Kanal5: David Nielsen til FCM
-
Ravnen
Kanal5: David Nielsen til FCM
Med øjeblikkelig virkning sagde de. Jeg håber dæleme Erik vil få ham afrettet, men han skal da have chancen.
Senest rettet af Ravnen 18. feb 2005, 02:03, rettet i alt 1 gang.
-
johnnynielsen
Re: Kanal5: David Nielsen til FCM
Det håber jeg sandelig også at han kan... Er lidt skuffet
-
YahooSeeker [Bot]
ej øv, nu troede jeg lige han skulle til AGF, fordi vi er jo det eneste hold med voldsdomme (Zidan) men der er jo nogen som skal følge i vores fodspor så hvorfor ikke jer hehe 
-
Peter Ross
For min skyld ingen alarm, jeg kan endda se 2 positive ting i det:
1. Vi taber ikke til AaB mere....
2. Kira kommer måske til Fortet
Peter Ross
1. Vi taber ikke til AaB mere....
2. Kira kommer måske til Fortet
Peter Ross
-
YahooSeeker [Bot]
Det er sku da skide fedt hvis han kommer til FCM - Så kan den kære Elkjær rigtigt have noget at snakke med vennerne om, PUUHAA & IIIIII ALTSÅ - Dem der i FCM er godt nok nogle slemmer nogen....
-
Jesper BW1100
Re: Kanal5: Hva sagde de?
Jeg er sq ikke enig.... Men har ikke set det på Kanal 5... Hvad sagde de?
-
YahooSeeker [Bot]
Er det helt sikkert??
-
Klauzito
Jeg vil sige at mit FCM hjerte bløder!!! Gad vide om Ørgaard har fortrudt han ikke kom til AGF siden han prøver at gøre os til dem!
Håber sateme der er mange klausuler i den aftale da!
Håber sateme der er mange klausuler i den aftale da!
-
Jesper BW1100
Jeg har stadig mit håb, sålænge det ikke er offentliggjort nogle steder... Jeg må indrømme at jeg tvivler på jeg nogensinde vil komme til at synes om DN. Han har i mine øjne altid været det største hadeobjekt i Superligaen.... PLEASE lad det være en joke....
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Kanal5: JA --> Hvad sagde de??
Hvad sagde de??
-
YahooSeeker [Bot]
Er nød til at tilslutte mig og kan virkelig ikke se hvor i syntes hans personlighed passer ind hos os??? Tror i seriøst på at han falder til hos os? Vil få det meget mærkeligt med at skulle tage imod ham til hans første kamp! Håber virkeligt også de har sørget for at få rigeligt med klausuler i den kontrakt, en fejl og så ud af lågen!
-
Jesper / BW #2261
Ja FCM skal tage bruge store højtalere hvis de skal overdøve en fuld Nordea tribune der råber af DN. Hvis altså han kommer til FCM og alle i BW hader ham!
-
Claus J
Sjovt at læse div. indlæg her på graven.
På mange måder ligner David Nielsen, Zidan. Han er en god angriber, sætter ikke sit lys under en skæppe, er rimelig egoistisk, og siger hvad han mener, uden at tænke ret langt først.
Den største forskel er, at han måske ikke har så skarpe og hurtige driblinger som Zidan, og så turde han trods alt slå på en mand, og ikke en dame!
Zidan bliver forgudet i FCM, trods flere uheldige episoder, MEN David Nielsen er danmarks største fjols p.g.a. 2 episoder?!
Det kan godt være at det er mig det er galt med, men jeg syntes at det er en smule dobbeltmoralsk.
Hvis han skal til FCM, så lad os glæde os over at vi får en dygtig angriber der kander vejen til netmaskerne. (Bort set fra hudfarven, tror jeg sgu han ligner Lundberg (i sine unge dage) en del som angriber, både af spil og af sind.
Claus J
På mange måder ligner David Nielsen, Zidan. Han er en god angriber, sætter ikke sit lys under en skæppe, er rimelig egoistisk, og siger hvad han mener, uden at tænke ret langt først.
Den største forskel er, at han måske ikke har så skarpe og hurtige driblinger som Zidan, og så turde han trods alt slå på en mand, og ikke en dame!
Zidan bliver forgudet i FCM, trods flere uheldige episoder, MEN David Nielsen er danmarks største fjols p.g.a. 2 episoder?!
Det kan godt være at det er mig det er galt med, men jeg syntes at det er en smule dobbeltmoralsk.
Hvis han skal til FCM, så lad os glæde os over at vi får en dygtig angriber der kander vejen til netmaskerne. (Bort set fra hudfarven, tror jeg sgu han ligner Lundberg (i sine unge dage) en del som angriber, både af spil og af sind.
Claus J