Har du hørt nogen superliga-trænere, der har udtalt, at de ikke lægger stor vægt på at skabe resultater?Stoffer skrev: ↑7. apr 2017, 15:21Jeg er meget enig i denne analyse. Jeg hørte et interview med David Nielsen i FodboldFM, hvor han lagde meget stor vægt på at skabe resultater.UlvenFraNord skrev: ↑5. apr 2017, 01:17Nu skal jeg ikke sige han er den eneste mulighed eller om han er den bedste, men han er en mulighed. Jeg tror han bruger den stil som er realistisk for Lyngby, med det materiale der er til rådighed.
Alternativer til trænerbænken?
Re: Alternativer til trænerbænken?
Ok, jeg tager din bait. Hjulmand, Frank falder mig ind umiddelbart.Kent skrev: ↑7. apr 2017, 20:01Har du hørt nogen superliga-trænere, der har udtalt, at de ikke lægger stor vægt på at skabe resultater?Stoffer skrev: ↑7. apr 2017, 15:21Jeg er meget enig i denne analyse. Jeg hørte et interview med David Nielsen i FodboldFM, hvor han lagde meget stor vægt på at skabe resultater.UlvenFraNord skrev: ↑5. apr 2017, 01:17Nu skal jeg ikke sige han er den eneste mulighed eller om han er den bedste, men han er en mulighed. Jeg tror han bruger den stil som er realistisk for Lyngby, med det materiale der er til rådighed.
Meget interessant med Atletico.Steffen am skrev: ↑7. apr 2017, 16:27Det er svært at argumentere imod, for han har selvfølgelig ikke prøvet at træne FCN's trup.Stoffer skrev: ↑7. apr 2017, 15:21Jeg er meget enig i denne analyse. Jeg hørte et interview med David Nielsen i FodboldFM, hvor han lagde meget stor vægt på at skabe resultater.UlvenFraNord skrev: ↑5. apr 2017, 01:17Nu skal jeg ikke sige han er den eneste mulighed eller om han er den bedste, men han er en mulighed. Jeg tror han bruger den stil som er realistisk for Lyngby, med det materiale der er til rådighed.
Men synes man skal huske på David Nielsen har primært haft Atletico Madrid som fokus i hans P-licens opgave, og man endnu ikke har set at han har fraveget fra det.
Hvis det er 'grimme' sejre man vil have, er det jo fair nok, men så skal man bare ikke samtidig skrige efter mange mål.
Jeg synes egentlig ikke, at Lyngby spiller " grim" fodbold. - Det er meget baseret på effektivitet, men det er i min verden ikke grimt. Jeg stiller ikke krav om spillestil, så længe det synes at fungere og skabe resultater.
Bliver Petter anderson vores nye træner?
Han er på seneste flere gange blevet set i Herning?
Han er på seneste flere gange blevet set i Herning?
-
mousebreaker
Interessant!!
Er han uddannet til det?
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
I en eller anden grad. Se fx efter ca 16 min i denne video: https://youtu.be/4oWi9XbxiRY
Nu hiver jeg denne tråd frem igen, for Helsingør-kamptråden er allerede ved at kamme over.
Det er meget nemt at kræve træneren fyret. Langt sværere er det, når man skal komme med et kompetent afløserbud, der er niveauet over "min bedstemor kunne gøre det bedre".
Hvem vil I gerne se på trænerposten hvis ikke Thorup?
Det er meget nemt at kræve træneren fyret. Langt sværere er det, når man skal komme med et kompetent afløserbud, der er niveauet over "min bedstemor kunne gøre det bedre".
Hvem vil I gerne se på trænerposten hvis ikke Thorup?
- UlvenFraNord
Jeg vil gerne se en udenlandsk træner. Vi så med Roy Hodgson hvordan han forandrede FCK, noget lignende er sket med Brøndby under Alexander Zorninger. Nye måder at gøre tingene på, nye krav, nye forventninger og ny inspiration.
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Der må være nogle kompetente trænere at tage af. Benham og RA må have alternativer at tage af.
Jamen der er masser af trænere i verden. Jeg spørger jer helt konkret om jeres bud, hvis I har nogen.
"En god træner" er i bedste fald et uinteressant svar.
"En god træner" er i bedste fald et uinteressant svar.
Brian Priske må være et oplagt bud. Kender klubben indgående. Var med under guldsæsonen. Har nu også erfaring fra FCK.
Det tænker jeg også! Der må være nogle trænere/managere hvis det bliver funktionen, som Benham kender til og mon ikke man kunne lokke en af dem til FCM.UlvenFraNord skrev: ↑6. aug 2017, 16:07Jeg vil gerne se en udenlandsk træner. Vi så med Roy Hodgson hvordan han forandrede FCK, noget lignende er sket med Brøndby under Alexander Zorninger. Nye måder at gøre tingene på, nye krav, nye forventninger og ny inspiration.
Hvis man skal have en nu og her til man finder en afløser, så er jeg enig med dem der nævner Priske.
Jeg kunne godt tænke mig at klubben tænker noget mere nyt. Ikke alt det DNA, eller kammeratlig fis, måske endog noget mere kæft trit og retning lidt a la den gamle skole (selvom jeg jeg sagde nyt).
En træner der kan udvikle os som hold og lægge på, en træner der har spillernes respekt, noget som jeg ikke er sikker at Thorup har. Jeg tror Thorup er en flink og rar mand, men er for svag i forhold til det at være træner og bossen.
Nogle siger at en sådan træner jeg efterspørger skal være en tysker... Det behøver det i min verden ikke at være, men vi skal efter min bedste overbevisning væk fra alt det DNA og kammeratlige "familie foretagende", som jeg syntes at det har udviklet sig til. Ikke for at jeg skal bruge Brøndby som sammenligning for Brøndbys træner er ikke nødvendigvis en sådan træner jeg søger, men Brøndby har i årevis, snakket DNA og gamle dyder og det har sejlet rundt i klubben. Men stort set med det samme de tænker ud ad boksen og tager lidt afstand til alt det DNA og gamle dyder hvor de mere eller mindre prøvede at bygge deres gamle vindertrup op med Kalle, Elmander, Agger osv. så gik de fra at køre i den samme rille, til rent faktisk at have fremgang og udvikling.
Hvad en sådan træner som jeg ønsker, hedder eller hvor han kommer fra, ved jeg ikke og er egentlig også ligeglad med, så længe han kan bringe os videre, hjælpe klubben og holdet til en udvikling og som har en større taktisk forståelse og værktøjs kasse end Thorups lange bolde.
Så alt sådan noget Jonas Dahl og alle dem "som kender klubben" og lign. er no go i min verden.
Jeg er dog ikke så meget inde i de enkelte trænere og specielt ikke hvis det er af udenlandsk herkomst at jeg kan give dig et navn her og nu.
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.