Transfer vinter 2016
Re: Transfer vinter 2016
Det kan være man ikke fandt hvad man ledte efter og i stedet besluttede, at beholde en type, der i forvejen var i egne rækker
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/fcm- ... -kontrakt/
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/fcm- ... -kontrakt/
-
Steffen am
Fødder i luften?JBT skrev: ↑21. feb 2017, 11:40Hvor bliver vores angriber af som man har overvejet?
Se nu bare i øjnene at Paul ikke magter opgaven, og Bruninho skal bruge tid på at spilles ind og ikke er en der skal have den i luften med fødderne. Ja, det gælder også holdet der skal vænne sig til at spille mere end at sparke mere, så det råber på en Berbatov hvis vi skal i top 6. Berba er faktisk transferfri ;0)
Er overbevist om Paul har lang snor, og er en man tror på overtid.
Så spørgsmålet er ikke om Paul er en del af planerne, snarere om han på nuværende tidspunkt skal være 1. eller 2. angriber.
Bruninho til gengæld må betegnes som en ubekendt.
Står han så stærkt som rygterne går på, kan han holde sig skadesfri, gider han at gå ned i løn osv.
Jeg tror man siger farvel til Bruninho (og Pusic) til sommer og henter en ny 1. angriber og Paul bliver sikker 2. valg,
men det er ren gæt.
Tror vidst nok jeg sagde det samme i vinters.
Men af de unge er der i hvert fald lange kontrakter med Thycosen og Thomsen nu, så måske vi snart får dem at se.
Thycosen mod Kjellerup?
JBT skrev: ↑21. feb 2017, 18:46Men naturligvis ;0)Steffen am skrev: ↑21. feb 2017, 13:37Fødder i luften?JBT skrev: ↑21. feb 2017, 11:40Hvor bliver vores angriber af som man har overvejet?
Se nu bare i øjnene at Paul ikke magter opgaven, og Bruninho skal bruge tid på at spilles ind og ikke er en der skal have den i luften med fødderne. Ja, det gælder også holdet der skal vænne sig til at spille mere end at sparke mere, så det råber på en Berbatov hvis vi skal i top 6. Berba er faktisk transferfri ;0)![]()
Er overbevist om Paul har lang snor, og er en man tror på overtid.
Så spørgsmålet er ikke om Paul er en del af planerne, snarere om han på nuværende tidspunkt skal være 1. eller 2. angriber.
Bruninho til gengæld må betegnes som en ubekendt.
Står han så stærkt som rygterne går på, kan han holde sig skadesfri, gider han at gå ned i løn osv.
Jeg tror man siger farvel til Bruninho (og Pusic) til sommer og henter en ny 1. angriber og Paul bliver sikker 2. valg,
men det er ren gæt.
Tror vidst nok jeg sagde det samme i vinters.
Men af de unge er der i hvert fald lange kontrakter med Thycosen og Thomsen nu, så måske vi snart får dem at se.
Thycosen mod Kjellerup?
Jamen hvis ham Thomsen bomber så giv ham chancen. Mads D synes jeg godt nok er en lille stump i forhold til nogle af de andre og har haft det svært fysisk og med bevægelses og løbe mønstre de minutter han har fået (og fair nok), der skal bygges meget mere på. Vi ved alle at ønsket er noget andet, men du har ganske vist ret i at der desværre nok først sker noget til sommer.
Næste transfer 2017.
Tilbyd Sønderjyske: nuværende fcm-trup incl Thorup
for Sønderjyske trup incl. Claus Nørgaard.
Hvorfor: sønderjyske spillede underholdende fodbold med saft og kraft mod Brøndby.
Claus Nørgaard har allerede præsteret på kort tid mere end Thorup. Han prøver stadig at finde et koncept. Det var ikke godt i Randers.
Hvorfor: sønderjyske spillede underholdende fodbold med saft og kraft mod Brøndby.
Claus Nørgaard har allerede præsteret på kort tid mere end Thorup. Han prøver stadig at finde et koncept. Det var ikke godt i Randers.
-
Steffen am
Den takker jeg i hvert fald nej tak til.
Viborg kampen var fantastisk, Randers var lidt spændende med et tvivlsomt underlag,
Men vil bestemt hellere se på FCM og nærer også størrw forhåbninger for foråret.
Hvis man ser på de første 23 runder har vi også scoret 15 mål mere og lukket 13 mål færre ind. Det vil jeg nødig bytte med.
Viborg kampen var fantastisk, Randers var lidt spændende med et tvivlsomt underlag,
Men vil bestemt hellere se på FCM og nærer også størrw forhåbninger for foråret.
Hvis man ser på de første 23 runder har vi også scoret 15 mål mere og lukket 13 mål færre ind. Det vil jeg nødig bytte med.
A'hva'?Sander skrev:Næste transfer 2017.
De har tabt begge kampe, blandt andet mod Esbjerg...
Så har Thorup sgu da for alvor outshinet Nørgaard. Han har fire point, mod Nørgaards 0.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Tag ikke fejl jeg tror Sander mener måden vi og Sdr.jyske spiller på. Så 2 halvleg og Brøndby var nedspillet, og redder kun sejren hjem fordi de har DKs bedste målmand. Sdr.jyske spillede ganske underholdende, og en tidligere FCM er (Simon Poulsen) gjorde det fornuftigt.PH1978 skrev: ↑27. feb 2017, 16:41A'hva'?Sander skrev:Næste transfer 2017.
