Lejesvende 2015-2016
-
Steffen am
Re: Lejesvende 2015-2016
Fedt at se Rilwan har taget arven op efter Sly som en leder blandt afrikanerne.
David er jo omskolet til højreback, hvor jeg synes han har gjort det rigtig godt og bl.a. også gjorde det mod Fremad Amager.
Er blevet fortalt at hans aller bedste kamp faktisk var på venstre back i en reserveholdskamp, den så jeg dog ikke selv.
David er jo omskolet til højreback, hvor jeg synes han har gjort det rigtig godt og bl.a. også gjorde det mod Fremad Amager.
Er blevet fortalt at hans aller bedste kamp faktisk var på venstre back i en reserveholdskamp, den så jeg dog ikke selv.
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Det var jeg ikke klar over.Steffen am skrev: ↑12. jan 2017, 10:49Fedt at se Rilwan har taget arven op efter Sly som en leder blandt afrikanerne.
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Nu da vi har mange nye unge som spiller henholdsvis forsvarere og midtbane, kunne / ville det så ikke være en idé, at afprøve David i angrebet sammen med Paul. Det kan vel ikke skade. Han får trods alt stadigvæk løn og tror gerne han vil bytte bænken ud engang imellem for en plads i angrebet. Mange gange hænger ting sammen med relationer. Måske David og Paul kunne få tingene til at fungere sammen.TrueWolfMidt skrev: ↑12. jan 2017, 10:39Synes Babajide David er en god og lynhurtig spiller. Hvorfor omskoler man ham ikke, hvis det altså er muligt. Tænker at ham og Paul på toppen, godt kunne blive farligt. Da David har hurtigheden og egentlig også er målfarlig. Pga. hans hurtighed kan han sætte mange modstandere af. Prøv det da !! Giv ham en chance i Dubai og måske i nogle træningskampe, og se om ikke det vil kunne lykkedes. Han kender sine holdkammerater godt og hvis han får chancen for at vise sig frem, hvem ved om han så pludselig får succes. Vi har jo i overflod af fløje, men mangel på angribere, især de lynhurtige.
Marco Larsen med en udtalelse om opholde i HB-Køge:
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/marc ... -hb-koege/
Det undrer mig egentlig, at han udtaler, at lejeopholdet skal bringe ham tættere på holdet i Midtjylland. Han har vel kontraktudløb til sommer og der er da ingen udsigt til en forlængelse?
Med så mange spillere på midtbanen ser jeg i hvert fald ingen grund til at fortsætte med at satse på ham. Det er bare Sivebæk om igen, som jeg ser det.
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/marc ... -hb-koege/
Det undrer mig egentlig, at han udtaler, at lejeopholdet skal bringe ham tættere på holdet i Midtjylland. Han har vel kontraktudløb til sommer og der er da ingen udsigt til en forlængelse?
Med så mange spillere på midtbanen ser jeg i hvert fald ingen grund til at fortsætte med at satse på ham. Det er bare Sivebæk om igen, som jeg ser det.
- Administrator
Mon ikke den første kommentar er noget journalisten tolker ud fra det Marco siger?Larsens kontrakt udløber til sommer, men det ser han ikke som et problem, da hans lejeophold skal bringe ham tættere på spilletid i sin klub FC Midtjylland.
- Det er helt fint, at kontrakten med HB Køge ikke er længere. Det er ikke noget, jeg tænker over i det daglige. Mit fokus er på at levere for HB Køge. Det er vigtigt for mig at få noget spilletid. Efterhånden havde jeg lidt for langt til holdet i FC Midtjylland, hvor jeg var oppe imod nogle meget dygtige spillere, siger Marco Larsen
-
Steffen am
Udleje af David til 2. Bedste række i Norge
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/fcm- ... ntspiller/
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/fcm- ... ntspiller/
- DenStolteJyde
Interessant er det jo faktisk at de allerede har en tidligere FCM'er rendende deroppe: http://www.fkjerv.no/lag/michael-olusoji-ogungbaro
-
Steffen am
Og vel og mærke en FCM Nigerianer, mon ikke der er en forbindelseDenStolteJyde skrev: ↑29. mar 2017, 01:15Interessant er det jo faktisk at de allerede har en tidligere FCM'er rendende deroppe: http://www.fkjerv.no/lag/michael-olusoji-ogungbaro
