DBU P R6 (SF): Midtjylland vs. Brøndby

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Steffen am

DBU P R6 (SF): Midtjylland vs. Brøndby

Indlæg af Steffen am »

Det Praktiske:
Tid: Torsdag d. 04/05 kl. 18:30.
Sted: MCH Arena
Vejret: 14° grader, 0,0 mm (mellem 14-20) og en svak vind
Dommer: Mads-Kristoffer Kristoffersen ( :) )
Medie: TV3+, Viaplay og Radioens P3
Billet: https://billetsalg.fcm.dk/

Karantæner:
Midtjylland: Ingen
Brøndby: Ingen

Skader:
Midtjylland: Kristian Riis og Tim Sparv skadet
Brøndby: Kahlenberg skadet

Bud på start XI'er
4-2-3-1
Billede

Bænk: Andersen, Nicolaisen, Dal Hende, Rømer, Anderson, Kroon, Borring, VdV, Thycosen, Bruninho
(kun lidt mere end en 7 mands bænk)

Sidste kamp mod Brøndby
3 - 2 i Brøndby
http://www.bold.dk/fodbold/kamp/broendb ... /16571422/

God Kamp

Steffen am

Re: DBU P R6 (SF): Midtjylland vs. Brøndby

Indlæg af Steffen am »

Måske et lidt dumt spørgsmål, men der er flere og flere cup turneringer der begynder at spille med 4. udskiftning tilladt i overtid.
Det er endnu ikke indført i DBU pokalen vel?

Er optimistisk i forhold til Kian bliver klar, men 120 min,
det er jeg lidt mere nervøs omkring.

Kan også blive aktuel nu der har været lidt snak om VdV.
Tænker han ikke skal skiftes ind efter 70 min, hvis han kun kan spille 20 min.

Brugeravatar
UlvenFraNord

Indlæg af UlvenFraNord »

Er egentlig mere til at starte med Rafa inde og så tage ham ud, når han ikke har mere energi. Hvis han kan være med til at give os et overtag i starten, kan det være afgørende for kampens forløb.

Brugeravatar
DenStolteJyde

Indlæg af DenStolteJyde »

På facebook har der været snak om at der er nogle brøndby-fans der køber billetter til faxe kondi tribunen fordi brøndby-afsnittet er fyldt og faxe ikke er det.. Men må de overhovedet det? Jeg troede egentlig at udebanefans skulle være i udebaneafsnittet?

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

DenStolteJyde skrev:
1. maj 2017, 23:41
På facebook har der været snak om at der er nogle brøndby-fans der køber billetter til faxe kondi tribunen fordi brøndby-afsnittet er fyldt og faxe ikke er det.. Men må de overhovedet det? Jeg troede egentlig at udebanefans skulle være i udebaneafsnittet?
Er ikke indei reglerne om de må det eller ej, men det er jo i hvert fald ikke meningen med det.

I europæiske kampe lavede man det trick med at man skulle have dansk dankort for at kunne købe billetter på neutrale pladser/familie tribune,
men er selvfølgelig lidt svært her. Ved ikke om de må, men i hvert fald forkert og potentielt ret uheldig.

Men hvis de har noget der ligner Brøndby tøj på, skal vagterne nok stoppe dem.

Brugeravatar
ThygeM

Indlæg af ThygeM »

DenStolteJyde skrev:
1. maj 2017, 23:41
Det er ikke bare rygter - der er efterhånden en pæn sjat der har købt billetter til jeres Faxe Konditribune helt op mod "buret". Jvnf jeres stadion regler er der ikke noget i vejen med det hvis man er klædt neutralt på. Så vidt jeg kan se er det de "rolige" folk der køber billet - Alpha og Co har allerede billetter til udeafsnittet.

Så vidt jeg ved er det kun i Telia-Kloaken at man ikke kan sidde i fred uden at blive overfaldet af Nazister på en neutral tribunen så mon ikke det går? Normalvis sidder der også en sjat FCMere på Loxam når i er i Brøndby og det har ikke givet anledning til ballade!!
Internet-kriger med forkærlighed for Brøndby IF - Elsker at debattere, også på andres fanforaer :-)

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Så er 19 mands truppen udtaget
http://www.fcm.dk/nyheder/superliga/tru ... endby-if-1

Er lidt overrasket over Kaan Kairinen, når han ikke var med i FCK (R) kampen mandag,
men kan selvfølgelig være en småting han har rystet af sig.

henker

Indlæg af henker »

Jeg tippet på at vi TABER... Så længe den inkompetente thorup sidder i cheftrænerns stol. Sorry! Jeg er bare såå frustrerende..... Næste spørgsmål er hvad så hvis vi ikke når til finalen, og mister 3 plads..

