SL: Midtjylland vs. De Muggrønne
Re: SL: Midtjylland vs. De Muggrønne
Jeg tror nu helt sikkert vi kommer i top 6 hvis vi spiller som idag i de næste 3 kampe..
Hej sure ulvEnSurUlv skrev: ↑19. feb 2017, 22:59Randers, Lyngby, AaB.
Vi kommer ikke i top 6 og det kan vi takke Jess Thorup for.
Vi spiller godt- ikke flot- men godt mod VFF.....WOW altså det er sørme vildt. For de er da virkeligt et godt hold. 1 sejr og en uafgjort er åbenbart deres bedste 'run'. Ja puha da for en skræk indjagende modstander!
Men at vi ikke kommer i top 6 er ikke pga i dag, men alle de point vi har tabt inden vinter pausen.
Jess Thorup skulle ha' været ude forlænge siden.
Nu er det for sent og vi kan sidde og se på klubben spille mod penge stærke og stjernebesatte hold som Horsens og FCN og måske SIF.
Det er det vi er blevet til!!
Hvis alle var så negative som dig, kunne vi ligeså godt lukke klubben.
Indsatsen mod Vff var da fin, kun dommeren og sort uheld spolerede kampen. De ting har jo altid været en faktor. Men også evnen til at tro på, at heldet vender er en styrke. Så tro nu lidt på det, så er livet også lidt sjovere
-
Steffen am
Fandme en flot kamp og nogle lækrer kombinationer.
Hvis vi fortsætter herfra kan det fandme godt blive godt, men hold da kæft jeg mangler ord for den ..... dommer.
Enig i at det er sort uheld vi ikke scorer. Viborg har jo reelt ikke en chance, og hvis de har en, er det den i det 89. minut der kan tælles. Hvad har vi, 3 på stolpe, 3-4 på målmanden og en 4 stykker der går lige forbi. Selv de 30 min med 10 mand dominerer vi jo markant mod Viborg.
Men hvad fanden sker der for at Sparv kan få 2 ikke eksisterende gule kort, mens Grønning kan klarer sig kampen igennem uden. Jeg tæller i hvert fald 1 stort gule kort, og 3-4 små.
Keller kunne måske også straffes for hans skub med begge hænder i strakt arm mod Riis i forbindelse med hjørne, men det kan jeg dog alligevel ikke hidse mig op over. Men viser godt nok at dommeren taber kampen at Grønning slipper.
ALLE 50-50 kendelser går jo Viborgs vej.
Selvfølgelig håbløst dommeren ikke erkender sin fejl, men hvorfor spørger tv3 ikke ind til første gule kort, som selvfølgelig heller ikke er der.
Spilovertag. tjaa...
http://www.superliga.dk/kamp/2016-2017/ ... -viborg-ff
Hvis vi fortsætter herfra kan det fandme godt blive godt, men hold da kæft jeg mangler ord for den ..... dommer.
Enig i at det er sort uheld vi ikke scorer. Viborg har jo reelt ikke en chance, og hvis de har en, er det den i det 89. minut der kan tælles. Hvad har vi, 3 på stolpe, 3-4 på målmanden og en 4 stykker der går lige forbi. Selv de 30 min med 10 mand dominerer vi jo markant mod Viborg.
Men hvad fanden sker der for at Sparv kan få 2 ikke eksisterende gule kort, mens Grønning kan klarer sig kampen igennem uden. Jeg tæller i hvert fald 1 stort gule kort, og 3-4 små.
Keller kunne måske også straffes for hans skub med begge hænder i strakt arm mod Riis i forbindelse med hjørne, men det kan jeg dog alligevel ikke hidse mig op over. Men viser godt nok at dommeren taber kampen at Grønning slipper.
ALLE 50-50 kendelser går jo Viborgs vej.
Selvfølgelig håbløst dommeren ikke erkender sin fejl, men hvorfor spørger tv3 ikke ind til første gule kort, som selvfølgelig heller ikke er der.
Spilovertag. tjaa...
http://www.superliga.dk/kamp/2016-2017/ ... -viborg-ff
Jeg tror sgu vi skal til at have nogle point.
4 point fra en 7. plads - hvem var det der sagde at nedrykningsspil så svært, hvis ikke umuligt ud?
Det scenarie lever fuldt ud, og kan efterhånden ikke gemmes væk. Desværre også selvom vi spiller en godkendt kamp, men ligesom i så mange andre kampe denne sæson, får vi ikke scoret i vores bedste perioder. Skuffende.
4 point fra en 7. plads - hvem var det der sagde at nedrykningsspil så svært, hvis ikke umuligt ud?
