En skam vi trækker os tilbage og ikke rigtig vil mere efter 4-0, og så indkasserer to mål. Men skidt med det, det var en god sejr. Forhåbentlig kører vi 3. pladsen hjem nu!
SL (S): Midtjylland vs. Brøndby
- UlvenFraNord
Re: SL (S): Midtjylland vs. Brøndby
Dejlig sejr, tre vigtige point og ikke mindst vandt vi håneretten tilbage mod Brøndby 
En skam vi trækker os tilbage og ikke rigtig vil mere efter 4-0, og så indkasserer to mål. Men skidt med det, det var en god sejr. Forhåbentlig kører vi 3. pladsen hjem nu!
Det var vel forventet at de ville score mindst to gange. Ret fedt at vi havde scoret fire gange forinden. Tak til Zorniger for at nedprioritere kampen voldsomt - og forståeligt nok. Det sker dog nok også mod Lyngby og FCN, men man skal trods alt også lige vinde alligevel.
Med den aktuelle stilling så kan det sagtens ende med at en uafgjort bliver det samme værd som en sejr på et tidspunkt, da vores målscore er overlegen
[/quote]
Jeg synes ikke der er nogen grund til at finde undskyldninger for Brøndby. De spillede det bedste de kunne og jeg synes der var tydeligt ar de gerne ville vinde.
Vi var bare bedre i dag og ikke mindst bedre sat op. Ros til trænerstaben herfra.
Med den aktuelle stilling så kan det sagtens ende med at en uafgjort bliver det samme værd som en sejr på et tidspunkt, da vores målscore er overlegen
[/quote]
Jeg synes ikke der er nogen grund til at finde undskyldninger for Brøndby. De spillede det bedste de kunne og jeg synes der var tydeligt ar de gerne ville vinde.
Vi var bare bedre i dag og ikke mindst bedre sat op. Ros til trænerstaben herfra.
Jeg synes ikke der er nogen grund til at finde undskyldninger for Brøndby. De spillede det bedste de kunne og jeg synes der var tydeligt ar de gerne ville vinde.Christian skrev: ↑8. maj 2017, 06:55Det var vel forventet at de ville score mindst to gange. Ret fedt at vi havde scoret fire gange forinden. Tak til Zorniger for at nedprioritere kampen voldsomt - og forståeligt nok. Det sker dog nok også mod Lyngby og FCN, men man skal trods alt også lige vinde alligevel.
[/quote]
I var klart bedre i dag - indstillingen hos os var slet ikke til stede og kampen blev lidt som jeg frygtede - et ladt og inspireret hold der ikke ville være i stand til at vinde over et serie 6 hold! Det var tydeligt hvem der havde noget at revancere og hvem der endnu ikke havde sovet tømmermændene ud - tror dog ikke i skal frygte noget ifht vores kampe mod FCN og Lyngby - hvis alle mand er klar til disse kampe stiller vi også i stærkeste opstilling!
Internet-kriger med forkærlighed for Brøndby IF - Elsker at debattere, også på andres fanforaer 
-
Steffen am
Det giver mening der var lidt forskel på motivations niveauet, men 2 gode kampe.ThygeM skrev: ↑8. maj 2017, 07:11I var klart bedre i dag - indstillingen hos os var slet ikke til stede og kampen blev lidt som jeg frygtede - et ladt og inspireret hold der ikke ville være i stand til at vinde over et serie 6 hold! Det var tydeligt hvem der havde noget at revancere og hvem der endnu ikke havde sovet tømmermændene ud - tror dog ikke i skal frygte noget ifht vores kampe mod FCN og Lyngby - hvis alle mand er klar til disse kampe stiller vi også i stærkeste opstilling!
Tak for det
Og giv endelig fuld los imod FCN, Lyngby og SønderjyskE, der forventer vi BIF i fulde omdrejninger, det vigtigtt!
Ja og også meget gerne FCK når i nu er i gang, men specielt held og lykke mod de 3 overnævnte.
-
Steffen am
I øvrigt, hvor fedt er det ikke lige vi vandt og scorede 4 mål mod BIF,
og endnu en 19-årig knægt går ind på holdet uimponeret som var han en fast del af holdet.
Jo, han så uheldig ud ved 4-2 målet, men synes generelt god kamp. Han kan godt blive god
Thorups ord på kampen:
https://youtu.be/Uh8_7PX3n_g
og endnu en 19-årig knægt går ind på holdet uimponeret som var han en fast del af holdet.
Jo, han så uheldig ud ved 4-2 målet, men synes generelt god kamp. Han kan godt blive god
Thorups ord på kampen:
https://youtu.be/Uh8_7PX3n_g