De har tabt begge kampe, blandt andet mod Esbjerg...
Så har Thorup sgu da for alvor outshinet Nørgaard. Han har fire point, mod Nørgaards 0.
i.f.t. Sdr.jyske spiller vi røvkedeligt og ikke underholdende. Det er vist det vi skal frem til. Nørgård har dælme ikke haft meget tid til at sætte sit præg på spillet, men det ser ud til at fungere. Javist de taber til EFB men de har også forbedret sig væsentligt.
-
Jesper BW1100
SønderjyskE blev kørt ud på røv og albuer med 3-0 i Esbjerg. Og i går formår de ikke at få point trods massiv dominans. Så nu hedder det 2 kampe og 0 point. Ja lad os da endelig bytte med dem.....
Hvis det er for ringe vi ikke kan veksle en massiv dominans til 3 point mod Viborg, er det sq også dårligt ikke engang at få point, når man styrer det meste af kampen hjemme mod Brøndby.
Jeg misunder ingenlunde SønderjyskEs start og ej heller deres trup
Hvis det er for ringe vi ikke kan veksle en massiv dominans til 3 point mod Viborg, er det sq også dårligt ikke engang at få point, når man styrer det meste af kampen hjemme mod Brøndby.
Jeg misunder ingenlunde SønderjyskEs start og ej heller deres trup
Kan vi ikke ret hurtigt blive enige om, at bare fordi A og B mener at "Glen fodbold" er underholdende, så betyder det ikke at C, D, E og F også synes det? Skal vi diskutere spillestil, så lad argumenterne være konkrete.
Korrekt, vi spiller ikke den samme fysiske power fodbold længere, hvor samtlige spillere bare skal løbe fremad, og bare spille den frem på en angriber, vinde andenbolde og tage den derfra. Jeg synes ikke "Glen fodbold" er fedt at se på, det er destruktivt og ens formet at kigge på. Jeg synes heller ikke Lyngby og Horsens er fede at kigge på, selvom de klaret sig godt.
Jeg savner da også enkelte ting fra tidligere tider, særligt det presspil vi praktiserede dengang. Men dengang havde vi Duncan, Pusic, Petter og Izunna som alle er gode presspillere, hvilket Paul og Duelund ikke er, selvom sidstnævnte bliver bedre og bedre til det.
Vi husker, at vi vandt mesterskabet, og derfor husker vi tydeligst de gode kampe. Jeg husker mindst ligeså mange elendige kampe, hvor vores dødboldsstyrke sikrede mesterskabet, så det ret unuanceret at sige det var bedre dengang. Det svarer lidt til at sammenligne pærer og bananer, for truppen var anderledes dengang, og klubben har ansat en anden trænertype.
Admin, du er velkommen til at flytte debatten til en tråd vedr. spillestil
Korrekt, vi spiller ikke den samme fysiske power fodbold længere, hvor samtlige spillere bare skal løbe fremad, og bare spille den frem på en angriber, vinde andenbolde og tage den derfra. Jeg synes ikke "Glen fodbold" er fedt at se på, det er destruktivt og ens formet at kigge på. Jeg synes heller ikke Lyngby og Horsens er fede at kigge på, selvom de klaret sig godt.
Jeg savner da også enkelte ting fra tidligere tider, særligt det presspil vi praktiserede dengang. Men dengang havde vi Duncan, Pusic, Petter og Izunna som alle er gode presspillere, hvilket Paul og Duelund ikke er, selvom sidstnævnte bliver bedre og bedre til det.
Vi husker, at vi vandt mesterskabet, og derfor husker vi tydeligst de gode kampe. Jeg husker mindst ligeså mange elendige kampe, hvor vores dødboldsstyrke sikrede mesterskabet, så det ret unuanceret at sige det var bedre dengang. Det svarer lidt til at sammenligne pærer og bananer, for truppen var anderledes dengang, og klubben har ansat en anden trænertype.
Admin, du er velkommen til at flytte debatten til en tråd vedr. spillestil
Vi kan tabe, men aldrig besejres
-
Philipjensen
Er jeg den eneste der kunne tænke mig at se en type som brasilianske Dominic Vinicius fra Vejle i FCM? Han minder om Paul, og er desforuden god med fødderne og god til at afslutte. Ved godt at det ville være et stort skridt op, men jeg har set ham en del og tror han ville kunne gøre det.
-
Steffen am
Tja... kan meget muligt være et godt forslag.Philipjensen skrev: ↑12. mar 2017, 14:08Er jeg den eneste der kunne tænke mig at se en type som brasilianske Dominic Vinicius fra Vejle i FCM? Han minder om Paul, og er desforuden god med fødderne og god til at afslutte. Ved godt at det ville være et stort skridt op, men jeg har set ham en del og tror han ville kunne gøre det.
Men umiddelbart svært at argumentere for at købe en spiller fra et 1. divsions hold der er bagud 4-0 efter 45 min.