Det scenarie lever fuldt ud, og kan efterhånden ikke gemmes væk. Desværre også selvom vi spiller en godkendt kamp, men ligesom i så mange andre kampe denne sæson, får vi ikke scoret i vores bedste perioder. Skuffende.
Ja håb har helt sikkert vundet mange fodbold kampe det hører man jo hele tiden.Fcm5600 skrev: ↑19. feb 2017, 23:31Hej sure ulvEnSurUlv skrev: ↑19. feb 2017, 22:59Randers, Lyngby, AaB.
Vi kommer ikke i top 6 og det kan vi takke Jess Thorup for.
Vi spiller godt- ikke flot- men godt mod VFF.....WOW altså det er sørme vildt. For de er da virkeligt et godt hold. 1 sejr og en uafgjort er åbenbart deres bedste 'run'. Ja puha da for en skræk indjagende modstander!
Men at vi ikke kommer i top 6 er ikke pga i dag, men alle de point vi har tabt inden vinter pausen.
Jess Thorup skulle ha' været ude forlænge siden.
Nu er det for sent og vi kan sidde og se på klubben spille mod penge stærke og stjernebesatte hold som Horsens og FCN og måske SIF.
Det er det vi er blevet til!!
Hvis alle var så negative som dig, kunne vi ligeså godt lukke klubben.
Indsatsen mod Vff var da fin, kun dommeren og sort uheld spolerede kampen. De ting har jo altid været en faktor. Men også evnen til at tro på, at heldet vender er en styrke. Så tro nu lidt på det, så er livet også lidt sjovere![]()
Så vi må jo håbe at alt går godt, men det gør det ikke!
Vi skal være glade/heldige hvis vi lige får røven med os på en 6 plads!
Men kan du ikke håbe lidt ekstra for mig så går det hele nok godt
Poul skal altså også ud og sidde på den bænk. Han scorer slet ikke nok, og jeg tror ikke, at det hjælper ham, at han starter inde i sådan en kamp her. Han kunne godt bruge at komme ind i en kamp, hvor vi er oppe med en eller to, og han så kan udnytte nogle trætte modstandere til at få gang i målscoringen igen. Ikke dermed sagt at han ikke prøver, men han virker som en spiller uden selvtillid.
-
Steffen am
Synes faktisk han spillede en af de bedre kampe.
Viborgs forsvar havde gandke store problemer med ham og trak en del opmærksomhed der gav plads andre steder, nu Viborg havde parkeret bussen.
Hvis dommeren havde været opmærksom havde han nok også dømt et af de frispark der blev lavet på Paul.
Viborgs forsvar havde gandke store problemer med ham og trak en del opmærksomhed der gav plads andre steder, nu Viborg havde parkeret bussen.
Hvis dommeren havde været opmærksom havde han nok også dømt et af de frispark der blev lavet på Paul.
Jeg prøvede heller ikke at antyde at præstationen ikke var ok, men en angriber skal score mål, og dem har Paul ikke i sig i tiden. Derfor synes jeg, at han burde komme ind som indskifter i stedet for som starter.Steffen am skrev: ↑20. feb 2017, 09:24Synes faktisk han spillede en af de bedre kampe.
Tja - Paul var vel 5 cm fra at score i går, hvis hans hovedstød havde siddet lidt lavere, men det er da også ret tydeligt, at han mangler lidt selvtillid. Bruninho viste jo heller ikke meget målfarlighed i går, så mon ikke Paul får chancen fra start igen i næste kamp.
Ikke fair at bedømme. Bruninho på kampen i går. Da han kommer ind, er vi faktisk under pres og spiller meget med langebolde. Det er ikke lige sagen for Bruninho. Derfor mener jeg også, at det var en taktisk brøler at pille Paul for Bruninho. Jeg havde valgt Duelund, som på det tidspunkt lå på højrekanten.hviid skrev: ↑20. feb 2017, 10:09Tja - Paul var vel 5 cm fra at score i går, hvis hans hovedstød havde siddet lidt lavere, men det er da også ret tydeligt, at han mangler lidt selvtillid. Bruninho viste jo heller ikke meget målfarlighed i går, så mon ikke Paul får chancen fra start igen i næste kamp.
/Cortez
Stor ros til holdet for en stærk præstation igår! De første 60 min var powerplay og noget af de bedste jeg har set os spille denne sæson.
Plusser til Poul, Wiekheim og Riis! Ligesom Duelund også viser lidt af potentialet.
Minus for ineffektivit og en skandale dommerpræstation som vel selv uden farvede briller kostede os 2 point.
Den slags er vi ikke herrer over så vælger at fokuserer på det positive og glæder mig over at noget af den power fodbold vi tidligere viste for en stund var tilbage igår sammen med gode offensive kombinationer, ideer og individuelle præstationer.
