Det er simpelthen himmelråbende indsigtsløst skrevet (af jer begge). Om noget er FCM den diamentrale modsætning til GF, der nu på 20. år underpræsterer (bemærk i øvrigt hvem træneren er i AGF). I samme periode har FCM kronisk overpræsteret og isoleret set over Thorups tid i klubben har vi overpræsteret europæisk og præsteret som forventet i ligaen.JBT skrev: ↑5. mar 2017, 13:08Ja - det minder mere og mere om tilstanden i AGF som famler i blinde efter deres identitet. Vi er måske sammen med netop Aarhus, det hold som spiller det mest uinspirerede fodbold i hele ligaen. Det løber man ikke bare sådan fra når det har stået på i over 1,5 år. Det skal man uanset ambition og størrelse stå til regnskab for.
SL: Midtjylland vs. Lyngby
Re: SL: Midtjylland vs. Lyngby
-
Steffen am
Kent +1Kent skrev: ↑5. mar 2017, 13:25Det er simpelthen himmelråbende indsigtsløst skrevet (af jer begge). Om noget er FCM den diamentrale modsætning til GF, der nu på 20. år underpræsterer (bemærk i øvrigt hvem træneren er i AGF). I samme periode har FCM kronisk overpræsteret og isoleret set over Thorups tid i klubben har vi overpræsteret europæisk og præsteret som forventet i ligaen.JBT skrev: ↑5. mar 2017, 13:08Ja - det minder mere og mere om tilstanden i AGF som famler i blinde efter deres identitet. Vi er måske sammen med netop Aarhus, det hold som spiller det mest uinspirerede fodbold i hele ligaen. Det løber man ikke bare sådan fra når det har stået på i over 1,5 år. Det skal man uanset ambition og størrelse stå til regnskab for.
En ting der dog er ved at ydvikle sig begge steder er fans der konstant overvurderer egne evner baseret på nogle tidligere succes oplevelser.
Det har Kadlec i øvrigt aldrig sagt, med mindre du kender ham stiller jeg meget tvivlende.
Hvad jeg dog har hørt, som jeg vurdere troværdigt er at han er opvokset i Prag og er en storby dreng, og der er Herning bare lille i det lys. Og så hjælper det selvfølgelig og få tilbudt en stor kontrakt og klubben en ordentlig røvfuld penge.
Jeg tror at jbt står for.
Jeg beundrer Thorup.
Jeg beundrer Thorup.
-
Steffen am
Står for hvad?
I forhold til AGF og Jess i sammenhæng taler vi om nyere tid. Hverken emnet koncept, stil eller ambitioner er forkert målt ud.
Utroligt sjovt at se folk gå i forsvar på den måde over så lidt, uden endda at forstå det. Det er nærmest at tage ejerskab på at vil have ret. Det må være noget ærekært til klubben vi andre ikke har eller må føle. Den hedder sgu -1 kære Steffen.
Jeg synes det er en grim ting på vejne at et helt forum at udstille folks holdning, som håbløs på den måde. Se dog indad. At sige vi har præsteret efter forventning er dog godt nok for store ord, efter min vurdering.
I forhold til AGF og Jess i sammenhæng taler vi om nyere tid. Hverken emnet koncept, stil eller ambitioner er forkert målt ud.
Utroligt sjovt at se folk gå i forsvar på den måde over så lidt, uden endda at forstå det. Det er nærmest at tage ejerskab på at vil have ret. Det må være noget ærekært til klubben vi andre ikke har eller må føle. Den hedder sgu -1 kære Steffen.
Jeg synes det er en grim ting på vejne at et helt forum at udstille folks holdning, som håbløs på den måde. Se dog indad. At sige vi har præsteret efter forventning er dog godt nok for store ord, efter min vurdering.
Hvis forventninger har vi ikke levet op til? Klubbens forventninger er europæisk gruppespil hver anden sæson, og pt. lever vi op til de forventninger. Vi vil i år vinde pokalen, og der er der også stadig mulighed for, så at sige vi ikke lever op til (de resultatmæssige)forventninger er forkert.JBT skrev: Jeg synes det er en grim ting på vejne at et helt forum at udstille folks holdning, som håbløs på den måde. Se dog indad. At sige vi har præsteret efter forventning er dog godt nok for store ord, efter min vurdering.
Spillemæssigt findes der så vidt mig bekendt ingen forventninger, og generelt er målbare forventninger umulige når vi snakker spillet på banen.
At jeg er enig med dig i, at det spillemæssigt ikke har været godt nok er en anden debat. Men uden at hoppe i din såkaldte forsvarsposition, så synes jeg også stadig der er klare mangler i truppen - specielt helt fremme. Det er blevet bedre efter vinterpausen, og truppen har fået tilført mere "FCM dna", men der er stadig et pænt stykke vej før truppen er i mål. Paul bliver bedre og bedre, men det lader til at der er lang vej endnu før han er en etableret angriber, som scorer 15-20 mål pr. sæson.
Sent from my iPad using Tapatalk
Vi kan tabe, men aldrig besejres
Målsætningen om at vinde pokalturneringen er vel ret beset først kommet efter at have indset at alt andet stort set er umuligt!
