DBU P R5: AaB vs. Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Steffen am

DBU P R5: AaB vs. Midtjylland

Indlæg af Steffen am »

Det Praktiske:
Tid: Onsdag d. 05/04 kl. 18.00
Sted: Aalborg Portland Park
Vejret: Sol, 8 grader og meget frisk vind
Dommer: TBD
Medie: TV3+, Viaplay og Radioens P3

Karantæner:
AaB: Ingen
Midtjylland: Ingen

Skader:
AaB: Jakob Ahlmann Nielsen
Midtjylland: Dal Hende og Kristian Riis skadet - Anderson, Kairinen, Sparv og VdV tvivlsomme

Bud på start XI'er
4-2-3-1
Billede

Bænk: Dahlin, Nicolaisen, Drachmann, Borring, Kroon, Thycosen, Bruninho

Sidste kamp mod AaB
1-1 I Aalborg
http://www.bold.dk/fodbold/kamp/aab-vs- ... /12786324/

God Kamp :)

Brugeravatar
Stoffer

Re: DBU P R5: AaB vs. Midtjylland

Indlæg af Stoffer »

Jeg forventer en tæt sammenhæng med resultatet mod Brøndby. Spiller de en god kamp der, så tror jeg på, at det vil have en afsmittende effekt på resultatet mod onsdag. Det er naturligvis en lidt banal pointe, men jeg tror, at det gælder i højere grad her, dels grundet den pause, som lige er afsluttet dels grundet hvor tæt kampene ligger.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Stoffer skrev:
29. mar 2017, 16:36
Jeg forventer en tæt sammenhæng med resultatet mod Brøndby. Spiller de en god kamp der, så tror jeg på, at det vil have en afsmittende effekt på resultatet mod onsdag. Det er naturligvis en lidt banal pointe, men jeg tror, at det gælder i højere grad her, dels grundet den pause, som lige er afsluttet dels grundet hvor tæt kampene ligger.
Både og.
Vil godt købe din pointe, men omvendt tror jeg godt opstillingerne kan være noget ændret.
Ved godt jeg i mit forslag har den samme opstilling, men det er simpelthen i mangel af mere viden/indsigt/fantasi.

Spørgsmålet er selvfølgelig hvor meget rotation og hvor meget det 'går udover' spillet. Det er noget af det jeg er spændt på.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Steffen am skrev:
29. mar 2017, 17:34
Stoffer skrev:
Både og.
Vil godt købe din pointe, men omvendt tror jeg godt opstillingerne kan være noget ændret.
Ved godt jeg i mit forslag har den samme opstilling, men det er simpelthen i mangel af mere viden/indsigt/fantasi.

Spørgsmålet er selvfølgelig hvor meget rotation og hvor meget det 'går udover' spillet. Det er noget af det jeg er spændt på.
AaB ligger godt til i deres pulje, så tror de satser hårdt på denne kamp, og vælge at rokere i turneringen, hvis de har behov for det. Vi skal være i stand til at spille 3 kampe på en uge, så forventer at vi stiller stærkeste, når vi har erklæret, at vi satser på pokalen.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Kent skrev:
29. mar 2017, 21:41
Steffen am skrev:
29. mar 2017, 17:34
Stoffer skrev:
Både og.

AaB ligger godt til i deres pulje, så tror de satser hårdt på denne kamp, og vælge at rokere i turneringen, hvis de har behov for det. Vi skal være i stand til at spille 3 kampe på en uge, så forventer at vi stiller stærkeste, når vi har erklæret, at vi satser på pokalen.
Ja, kan du nok egentlig godt have ret i.
Hvis det var, kunne det måske være en som Novak man valgte at give en pause i Brøndby kampen, da han har spillet 1,5 kamp med Tjekkiet her i ugen, og for at være sikker på at han er klar til denne kamp.

Har ikke helt overblik over hvor meget NK og Duelund har spillet, men den kamp her har helt sikkert første prioritet, men tror faktisk sagtens du kan få ret i det bliver meget lidt, eller ingen rotation.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Brugeravatar
DenStolteJyde

Indlæg af DenStolteJyde »

https://pokaltv.dbu.dk/pokalstudiet-er- ... tfinalerne

Her er noget optakt. Både til runden generelt men også til AaB-FCM konkret.

Flodisar
Geografisk sted: Eslöv, Sverige

Indlæg af Flodisar »

Start-11 Dahlin, NK, Kian, Halsti, Novák, Drachmann, Poulsen, Duelund, Wikheim, Hassan, Onuachu
Skriver "Halstihörnan" för MFF:s fansida Himmelriket http://www.svenskafans.com/fotboll/mff - en serie texter där jag följer Markus Halstis karriär. Följde därför FC Midtjylland i 2år.

Brugeravatar
DenStolteJyde

Indlæg af DenStolteJyde »

Startopstillingen mod AaB: Johan Dahlin, Rasmus NK, Kian Hansen, Markus Halsti, Filip Novák, Janus Drachmann, Jakob Poulsen, Mikkel Duelund, Rilwan Hassan, Gustav Wikheim, Paul Onuachu

Bænken: Mikkel Andersen, Rasmus Nicolaisen, André Rømer, Marc Dal Hende, Mikael Anderson, Simon Kroon, Bruninho

Så er opstillingen klar.

henker

Indlæg af henker »

Det eneste jeg ønsker er at thorups säd grilles glohed. Og vi taber idag og de næste kamp. Så kan han blive fyret. Så vi kan få en ny frisk starten uden thorup. Det er min ønskeseddel.

974

Indlæg af 974 »

henker skrev:
5. apr 2017, 17:58
Det eneste jeg ønsker er at thorups säd grilles glohed. Og vi taber idag og de næste kamp. Så kan han blive fyret. Så vi kan få en ny frisk starten uden thorup. Det er min ønskeseddel.

På min ønskeseddel står der bare "Håber at henker holder et lang pause fra Ulvegraven"

Det indlæg du laver der giver absolut ingen mening i et debatforum, og faktisk synes jeg at ADMIN skulle markere sig lidt!!

4904

Indlæg af 4904 »

henker skrev:
5. apr 2017, 17:58
Henker du er syg og total ideforladt - støt holdet i stedet for...

Vijen

Indlæg af Vijen »

Rigtig flot kamp i dag. Eneste grund til at det blev spændende var at AaB var super effektive på deres første 2 chancer.

Christian

Indlæg af Christian »

Fedt fedt fedt med en sejr 😊💪

Både flot spil samtidig med der blev kæmpet for det.
Jeg tror vi går mod bedre tider.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Vigtigt at eliminere AaB! Hvis vi ikke selv klarer ærterne i pokalen, er det også "okay", hvis bare BIF eller FCK vinder den (naturligvis vil jeg for alt i verden, at vi selv vinder). Så kan tredjepladsen give EL og fjerdepladsen playoff.

Europa rykkede tættere på i dag. Big Paul's on fire!

Besvar