Ny venstreback ?

Om FC Midtjylland og Black Wolves
YahooSeeker [Bot]

Re: hva med højre??

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

hvis der er lidt hold i rygterne om at Ulrig kunne tænke sig at prøve nye græsgange var det måske en go ide med Dan Anton, han er nok ikke dyrere end Ulrik. Så hvorfor ikke?????????

Mose

Indlæg af Mose »

Jeg mener nu også, der er en vis værdi i, at holde på de spillere vi selv har udviklet. Måske er jeg lidt sentimental, men jeg føler nu engang mest for de spillere, vi selv har opfostret.

Fx glæder jeg mig, når Skoubo viser sit værd for BIF (dog ikke i første runde) og jeg ser hellere en Leon Jessen på venstrebacken end en eller anden ukendt makedonier. Salzburg kunne ikke bruge ham så hvad skal vi med ham. Leon er 19 år og kan med tiden blive en rigtig god venstreback.

Ligeledes ser jeg også hellere Ulrik på højrebacken end en dyr og kasseret Dan Anton.

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Grunden til at makedoneren er fritstillet i Salzburg er, at klubben er blevet købt af en rig mand, som vil have et helt nyt hold, så 90 % af spillerne er fritstillet, så vidt jeg har forstået det :-)

Hvis Leon endelig skal spille, så er han bedre længere fremme, men han er da ganske fin som reserve på venstreback.

Peter Ross

Claus J

Indlæg af Claus J »

Hvad skal vi med en skruebrækker, der brød strejken, fordi han elskede Brøndby og det var hans klub. NOOT

Lars EC

Indlæg af Lars EC »

Hvad skal vi med Dan Anton, når vi har Daugaard? Daugaard er da så mange gange bedre end Dan Anton. Især når vi har fået indkørt et system, hvor vores højreback går med op mange gange i løbet af kampen. Kan ligesom ikke rigtig se Dan Anton spurte op af banen flere gange i løbet af kampen. Men Dan Anton ville da helt sikkert være en god supplering til Daugaard, når vi skal spille mere defensivt.

jj

Indlæg af jj »

Jeg er overbevist om, at Dan Anton er en meget løntung herre, som ikke vil flytte til jylland uden en ordentlig løn. Brøndby vil godt beholde ham, muligvis kun som reserve, men alligevel.... Det siger vel noget om den løn han formentlig vil forlange.

Dan Anton er ok som højre back, men de findes klart bedre end ham, en Ole Tobiansen er efter min mening et bedre bud, men også ligeså urealistisk. Jeg mener dog også, vi mangler en forstærkning til vores backs, det gælder i begge sider. Vi har udemærkede spillere til pladserne som førstevalg (Ulle og Daugaard), men reserve synes jeg ikke er specielt imponerende. Nic. Jørgensen og Jessen og ????.

Derfor så jeg gerne man hentede auri i Brøndby istedet, han kan spille i begge sider og er en rimelig stabil back efter min mening. Desuden kan han ikke være så dyr, når Herfølge kunne betale han hans løn. Om han flytte til jylland er et andet spørgsmål.

Forza FCM
JJ

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Nej nu stopper i sq!! Auri?!?! Den mand kan da ikke spille fodbold... Så du ham for Herfølge sidste år? Det var da en ren ynk.. Det eneste grund til han stadig spiller i Brøndby er sq da fordi han er blevet kult derovre.. Og det er han jo netop blevet fordi han er så hamrende elendig....

Nicolai Kammersgaard

Indlæg af Nicolai Kammersgaard »

jj skrev:
-------------------------------------------------------
> Jeg er overbevist om, at Dan Anton er en meget
> løntung herre, som ikke vil flytte til jylland
> uden en ordentlig løn. Brøndby vil godt beholde
> ham, muligvis kun som reserve, men alligevel....
> Det siger vel noget om den løn han formentlig vil
> forlange.
>
> Dan Anton er ok som højre back, men de findes
> klart bedre end ham, en Ole Tobiansen er efter min
> mening et bedre bud, men også ligeså urealistisk.
> Jeg mener dog også, vi mangler en forstærkning til
> vores backs, det gælder i begge sider. Vi har
> udemærkede spillere til pladserne som førstevalg
> (Ulle og Daugaard), men reserve synes jeg ikke er
> specielt imponerende. Nic. Jørgensen og Jessen og
> ????.
>
Ole Tobiasen er sku da endnu være ser du ham ikke spille eller hvad? Den mand har aldrig været god.
Mht. Backerne så burde Ronaldinho, Daugaard og Nico være nok på nære når to af dem er skadet på en gang og hvor tit sker det?
Spar dog pengene!! Vi fik røde tal sidste år spænd livremmen ind.

> Derfor så jeg gerne man hentede auri i Brøndby
> istedet, han kan spille i begge sider og er en
> rimelig stabil back efter min mening. Desuden kan
> han ikke være så dyr, når Herfølge kunne betale
> han hans løn. Om han flytte til jylland er et
> andet spørgsmål.
>
>Auri er langt over the hill og vil ikke kunne bidrage med noget, at han er kult i BIF er noget andet.
Mht løn så betalte Bif sikkert hans løn sidste år.

Nicolai Kammersgaard
Som normalt havde siddet på stadion i 50 min. nu

YahooSeeker [Bot]

hvis man ser hvad FCm præsterede idag kan ingen vist tillade sig at kritisere andre spillere, så stop dog den klynke hetz

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Er lidt i tvivl om hvad du specifikt mener i dit indlæg, Skovsen ?

Gider du at udspecificere det lidt mere :-)

YahooSeeker [Bot]

med at nogle pisser på Danton, jeg elsker sq ikke BIF, men Danton har en del erfaring og så er han ikke skadet og så vidt jeg ved ikke en spiller som døjer meget med skader

BW # 163

Indlæg af BW # 163 »

Til gengæld er han boldmongol !

Støt dog FCM i stedet !

BW # 163

YahooSeeker [Bot]

FCM har ALTID været mit hold, men det skader sq ikke at være realister, men man syntes åbenbart at 3-3 mod GF var skide godt "velbekomme" for mig tæller KUN SEJRE

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Skovsen skrev:
-------------------------------------------------------
> FCM har ALTID været mit hold, men det skader sq
> ikke at være realister, men man syntes åbenbart at
> 3-3 mod GF var skide godt "velbekomme" for mig
> tæller KUN SEJRE

Du snakker om at være realist, samtidigt med at det for dig KUN er sejre der tæller....
Hmmm lidt urealistisk vil jeg mene :-)

YahooSeeker [Bot]

ja kan godt høre Altoriso kan nøjes med uafgjort og nogle nederlag ER DU FCMér

Besvar