FCM's økonomi efter spillerindkøb

Om FC Midtjylland og Black Wolves
jj

FCM's økonomi efter spillerindkøb

Indlæg af jj »

Efter den seneste tids køb af spillere, samt betaling for at slippe af med dem, så kunne jeg tænke mig, hvis nogen kunne hjælpe mig ang. den økonomiske situation.

Der står i flere tråde på denne side, at T. Frandsen fik en 1 mill kr. for at forlade fcm.

Prisen på Traore har jeg ikke kunnet finde, men nogle "løse" rygter sagde 1.5 mill kr.

Simon Poulsen skulle koste 2 mill kr. + Rathes løn, i alt 2,5 mill kr.

Desuden omkring vores overskud for første kvartal, så var det på 1,75 mill, men var det med Peter Skovs transfer og lejeindtægten for Zidan i Werder Bremen

Senest rettet af jj 18. aug 2005, 22:08, rettet i alt 1 gang.

YahooSeeker [Bot]

Re: FCM's økonomi efter spillerindkøb

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Jeg høre stadig rygter om 1-2 indkøb mere samt en træner der allerede er skrevet med. Så vi må da håbe der er nogle knaster at gøre med.

Claus J

Indlæg af Claus J »

Hvor du har de tal fra ved jeg ikke, ej heller om de passer, men de 3-4 steder jeg har kæst om et gæt på prisen på Simon Poulsen, har det ligget på 0.5-1 mio kr.

Gu ved hvad der kommer til at stå på ryggen af Svenne Poulsen og Simon Poulsens trøjer?? Hverken Poulsen eller S Poulsen vil skille dem fra hinanden. :-))

Claus J

Indlæg af Claus J »

Når du skriver der evt. er skrevet med en træner, er det så som afløser for Erik Rasmussen, eller er det en 2. holds eller hjælpetræner??

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

En fysisk træner. Han skal lige være færdig med Herrelandsholdet i Håndbold, ved VM først.

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Claus J skrev:
> Gu ved hvad der kommer til at stå på ryggen af
> Svenne Poulsen og Simon Poulsens trøjer?? Hverken
> Poulsen eller S Poulsen vil skille dem fra
> hinanden. :-))

"Busk Poulsen" måske ?

Vil I have mulighed for at hilse på Simon P., så lovede han i går, at komme et smut forbi loungen efter kampen på søndag... Thygesen kommer også :-)

Peter Ross

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Svenne skal da bare hedde Svenne fremover !

Von_Heino

Indlæg af Von_Heino »

Nej men det vil deres hudfarve. For Simon Poulsen kan vist ikke løbe fra at han har udenlandske aner.

Besvar