DBU P R6 (SF): Midtjylland vs. Brøndby

Om FC Midtjylland og Black Wolves
bifr05t

Re: DBU P R6 (SF): Midtjylland vs. Brøndby

Indlæg af bifr05t »

UlvenFraNord skrev:
4. maj 2017, 20:00
Var der virkelig frispark der hvor Duelund triller bolden mod mål, målmanden slår selv armen bagud mod Mikkel og mister bolden..?
Jeg må være ærlig at sige, at jeg ikke ved det. Der er gode argumenter både for og imod. I sådanne tvivlsager kommer går det ofte målmandens vej.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

igen igen forsvarsfejl og Paul misbruger en kæmpe mulighed

JBT

Indlæg af JBT »

Claus Steinlein og Jess Thorup:

Så er det kraftedme ud, og det er lige nu.

Fcm5600

Indlæg af Fcm5600 »

Nej, hvor er det surt :cry:
Dommeren spiller en hovedrolle med utallige underlige, manglende kendelser og direkte fejl. Suk. Igen. Også er Bif utrolig heldige. Godkendt indsats, trods alt.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

JBT skrev:
4. maj 2017, 20:28

Thorup begynder at ligne en færdig mand, men skifter man ud, burde der ryge flere med i trænerteamet, bak og den fysiske træner, man skal have et nyt setup, for at bringe noget ny energi ind.

henker

Indlæg af henker »

JBT skrev:

Hahaha, det har jeg jo brokker over det lang tid nu..

Nicolaisen overrasker mig.. Han er god nok til superligaen. Men spørgsmålet er om beham er der nu i Herning og hvad vil han gør???

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

JBT skrev:

Hvorfor?

henker

Indlæg af henker »

Kent skrev:
4. maj 2017, 20:37
JBT skrev:

Hvorfor?
Kræf man!! Du stiller så dumt, måske den dummeste spørgsmål!!

Analitico
Geografisk sted: Aalborg / Peru

Indlæg af Analitico »

bifr05t skrev:
4. maj 2017, 19:13
For blot at lege djævlens advokat, så har Midtjylland væsentligt mere potentiale end, hvad der bliver forløst under Thorup i øjeblikket. Jeg er heller ikke selv sikker på at Bach Bak er den ideelle assist træner, selvom han bestemt er en ildsjæl der brænder for klubben.

Men tilbage til Thorup. Jeg er af den overbevisning at Thorup ikke er i stand til at presse Midtjylland spillerne til at præstere hver eneste gang, selv på træningsbanen. Jeg ved at manden er utrolig flink, men måske netop derfor mangler han kvaliteten, til at pace sine spillere og være en autoritetsfigur.
Nu bliver det godt nok lidt debat om debat i en kamptråd, men sådan må det jo være ..

Jo jo, bevares, jeg siger jo ikke at Thorup ikke skal have kritik for sæsonen, for det har bestemt ikke været tilfredsstillende set over hele sæsonen. Jeg mener bare at man også må forholde sig til det faktum, at pilen altså HAR været opadgående, omend ikke perfekt på nogen måde, i løbet af forårssæsonen. Hvis man bare vil råbe af Thorup i tide og utide så er der jo ingen substans og så bliver det godt nok uinteressant.

Om forårssæsonen i sig selv er nok til at frede Thorup stiller jeg mig bestemt også selv kritisk overfor - specielt efter at pokalfinalen nu glippede, for at vende tilbage til trådens emne - jeg synes bare man skal være rimelig og have nogle argumenter bag, for at det bliver en nuanceret og givende debat.

Over and out

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Kent skrev:
JBT skrev:

Hvorfor?
Og ja hvorfor ikke Kent ?

Thorup har ikke vundet titler endnu ? han har ikke nået et mål sat af klubben, 6 kampe nu mod FCK og Brøndby i den her sæson og ingen sejre mod dem ? heller ikke Lyngby har man formået at slå.

Jess Thorup har fået en lang snor, om den er længere ??? glipper 3 pladsen ?

Netop de kampe har vist, at der er defensive mangler, også på NKs back position.
Senest rettet af FCM2000 4. maj 2017, 20:49, rettet i alt 2 gange.

WBW

Indlæg af WBW »

henker skrev:
4. maj 2017, 20:39
Kent skrev:
JBT skrev:

Hvorfor?
Kræf man!! Du stiller så dumt, måske den dummeste spørgsmål!!
Titlen som den dummeste herinde er der sgu ingen der kan tage fra dig Henker...

Solid indsats af drengene idag! Fed kamp at være vidne til med god fight og 22 spillere der gik til den. Synes egentlig vi spiller godt i lange perioder, blot den sidste skarphed den mangler. Rent uheld at ryge ud på et stolpe ind mål i overtiden.

Fortsætter vi sådan skal vi nok sikre bronzen!

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Vi spiller i dag en god kamp, og er egentlig noget bedre end Brøndby. En lidt skarpere dommere eller bitte små marginaler til vores fordel, og så havde vi fortjent vundet. Intet i dag at udsætte på hverken spil, mentalitet eller taktik - det var ganske enkelt utur.

JBT

Indlæg af JBT »

Kent skrev:
JBT skrev:

Hvorfor?
Måske det dummeste spørgsmål i min tid herinde. Men blinde høns finder korn ind i mellem, så det kommer nok.

Enhver uden for dette forum kan trodsalt se problemet i vores klub. Det er en falliterklæring, hvordan farvede fans efterhånden ser på tingenes tilstand, og sådan har det være længe i FCM. Jeg er ked af det, men det er en sandhed.

NyX
Geografisk sted: København S.

Indlæg af NyX »

Det er vel næppe umuligt at der er en vis signalværdi i at klubbens ejer deltager i semifinalen i pokalturneringen når der forinden er meldt ud, at der skal metal i skabet og gerne i form af en pokaltitel. Europa er længere væk nu og spørgsmålet er om der ikke skal tales dispositioner snarere end drikkes champagne nu!?

NyX
Geografisk sted: København S.

Indlæg af NyX »

I øvrigt en fremragende kamp - og drønærgerligt at det ikke er os der trak det længste strå!

Besvar