Analitico
Geografisk sted: Aalborg / Peru

Indlæg af Analitico »

henker skrev:
4. maj 2017, 18:19
Jeg tippet på at vi TABER... Så længe den inkompetente thorup sidder i cheftrænerns stol. Sorry! Jeg er bare såå frustrerende..... Næste spørgsmål er hvad så hvis vi ikke når til finalen, og mister 3 plads..
Ja, du er rimeligt frustrerende at høre på selv om du nok mente frustreret ;)

Jeg synes nu at vi har set stor fremgang i spillet i foråret, både som hold og individuelt hos flere profiler, og det peger, selv om det har taget for lang tid, i den rigtigt retning med Thorup p.t. - Derfor føler jeg mig også sikker på, at vi nok skal gøre det godt i dag og jeg tror bestemt på en sejr!

Jeg forstår ikke hvorfor du udnytter ethvert indlæg til at nedgøre Thorup fremfor at holde dig til trådens (hoved)emne, det er ret så ødelæggende for debatten. Prøv at fokusere på nogle andre ting end din helt personlige hetz mod og kritik af Thorup, der er så mange spændende ting at debattere ifm. denne klub :)

God kamp i dag, nu vil jeg forsøge at finde et live stream på nettet 8-)

bifr05t

Indlæg af bifr05t »

Analitico skrev:
4. maj 2017, 18:46
henker skrev:
4. maj 2017, 18:19
Ja, du er rimeligt frustrerende at høre på selv om du nok mente frustreret ;)

Jeg synes nu at vi har set stor fremgang i spillet i foråret, både som hold og individuelt hos flere profiler, og det peger, selv om det har taget for lang tid, i den rigtigt retning med Thorup p.t. - Derfor føler jeg mig også sikker på, at vi nok skal gøre det godt i dag og jeg tror bestemt på en sejr!

Jeg forstår ikke hvorfor du udnytter ethvert indlæg til at nedgøre Thorup fremfor at holde dig til trådens (hoved)emne, det er ret så ødelæggende for debatten. Prøv at fokusere på nogle andre ting end din helt personlige hetz mod og kritik af Thorup, der er så mange spændende ting at debattere ifm. denne klub :)

God kamp i dag, nu vil jeg forsøge at finde et live stream på nettet 8-)
For blot at lege djævlens advokat, så har Midtjylland væsentligt mere potentiale end, hvad der bliver forløst under Thorup i øjeblikket. Jeg er heller ikke selv sikker på at Bach Bak er den ideelle assist træner, selvom han bestemt er en ildsjæl der brænder for klubben.

Men tilbage til Thorup. Jeg er af den overbevisning at Thorup ikke er i stand til at presse Midtjylland spillerne til at præstere hver eneste gang, selv på træningsbanen. Jeg ved at manden er utrolig flink, men måske netop derfor mangler han kvaliteten, til at pace sine spillere og være en autoritetsfigur.

bifr05t

Indlæg af bifr05t »

For pokker vi er heldige lige nu.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

bifr05t skrev:
4. maj 2017, 19:16
For pokker vi er heldige lige nu.
Ja uha uha for et forsvar, igen igen viser NK, at han har defensive mangler i de her topkampe.

Fcm5600

Indlæg af Fcm5600 »

Underholdende 1. Halvleg. Dommeren er bestemt ikke god, han dømmer kun frispark sådan Ca hver 4 gang. Såkaldt international linje, hvilket betyder at det fysiske får overtaget, det mener jeg er en klar fejl. Vi blev snydt for et klart straffe, da Austin går i ryggen på Paul. Kom så Fcm.

bifr05t

Indlæg af bifr05t »

Thorup burde virkelig skifte Borring ud, og få mere energi ind på den kant. Jeg frygter virkelig for at han ender ud med et rødt kort.

Brugeravatar
UlvenFraNord

Indlæg af UlvenFraNord »

Det er en typisk pokalkamp, tju-bang fodbold, begge hold ved det er alt eller intet.

Var der virkelig frispark der hvor Duelund triller bolden mod mål, målmanden slår selv armen bagud mod Mikkel og mister bolden..?

Besvar