Dal Hende gjorde det rigtig godt da han kom ind.
Det fedeste ved denne sejr må uden tvivl være at vi fik stoppet Fck´s stime og ødelagt deres "invisibles". Virkelig ynkeligt hvordan de står og bagatalisere nederlaget efter kampen som om det var noget der ikke betød noget. tsk
-
mousebreaker
Invisibles? Oversat: de usynlige
Mon ikke du mener invincibles: de uovervindelige.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Vi skal nok nakke Lyngby i aften - fantastisk flot kamp af jer! Dejligt når nu andre ikke kunne/ville slå FCK at især Borring og Rømer lige giver den gas
Internet-kriger med forkærlighed for Brøndby IF - Elsker at debattere, også på andres fanforaer 
Det vil da være dejligt med lidt Brøndby hjælp i aften.
Fantastisk kamp i går, og fornemmelsen efter at have vendt 0-2 til 3-2 er bare så meget bedre end fornemmelsen efter 4-2 sejren over Brøndby, som jo ellers var en sikker sejr.
Stor ros til alle spillerne hvor ingen stod svagt fra hvor jeg stod (foran fjernsynet).
Jeg lagde særligt mærke til Wikheim, Duelund og vores unge forsvarsspillere.
Meget kan ske hen over en sommerpause, men jeg har håb for fremtiden.
Holdet kæmper for hinanden og tror på tingene, selvom jeg tænkte at det var håbløst da vi var nede med 2. Den gejst, tro og vilje må trænerstaben da have sin andel i.
Fantastisk kamp i går, og fornemmelsen efter at have vendt 0-2 til 3-2 er bare så meget bedre end fornemmelsen efter 4-2 sejren over Brøndby, som jo ellers var en sikker sejr.
Stor ros til alle spillerne hvor ingen stod svagt fra hvor jeg stod (foran fjernsynet).
Holdet kæmper for hinanden og tror på tingene, selvom jeg tænkte at det var håbløst da vi var nede med 2. Den gejst, tro og vilje må trænerstaben da have sin andel i.
ja ja husk Brøndby kamp og hvad skete der i Sønderjylland, totalt sammebrud, stabilitet har været et af problemerne.Christian skrev: ↑18. maj 2017, 08:48Det vil da være dejligt med lidt Brøndby hjælp i aften.
Nederlag, sejr, nederlag, sejr er da rimelig stabilt 
Sønderjyske-kampen var virkelig underlig. Jeg synes vi var klart bedst, men ud af ingenting og store personlige fejl fra vores side, får Sønderjyske alligevel scoret en masse mål.
Jeg vælger at se både Brøndby-kampen og FCK-kampen som vores reelle styrke, og kampen mod SDR som undtagelsen.
Sønderjyske-kampen var virkelig underlig. Jeg synes vi var klart bedst, men ud af ingenting og store personlige fejl fra vores side, får Sønderjyske alligevel scoret en masse mål.
Jeg vælger at se både Brøndby-kampen og FCK-kampen som vores reelle styrke, og kampen mod SDR som undtagelsen.