DBU P R5: AaB vs. Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
hviid
Geografisk sted: Tallinn/Struer

Re: DBU P R5: AaB vs. Midtjylland

Indlæg af hviid »

Synes ikke, at du har ret i, at dansk sportsjournalistik er primitivt og sort/hvidt. Nogle medier er selvfølgelig mere farvefulde end andre, men synes faktisk at medierne generelt har været ret objektive i deres dækning af os, også i forbindelse med vores seneste "krise". Hvis du sammenligner med, hvordan fodbold bliver dækket i nogle lande, f.eks. England, Tyskland og Spanien, så er de danske medier altså meget objektive.

Jeg har ikke set Ankersen blive latterliggjort for sine udtalelser forleden af medierne, men man kan selvfølgelig læse lidt blandt linjerne, at nogle medier ser hans udtalelser som bemærkelsværdige. Det synes jeg dog ikke er primitivt eller sort/hvidt, der skal vel altid være plads til en vis journalistisk undren.

Brugeravatar
Holger

Indlæg af Holger »

Kent skrev:
6. apr 2017, 08:54
Holger skrev:
6. apr 2017, 08:45

Jeg er nødt til at spørge, hvad det er for en scoring, du snakker om, Kent. Jeg har overhovedet ikke lagt mærke til noget på stadion i aftes.

Holger
Efter ca 10-15 minutter scorer AaB, i en situation hvor bolden bliver dømt ude til målspark ved indlægget (foregår i vores venste side). Tv-billederne viser, at det er tvivlsomt om bolden er ude, selvom vinklen ikke er optimal til at vurdere det, og linjevogteren nok var bedre placeret. Under alle omstændigheder er det i hvert fald få cm, som det gælder om.
OK tak - ja vores venstre forsvarsside (1. halvleg i går) er jo ukendt land for tilhængerne i udebaneområdet i Aalborg - der kan man ikke se en hujende fis :-)

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Nedtakts kommentar fra Thorup
https://www.youtube.com/watch?v=v0zZvuPpsrY

Besvar