FCMTV skrev: ↑17. feb 2017, 10:00
Hej igen
Ja, jeg må nok desværre skuffe dig ift. at komme med til Tyskland. Men jeg lover at holde fast i at lave noget med Bak. Han leverer jo.
Vil I gerne have noget mere reportage fx fra træneruddannelse, eller er interviews nok i sig selv?
Hvordan har I det med, at meget af det er interviewbåren? Savner i reportage, hvor man er med ude og opleve det sammen med spillerne, eller vægter I mere dybe interviews? Det er klart, at interviews er mindre tidskrævende, og at flere reportager vil sænke antallet af produktioner.
Ok. Jeg har tilladt mig at samle dine posts.
Ville nok ikke forvente du eller tro på det var muligt du tog med til Tyskland. Men tænker det kunne give god mening, i hvert fald efter,
måske også før alt efter om han har noget interessant at sige.
Men det kunne da helt sikkert være sjovt/fedt at kunne følge ham på træneruddannelsen
Interviews vs. reportage, synes jeg er svært at vurdere udefra.
Nyder at se reportagerne der kommer fra FCM TV, men som Kent siger har de længere interviews også stor værdi,
ved ikke hvad den perfekte balance er og hvad en reportage 'koster' af interviews.
Men interviews er selvfølgelig meget aktuelle og båret af tiden, hvor reportagerne er mere tidløse.
Har set nogle af de gamle reportager igen, kunne nok ikke finde på at se gamle interviews igen på samme måde.
Aktuelt i forhold til KBB, tænker jeg det kunne være sjovt hvis man kunne lave i hvert fald en lidt længere reportage i forhold til hans træneruddannelsen, der også kan gå i 'historiebogen' i løbet af det halve år(?), og så supplere med interviews.
Mine 2 cents af tanker.