For min del er det 3. pladsen der skal satses på - og ja; naturligvis pokalen, når vi nu er med og ikke kan nå så meget andet
For min del er det 3. pladsen der skal satses på - og ja; naturligvis pokalen, når vi nu er med og ikke kan nå så meget andet
-
Steffen am
Pokalen er vel netop nærmere en målsætning end en forventning, da den er kommet lidt hen af vejen.
Tilgengæld må det være en målsætning at kvalificere os til Europa, og det kan så selvfølgelig som bekendt både gå via ligaen og pokalen.
Jeg prøver i hvert fald ikke at tage ejerskab på at have ret og kan ikke helt se hvordan jeg gør det?
Jeg bryder mig ganske lidt om når forum brugere bliver kaldt øgenavne eller stukket noget i skoene, men jeg beklager og skal lade være med at forsvare dig en anden gang?
Tilgengæld må det være en målsætning at kvalificere os til Europa, og det kan så selvfølgelig som bekendt både gå via ligaen og pokalen.
Ikke forstået?JBT skrev: ↑5. mar 2017, 20:27Står for hvad?
Jeg prøver i hvert fald ikke at tage ejerskab på at have ret og kan ikke helt se hvordan jeg gør det?
Jeg bryder mig ganske lidt om når forum brugere bliver kaldt øgenavne eller stukket noget i skoene, men jeg beklager og skal lade være med at forsvare dig en anden gang?
Lige det du nævner, var som sådan ikke henvendt til dig Steffen. Ingen surhed, så længe man tåler det går begge veje, og er der bare nogle der ikke vil indse, at det faktisk kan blandt samme tilhørende fans.
På papiret har vi måske levet nogenlunde op til det vi tænker, men går man ned i teksten kan enhver jo se at vi er langt væk fra det vi gerne vil stå for. Og kurven er kun gået en vej på 2 år siden Jess, og faktisk også sidste halvdel under Glen. Nedad.
På papiret har vi måske levet nogenlunde op til det vi tænker, men går man ned i teksten kan enhver jo se at vi er langt væk fra det vi gerne vil stå for. Og kurven er kun gået en vej på 2 år siden Jess, og faktisk også sidste halvdel under Glen. Nedad.
Jeg forventer en sammenhæng mellem investeringsniveau og evner/præstationer - over en sæson. Jeg kan ikke identificere bedre indikatorer i moderne fodbold. Siden FCM bruger mange flere penge end størstedelen af klubberne i ligaen og væsentlig færre end en enkelt, så baserer mine forventninger og dermed vurderinger sig på de forhold.Steffen am skrev: ↑5. mar 2017, 14:28Kent +1Kent skrev: ↑5. mar 2017, 13:25Det er simpelthen himmelråbende indsigtsløst skrevet (af jer begge). Om noget er FCM den diamentrale modsætning til GF, der nu på 20. år underpræsterer (bemærk i øvrigt hvem træneren er i AGF). I samme periode har FCM kronisk overpræsteret og isoleret set over Thorups tid i klubben har vi overpræsteret europæisk og præsteret som forventet i ligaen.JBT skrev: ↑5. mar 2017, 13:08
Ja - det minder mere og mere om tilstanden i AGF som famler i blinde efter deres identitet. Vi er måske sammen med netop Aarhus, det hold som spiller det mest uinspirerede fodbold i hele ligaen. Det løber man ikke bare sådan fra når det har stået på i over 1,5 år. Det skal man uanset ambition og størrelse stå til regnskab for.
En ting der dog er ved at ydvikle sig begge steder er fans der konstant overvurderer egne evner baseret på nogle tidligere succes oplevelser.
Det har Kadlec i øvrigt aldrig sagt, med mindre du kender ham stiller jeg meget tvivlende.
Hvad jeg dog har hørt, som jeg vurdere troværdigt er at han er opvokset i Prag og er en storby dreng, og der er Herning bare lille i det lys. Og så hjælper det selvfølgelig og få tilbudt en stor kontrakt og klubben en ordentlig røvfuld penge.
Ang. økonomi: http://www.mediano.nu/oversigt/2016/6/2 ... ssante-tal
-
Steffen am
At vi har ligaens 3. Største budget og samtidig ligger nr. 3, så passer det meget godt sammen,øeller tænker du mere?Stoffer skrev: ↑6. mar 2017, 10:34Jeg forventer en sammenhæng mellem investeringsniveau og evner/præstationer - over en sæson. Jeg kan ikke identificere bedre indikatorer i moderne fodbold. Siden FCM bruger mange flere penge end størstedelen af klubberne i ligaen og væsentlig færre end en enkelt, så baserer mine forventninger og dermed vurderinger sig på de forhold.
Ang. økonomi: http://www.mediano.nu/oversigt/2016/6/2 ... ssante-tal
Men man kan da snakke om Lyngby og Horsens har overpræsteret i forhold til og AGF har under præstreteret med ligaens 4. Største budget
-
Steffen am
Til hvorvidt vi dominerede eller ej
http://www.superliga.dk/kamp/2016-2017/ ... y-boldklub
http://www.superliga.dk/kamp/2016-2017/ ... y-boldklub
Tilgengæld var vi uhyre dårlige foran mål
FCM/Lyngby
22 Total antal skud 13
3 Skud på mål 4
14% Skud på mål % 31%