Håller med om att Halsti såg ringrostig ut, MEN enligt min mening inte något konstigt när man inte spelat match på två månader, och jag tycker att han såg bättre ut i andra halvlek. Viktiga 90 minuter för honom oavsett.Kent skrev: ↑7. mar 2017, 21:47Fint gennemført pokalkamp, der blev lukket hurtigt. Positivt formuleret, så Halsti rusten ud. Postivt at det er de offensive spillere, der får scoret. Anden halvleg blev uden den store investering fra vores side, hvilket var forståeligt. Dahlin viser klassen med flere rigtig flotte redninger.
DBU P R4: Kjellerup vs. Midtjylland
Re: DBU P R4: Kjellerup vs. Midtjylland
Skriver "Halstihörnan" för MFF:s fansida Himmelriket http://www.svenskafans.com/fotboll/mff - en serie texter där jag följer Markus Halstis karriär. Följde därför FC Midtjylland i 2år.
Når der kan være negativitet at spore efter en pokalkamp, der bare skulle vindes sikkert, så er det sgu svært at gøre alle tilfredse.JBT skrev: ↑7. mar 2017, 22:18Men alligevel har vi ikke flere gennem løbende og skabte chancer end Kjellerup i 2 halvleg. Vi skal save sådan et hold hermed en 6-0 'er mindst i sær med tanke på at deres turnering ikke er startet osv.
3-0 fint, videre siger man. Er altså skuffende på trods, når man stiller med så mange folk fra a kæden.
Jonas Borring ligner virkelig en der ikke ved hvad han er med for når man ser på ham, det er efterhånden over lang tid. Han spiller virkelig mange bolde væk, og enig i duelund skal arbejde endnu hårdere bagud i banen. Janus og nikolajsen gjorde det meget godt. Kroon og vores brasser begynder også så småt at vise lidt, men det må også være forventeligt.
Det bliver en utrolig svær og interessant kamp på mandag.
Vi får lukket kampen i løbet af den første halve time, sparet flere spillere og spillet nye ind. Alt i alt er det en gennemført professionel præstation, hvor der leveres det der skal.
Der er to vigtige kampe foran, hvorfor spillerne selvfølgelig skal spare sig og ikke risikere skader. Derfor vil man også se et superligahold gå ned i kadence i anden halveg, hvor vi er sikkert videre.
Det er klart, at det kunne være fedt for fans, hvis de fortsatte trykket og vandt stort, men det er bare ikke det vigtigste i den her kamp.
FCM!
FCM!
FCM!
FCM!
FCM!
- UlvenFraNord
En god dag på kontoret. Kjellerup fik ikke en chance for at lave en overraskelse, den kamp var hurtigt lukket. Efter 3-0 satte vi tempoet ned, fornuftigt nok. Vel udført.
-
Steffen am
Synes også det er svært at være utilfreds.
Og hvis man insistere på at være utilfreds kan man se på at FCK også 'kun' vandt 3-0
til trods for deres trup er 2-3 gange dyrere og havde hjemmebane.
Fra hvor jeg stod synes jeg det var svært at lave en større analyse og vurdering af de enkelte spillere.
Men generelt flot første halveg, og ja. 2. halveg skulle jo køres hjem med cruise control, hvor Kjellerup også skal have ros for ikke at give op, men spille noget godt fodbold.
Men sejren skulle ikke være i fare, og det var den heller ikke.
God 3-0 sejr, godt med 90 minutter til Halsti og Bruninho.
60 minutter til Drachmann og Kroon
og spilletid til Nicolaisen og Anderson også.
Pause til Paul, Rilwan, Sparv, Riis og til dels Kian.
Og selvfølgelig desuden godt at se Dahlin i gang igen.
Jeg ser også Andersen fortsat være foran, men det er bestemt ingen skade til at Dahlin er tilbage på et niveau hvor han udfordrer Andersen. Hvad end man måtte mene om de 2, så er det tæt.