Plusser til Poul, Wiekheim og Riis! Ligesom Duelund også viser lidt af potentialet.
Minus for ineffektivit og en skandale dommerpræstation som vel selv uden farvede briller kostede os 2 point.
Den slags er vi ikke herrer over så vælger at fokuserer på det positive og glæder mig over at noget af den power fodbold vi tidligere viste for en stund var tilbage igår sammen med gode offensive kombinationer, ideer og individuelle præstationer.
Mike80
Everybody hates us we don't care...
Everybody hates us we don't care...
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Efter at Paul Onuachu bliver skiftet ud til fordel for Bruninho, får vi ikke fat i en skidt. Paul er marginaler fra at score og Vff havde utroligt svært ved at tage bolden fra Paul. Giv dog manden kredit når han gør det godt.Stoffer skrev: ↑20. feb 2017, 09:30Jeg prøvede heller ikke at antyde at præstationen ikke var ok, men en angriber skal score mål, og dem har Paul ikke i sig i tiden. Derfor synes jeg, at han burde komme ind som indskifter i stedet for som starter.Steffen am skrev: ↑20. feb 2017, 09:24Synes faktisk han spillede en af de bedre kampe.
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
VIL GERNE SENDE EN RIGTIG SVINER TIL HAM SOM SMED ET KANONSLAG NED PÅ BANEN TÆT PÅ VFF MÅLMANDEN. ER DU TOTAL HJERNEFORLADT. HÅBER DU GÅR EVIGHEDS KARANTÆNE. BLØDNING.
Hvor giver jeg ikke manden kredit nok? - Jeg skriver, at han spiller ok. Blandet andet som følge af sin header. Men jeg finder det svært at have armene i vejret over en angribers præstation, når han hverken skaber en assist eller et mål på hjemmebane mod et hold, som man (som hold) klart bør slå. Derudover så er det jo godt nok at holde i bolden, men hvis man ikke skiller sig bedre af med den, så er man lige vidt. Hvis du er overlykkelig over indsatsen, så fred med det, så må vi bare blive enige om at være uenige.TrueWolfMidt skrev: ↑20. feb 2017, 11:11Efter at Paul Onuachu bliver skiftet ud til fordel for Bruninho, får vi ikke fat i en skidt. Paul er marginaler fra at score og Vff havde utroligt svært ved at tage bolden fra Paul. Giv dog manden kredit når han gør det godt.Stoffer skrev: ↑20. feb 2017, 09:30Jeg prøvede heller ikke at antyde at præstationen ikke var ok, men en angriber skal score mål, og dem har Paul ikke i sig i tiden. Derfor synes jeg, at han burde komme ind som indskifter i stedet for som starter.Steffen am skrev: ↑20. feb 2017, 09:24Synes faktisk han spillede en af de bedre kampe.
Situationen som Bruninho og Paul spiller i under kampen tåler ikke sammenligning, så det ser jeg ingen grund til at kommentere på.
mange positive ting at tage videre med til de næste 4 pokal kampe som man må sige de er gået hen og blevet i mine øjne.
Spillet var flot flydende i 60 min. mens vi var 11, mange chancer som skal udnyttes hvis man vil i top 3. Offensiven var begvæglig
og hurtig, eneste minus her er vel at alle 5 offensive folk skal score på deres chancer i sådan kampe.
Defensiven virkede ok med lidt fejl men forståeligt med ny spiller, de skal nok blive gode sammen Kian og Riis, håber at vi ser for holdets skyld
og defensiven at han holder Mikkel på mål for stabilitetens skyld og jeg mener han er den bedste fordi Dahlin er jo kronisk skadet.
Bedste spiller i mine øjne var Novak og Polle det eneste de mangler er at score på deres chance.
Minus var Nissen lidt for mange boldtab og Hassan langt væk og tabte mange bolde, især i kontra fasen hvor det kunne blive farlige.
Spillet var flot flydende i 60 min. mens vi var 11, mange chancer som skal udnyttes hvis man vil i top 3. Offensiven var begvæglig
og hurtig, eneste minus her er vel at alle 5 offensive folk skal score på deres chancer i sådan kampe.
Defensiven virkede ok med lidt fejl men forståeligt med ny spiller, de skal nok blive gode sammen Kian og Riis, håber at vi ser for holdets skyld
og defensiven at han holder Mikkel på mål for stabilitetens skyld og jeg mener han er den bedste fordi Dahlin er jo kronisk skadet.
Bedste spiller i mine øjne var Novak og Polle det eneste de mangler er at score på deres chance.
Minus var Nissen lidt for mange boldtab og Hassan langt væk og tabte mange bolde, især i kontra fasen hvor det kunne blive farlige.