Er der derimod helt nye tanker på direktørgangen så er det straks en anden sag.
Men lad os nu se hvordan tingene udvikler sig - nu har vi prøvet at slå et andet hold i top 6, det er helt nye tider i FCM
Er faktisk også lidt fan er Steinlein,UlvenFraNord skrev: ↑26. feb 2017, 19:38Jeg er slet ikke enig. Steinlein gør et godt job, derudover er han den eneste tilbage i direktionen som har været med siden starten. Det er vildt så meget udskiftning der har været i klubben, hvis vi mister Steinlein er faren reel for at vi mister det sidste rigtige FCM DNA. Jeg synes faktisk at han fortjener noget opbakning og tillid..
Hvad er hans tag på Twitter?Steffen am skrev: ↑26. feb 2017, 19:47Er faktisk også lidt fan er Steinlein,UlvenFraNord skrev: ↑26. feb 2017, 19:38Jeg er slet ikke enig. Steinlein gør et godt job, derudover er han den eneste tilbage i direktionen som har været med siden starten. Det er vildt så meget udskiftning der har været i klubben, hvis vi mister Steinlein er faren reel for at vi mister det sidste rigtige FCM DNA. Jeg synes faktisk at han fortjener noget opbakning og tillid..
Jo, der er nogle gange lidt rigelig fart på, men han lader sig djævlme ikke styre af nogen janteloven eller hvad andre mener.
Han har også vist utallige gange at han er fremragende forhandlings taktisk. Scouting, er vist en længere diskussion, men overordnet set vil jeg sige han er lidt over middel.
Der er noget kontinuitet og så er har han en fremragende humor. Prøv at tjek hans twitter også, med mindre man er typen der nemt får ondt i røven, er det super fedt.
EDIT: Der kan man da i hvert fald heller ikke brokker sig over der ikke er følelser![]()
Må indrømme jeg er så pisse træt af Jess Thorup, træt helt ind til benet... hvor er VILDSKABEN i vores hold???UlvenFraNord skrev: ↑26. feb 2017, 19:38Jeg er slet ikke enig. Steinlein gør et godt job, derudover er han den eneste tilbage i direktionen som har været med siden starten. Det er vildt så meget udskiftning der har været i klubben, hvis vi mister Steinlein er faren reel for at vi mister det sidste rigtige FCM DNA. Jeg synes faktisk at han fortjener noget opbakning og tillid..

nvm. Havde glemt den var fake.Cortez skrev: ↑26. feb 2017, 20:00Hvad er hans tag på Twitter?Steffen am skrev: ↑26. feb 2017, 19:47Er faktisk også lidt fan er Steinlein,UlvenFraNord skrev: ↑26. feb 2017, 19:38Jeg er slet ikke enig. Steinlein gør et godt job, derudover er han den eneste tilbage i direktionen som har været med siden starten. Det er vildt så meget udskiftning der har været i klubben, hvis vi mister Steinlein er faren reel for at vi mister det sidste rigtige FCM DNA. Jeg synes faktisk at han fortjener noget opbakning og tillid..
Jo, der er nogle gange lidt rigelig fart på, men han lader sig djævlme ikke styre af nogen janteloven eller hvad andre mener.
Han har også vist utallige gange at han er fremragende forhandlings taktisk. Scouting, er vist en længere diskussion, men overordnet set vil jeg sige han er lidt over middel.
Der er noget kontinuitet og så er har han en fremragende humor. Prøv at tjek hans twitter også, med mindre man er typen der nemt får ondt i røven, er det super fedt.
EDIT: Der kan man da i hvert fald heller ikke brokker sig over der ikke er følelser![]()
/Cortez
Jeg er helt på linje med dig, og er med på det faktum, at man ændrer sig hver eneste dag974 skrev:Man kan jo godt "ændre på sig selv" løbende, og især i arbejdssituationer kan man nogle gange med fordel tage "en anden sig selv" med på jobbet!
Det er jo meget almindeligt at vi i forskellige arenaer agerer på forskellige måder
Via coaching og eks. kommunikationsøvelser og -kurser kan der også ændres meget på den front
Da Glen startede slog han jo også fast at han var træner med træningsdragt på
Det ændrede sig også siden
Han kommunikative evner ændrede sig også igennem årene
Så lige som ansatte spillere skal udvikle sig, så er det bestemt også møntet på mange trænere
Egentligt så udvikler de fleste af os dag for dag via de erfaringer vi gør os
Men jeg har vist ikke fået formuleret mig ordentligt, for min pointe er egentligt bare, at Jess ikke skal være en anden end sig selv, og han skal ikke agere på en bestemt måde, hvis det ikke er naturligt for ham. Steffen! Har du lyst til at smide et par ord om arrangementet inde i "Fan Forum"-tråden? Kunne være fedt at høre lidt om detSteffen am skrev: ↑9. mar 2017, 12:55Synes det er lidt ærgerligt med den kritik der har været her og på facebook,
At der så ikke mødte nogle flere 'kritikere' op på det fantastiske fan forum arrangenent der var i går.
Det til trods for de mest kritiske spørgsmål, synes jeg det var nogle gode spørgsmål og gode svar.
Super fedt arrangement![]()
Det tror jeg faktisk ikke.