Preseason '17
-
Densestar7430
Re: Preseason '17
Nogen der så kampen i dag, der kan komme med lidt kommentarer på positive/negative elementer i spillet samt præstationer?
Ud fra hvad jeg kan læse på twitter, så brændte vores number 1 striker 5 chancer?
Ud fra hvad jeg kan læse på twitter, så brændte vores number 1 striker 5 chancer?
-
Steffen am
Ifølge kampreferatet blev Paul skiftet ud efter 77. Nogen der ved hvem der sluttede på toppen?
- DenStolteJyde
Duelund blev rykket frem da rutikanga kom ind.
Så har Twitter ret. Han brændte 4-5 store chancer. Der blev slået en del indlæg i dag, og mange af dem kom han end ikke i nærheden af. Manden er 2 meter, og vandt ikke en eneste duel i feltet.Densestar7430 skrev:Nogen der så kampen i dag, der kan komme med lidt kommentarer på positive/negative elementer i spillet samt præstationer?
Kort om kampen:
Vi spillede den klart bedste træningskamp i år, og lignede et rigtigt FCM hold igen, med et velfungerende presspil, agressiv genpres og med en masse styrke i duellerne. Vi spillede også fint fodbold til tider, selvom spillet til tider gik lidt langsomt, hvilket gjorde, at vi ikke skabte særlig meget i første halvleg, udover en pokkers masse indlæg - desværre uden den fornødne skarphed, da flere af dem endte enten bagom mål, eller stik modsat af, hvor der var folk i feltet. Det skal også siges, at vi var gode til at fylde op i feltet, hvor vi ofte havde 4-5 mand derinde.
I anden halvleg blev spillet bedre, og vi fik skabt en del flere chancer. Skive fik også flere chancer, men det skyldes at vi havde Rafa som 8'er og Duelund som 10'er - ingen af de to er kendt for deres fantastiske defensive arbejde
Hvis vi skal kigge på bagkæden, synes jeg egentligt Kian og Riis fungerede OK. Kian fik desværre lavet et klodset straffespark fordi han tabte en duel og derefter hægtede Jakub Thomsen. I anden halvleg kostede han Skive's mål fordi han presset ude på sidelinjen spillede bolden ind centralt, hvor en Skive spiller opsnappede den og løb ned og scorede. Riis vandt sine dueller, og havde et godt samarbejde med Kian.
Nicolajsen kom også på banen i løbet af kampen, og fik leveret en fin indsats. De blev dog heller ikke udfordret så meget, men han vandt også sine dueller, og satte nogle fine tacklinger ind. Jeg lagde mest mærke til hans evner med bolden, hvor han er fantastisk til at spille ud af presset med fremadrettede afleveringer, som flere gange gav gode muligheder.
Rømer og NK var de to mest iøjnefaldende i dag. Rømer styrede midtbanen, og lignede en ren Sparv. Brød en masse bolde, placerede sig fint og sørgede hele tiden for den defensive balance.
NK kom konstant med frem, og var hele tiden undervejs - desværre kiksede en del af indlæggene, men han var konstant en trussel.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Vi kan tabe, men aldrig besejres
-
Densestar7430
Stærkt Arff. Mange tak!
Er der nogen der ved om der kommer en form for live update fra kampene i Dubai? Eller Stream evt.?
-
Steffen am
Der er FCK lidt bedre til at informere, ifølge dem er det stadig uvist.
Men som jeg har forstået vises alle kampene på svensk tv, så de bliver i hvert fald produceret.
De dansle rettigheder er så som sagt stadig i luften.
Men som jeg har forstået vises alle kampene på svensk tv, så de bliver i hvert fald produceret.
De dansle rettigheder er så som sagt stadig i luften.
-
Steffen am
*ser nu FCK viser 2 kampe på deres (youtube?) Kanal.
-
Steffen am
Kan købes for 99 svenske kroner, men er geoblokeret, så det skal man lige omgå.
https://www.cmore.se/signup/asset/37580 ... idtjylland
Bliver det kun til to træningskampe i Dubai? Kan se at der oprindelig var planer om tre, men der var ingen modstander på plads.
-
Steffen am
I gårsdagens HF stod at man fortsat regnede med 3. Den tredje mod et kinesisk niveau 2 hold. 1. og 3. kamp bliver tæt på start-11, mens kamp 2 bliver for bredden.Steffen am skrev: ↑7. feb 2017, 13:55Har jeg ikke set før nu, men du kan da have ret i kampen d. 13. er gledet ud.
Hvis nogen finder et andet stream må I meget gerne dele det herindeKent skrev:Kan købes for 99 svenske kroner, men er geoblokeret, så det skal man lige omgå.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Vi kan tabe, men aldrig besejres