Lækkert, runde 5 (kvartfinale) here we come
Og hvis man insistere på at være utilfreds kan man se på at FCK også 'kun' vandt 3-0
til trods for deres trup er 2-3 gange dyrere og havde hjemmebane.
Fra hvor jeg stod synes jeg det var svært at lave en større analyse og vurdering af de enkelte spillere.
Men generelt flot første halveg, og ja. 2. halveg skulle jo køres hjem med cruise control, hvor Kjellerup også skal have ros for ikke at give op, men spille noget godt fodbold.
Men sejren skulle ikke være i fare, og det var den heller ikke.
God 3-0 sejr, godt med 90 minutter til Halsti og Bruninho.
60 minutter til Drachmann og Kroon
og spilletid til Nicolaisen og Anderson også.
Pause til Paul, Rilwan, Sparv, Riis og til dels Kian.
Og selvfølgelig desuden godt at se Dahlin i gang igen.
Jeg ser også Andersen fortsat være foran, men det er bestemt ingen skade til at Dahlin er tilbage på et niveau hvor han udfordrer Andersen. Hvad end man måtte mene om de 2, så er det tæt.
Lækkert, runde 5 (kvartfinale) here we come
Hvor var det imponerende, at vi slog kjellerup. Stor sejr, når man tænker på hvor svært det er for os i superligaen.
Endelig slog thorups spillestil til.
Vi vandt over et 2. Divisionsklubben med 3 -0.
Fck vandt iaften over Ajax.
Hvilken præstation er størst?
Måske fcms.
Måske fcms.
-
Steffen am
Highligts fra kampen
http://pokaltv.dbu.dk/highlights-fcm-se ... lokalopgor
http://pokaltv.dbu.dk/highlights-fcm-se ... lokalopgor
God sammenligning, der i øvrigt giver rigtig god mening.Sander skrev: ↑9. mar 2017, 21:59Hvor var det imponerende, at vi slog kjellerup. Stor sejr, når man tænker på hvor svært det er for os i superligaen.
Måske fcms.
- UlvenFraNord
Vi slog United hjemme sidste år, det er i hvert fald større end at slå Ajax og mere sammenlignelig end en pokalkamp mod Kjellerup 
Nogen som ved, hvor og hvornår man kan se lodtrækningen?
Sent from my iPad using Tapatalk
Vi kan tabe, men aldrig besejres
Jeg synes jeg så et sted at der var lodtrækning fredag d. 17. (kl. 12 tror jeg )(der er vist også kamp i næste uge)
EB har af og til vist lodtrækningerne, så mon ikke de gør det igen
Edit:
Steffen har naturligvis været der
----------------------------------------------------------------------------------
Som svar til Steffen A. Møller
FC MidtjyllandVerificeret konto @fcmidtjylland 8. mar.
Mere
@Steffen_AM Yes. Pokallodtrækning fredag d. 17/3 kl. 12.00
Selvfølgelig. Beklager det dumme spørgsmål974 skrev:Jeg synes jeg så et sted at der var lodtrækning fredag d. 17. (kl. 12 tror jeg )(der er vist også kamp i næste uge)
Edit:
----------------------------------------------------------------------------------
Mere
@Steffen_AM Yes. Pokallodtrækning fredag d. 17/3 kl. 12.00
Vi kan tabe, men aldrig besejres
-
Steffen am
Hvornår er ikke noget dumt spørgsmål, men selvfølgelig lidt dobbelkonfekt.Arff skrev: ↑10. mar 2017, 17:46Selvfølgelig. Beklager det dumme spørgsmål974 skrev:Jeg synes jeg så et sted at der var lodtrækning fredag d. 17. (kl. 12 tror jeg )(der er vist også kamp i næste uge)
Edit:
Mere
@Steffen_AM Yes. Pokallodtrækning fredag d. 17/3 kl. 12.00Tak for hjælpen.
Hvor er tilgengæld et godt spørgsmål
Men mon ikke dbu.dk opper sig lidt og viser den efter deres 'rebranding' af turneringen.