-
Steffen am
8 Spillere lejet ud, alle gældende indtil sommer.
Martin Pusic - Sparta Rotterdam
Marco Larsen - Køge (kontrakt udløber i øvrigt til sommer)
Awer Mabil - Esbjerg
Babajide David - FK Jerv (Norge)
Jonas Gemmer - Horsens
Alexander Munkgsgaard - Lyngby
Anders Hagelskjær - Skive (kontrakt udløber i øvrigt til sommer)
Jákup Thomsen - Skive
Martin Pusic - Sparta Rotterdam
Marco Larsen - Køge (kontrakt udløber i øvrigt til sommer)
Awer Mabil - Esbjerg
Babajide David - FK Jerv (Norge)
Jonas Gemmer - Horsens
Alexander Munkgsgaard - Lyngby
Anders Hagelskjær - Skive (kontrakt udløber i øvrigt til sommer)
Jákup Thomsen - Skive
-
Steffen am
Munksgaard håber Nissen bliver solgt i det kommende transfervindue.
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/munk ... ver-solgt/
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/munk ... ver-solgt/
- DenStolteJyde
Det er da klart nok at han håber på det. Nissen er klart 1. valget på positionen, med Rømer som 1. back up pt.
Hvor munksgaard så vil havne i fht. til Rømer er svært at sige, men han bliver nok ikke 1. valget så længe Nissen præsterer så godt som han gør.
Jeg tvivler dog på at FCM vil sælge Nissen allerede til sommer. Jeg håber at man holder på ham minimum 1 år endnu..
Hvor munksgaard så vil havne i fht. til Rømer er svært at sige, men han bliver nok ikke 1. valget så længe Nissen præsterer så godt som han gør.
Jeg tvivler dog på at FCM vil sælge Nissen allerede til sommer. Jeg håber at man holder på ham minimum 1 år endnu..
Den bedste løsning for FCM må være, at skyde Nissen af i sommeren '18 og så derefter køre Munksgaard ind som førstevalg på backen. Forhåbentlig kan vi så få en lejeaftale til Munksgaard næste sæson, hvor han kan få en masse spilletid i superligaen. På den måde står vi så med en fuldt ud konkurrencedygtig superligaback med videresalgspotentiale, når Nissen er væk. Rømer ser jeg ikke som en reel mulighed som permanent back. Han er en superfin backup, men potentialet har klare begrænsninger efter min mening.
-
fcmguld2015
Mon ikke Rømer er væk til sommer.SorteUlve skrev: ↑19. apr 2017, 19:49Den bedste løsning for FCM må være, at skyde Nissen af i sommeren '18 og så derefter køre Munksgaard ind som førstevalg på backen. Forhåbentlig kan vi så få en lejeaftale til Munksgaard næste sæson, hvor han kan få en masse spilletid i superligaen. På den måde står vi så med en fuldt ud konkurrencedygtig superligaback med videresalgspotentiale, når Nissen er væk. Rømer ser jeg ikke som en reel mulighed som permanent back. Han er en superfin backup, men potentialet har klare begrænsninger efter min mening.
-
Steffen am
Næppe.
Han har næsten lige skrevet ny lang aftale med FCM med en lønforhøjelse indbygget.
Samtidig ved vi at det betyder noget for klubben at bruge egne spillere.
Personligt synes jeg også han er bedre end hans rygte, men han er rigtig nok ikke blandt de 11 bedste
Han har næsten lige skrevet ny lang aftale med FCM med en lønforhøjelse indbygget.
Personligt synes jeg også han er bedre end hans rygte, men han er rigtig nok ikke blandt de 11 bedste
Problemet med Rømer i min verden er bare, at jeg simpelthen ikke ser ham nogensinde vise et topniveau, der er en salgbar superligaprofil værdig. Efter 134 kampe for FCM og i en alder af 23 burde han efterhånden være flyveklar. Rømer er en super gardering at have på bænken, og der ser jeg ham hellere end gerne være i mange år. Jeg tror dog ikke på, at vi nogensinde kommer til at satse fuldt ud på Rømer hverken på backen eller på midten. Dertil mangler han simpelthen spidskompetencer og topniveau.Steffen am skrev: ↑20. apr 2017, 10:26Næppe.