Transfer vinter 2016
Re: Transfer vinter 2016
Zackarias smutter. Ikke underligt han smutter til en klub der vil satse mere ungt.
-
Jesper BW1100
http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/fc ... r-fra-fcm/
Nu er det nok mere sandsynligt det er FCM der ikke har valgt at udnytte optionen
Nu er det nok mere sandsynligt det er FCM der ikke har valgt at udnytte optionen
Jeg vil rigtigt gerne høre jer kloge hoveder der snakker om et dårligt transfervindue 
Hvad er det for penge i vil have at klubben skal bruge??
Mig bekendt så har vi ikke nogen
Jo jo vi har en sugardaddy, men han har dikteret, at der ikke skal bruges penge, og det er vel også derfor det igen og igen fremhæves at ét salg har givet 3 nye spillere
Jo jo vi har en sugardaddy, men han har dikteret, at der ikke skal bruges penge, og det er vel også derfor det igen og igen fremhæves at ét salg har givet 3 nye spillere
Jeg køber ikke den med, at fordi vi har Paul på toppen, så kan vi kun spille med lange bolde. Jeg tror, at vi får andet at se, når sæsonen starter.
Personligt er jeg rigtig godt tilfreds med defensiven og at de unge får chancen. Og hvis Bruninho bliver klar til sæsonstart (det tror jeg alle går efter), så er offensiven også godkendt i mine øjne, når nu vi kun spiller med en enkelt på toppen. Det vil betyde, at vi har to gode spiller og en ung som 3. valg til en enkelt position.
Bliver det spillemæssigt noget skrammel at kigge på og en håbløs pointhøst i foråret, skal jeg nok være den første til at sige, at min optimisme var naivitet. Jeg håber, at pessimisterne (dem er der en del af, kan jeg læse..) vil tage samme initiativ, hvis spillet og ikke mindst resultaterne flasker sig i foråret.
Personligt er jeg rigtig godt tilfreds med defensiven og at de unge får chancen. Og hvis Bruninho bliver klar til sæsonstart (det tror jeg alle går efter), så er offensiven også godkendt i mine øjne, når nu vi kun spiller med en enkelt på toppen. Det vil betyde, at vi har to gode spiller og en ung som 3. valg til en enkelt position.
Bliver det spillemæssigt noget skrammel at kigge på og en håbløs pointhøst i foråret, skal jeg nok være den første til at sige, at min optimisme var naivitet. Jeg håber, at pessimisterne (dem er der en del af, kan jeg læse..) vil tage samme initiativ, hvis spillet og ikke mindst resultaterne flasker sig i foråret.
Ikke for at forsvarer dem der kalder det et dårligt vindue, jeg venter med at evaluerer til imorgen, når jeg har tænkt lidt dybere over det.974 skrev: ↑31. jan 2017, 23:18Jeg vil rigtigt gerne høre jer kloge hoveder der snakker om et dårligt transfervindue
Men Olsson salget gav mere end de 3 Sønderjyske spillere kostede. Ca 1 million tilbage fra det salg. Så er Banggaard solgt for 4,5 million, samt vi fik et lejegebyr og sparede væsentlige lønkroner ved at få sendt Pusic afsted.
Så det giver da trods alt omkring 6 millioner plus lønkroner der kunne bruges på nye spillere, hvis man ville geninvesterer transferkronerne.
De penge tror jeg godt vi kunne have købt Zsolt for, samt evt lejet en ung angriber til bredden.
WBW
Problemet er jo bare at salgene kommer så sent - og det ved vi jo af erfaring at det gør de bare mange gange
Og det et jo ikke et FCM fænomen alene
Det er jo derfor vi sidder klare ved tv og computer hele denne herlige dag og aften
Så bare fordi man får solgt Banggaard er det jo ikke sikkert at man lige kan få en ny angriber med så kort varsel
Problemet er jo bare at salgene kommer så sent - og det ved vi jo af erfaring at det gør de bare mange gange
Det er jo derfor vi sidder klare ved tv og computer hele denne herlige dag og aften
Så bare fordi man får solgt Banggaard er det jo ikke sikkert at man lige kan få en ny angriber med så kort varsel
974 - Vi har da lige solgt for 10 mio. i dag, hvor vi kun har brug 5-6 af dem?
EDIT: Kan se du har svaret ovenfor. Dertil kan det da kun siges, at være fuldstændig hovedrystende og dilettantisk, hvis ikke vi har gjort noget forarbejde, når vi har været bevidste om, at Pusic gerne skulle videre.
EDIT: Kan se du har svaret ovenfor. Dertil kan det da kun siges, at være fuldstændig hovedrystende og dilettantisk, hvis ikke vi har gjort noget forarbejde, når vi har været bevidste om, at Pusic gerne skulle videre.
Senest rettet af O 31. jan 2017, 23:43, rettet i alt 1 gang.
Ja men vi har jo først lige fået dem her til AFTEN (og det har vi jo sikkert ikke sådan helt faktuelt)
Havde vi fået dem i forgårs var det jo noget helt andet, men som beskrevet lige før, så er det jo bare ikke sådan det fungerer
Nu har både Banggaard og Olsson salgene været under opsejling i flere dage, så igen tror jeg nu sagtens klubben kunne have fundet en løsning til midterforsvaret og angrebet, hvis det var det de ville.974 skrev: ↑31. jan 2017, 23:34WBW
Det er jo heller ikke just fordi vi skal have pengene i hænderne, inden vi bruger dem. Der skal bare være en vis garanti for at salgene sker. Men af hvad jeg hører, har den garanti været der de seneste dage.
Så køber nu hverken din præmis om at det skyldes manglende penge eller tid. Tror simpelthen bare at klubben vælger at satse på Riis, Nicolaisen og Paul.
Og det kan man så diskuterer om det er det rette eller ej, men den kan vi tage imorgen
Jeg henviser til hvad jeg tidligere skrev, at økonomien selvfølgeligt spiller ind. Men noget må vi vel have at handle for, da vi mig bekendt har været på jagt efter en Ungarsk landsholdspiller (tvivler på at man får ham gratis) Desuden så har vi mig bekendt et overskud på salg dette vindue, så helt umuligt ser det ikke ud til at man godt kunne have garderet sig hvor vi er tyndt besat, nemlig i forsvar og angrebet.974 skrev: ↑31. jan 2017, 23:18Jeg vil rigtigt gerne høre jer kloge hoveder der snakker om et dårligt transfervindue
WBW skriver det meget godt.
Jeg tilhører en af de såkaldte pessimister. Men det er ved at være længe siden jeg mistede troen helt på Thorup, så jeg tror ikke på at fordi vi giver ham et halvt år mere, at tingene så lige pludseligt ændrer sig. Jeg håber som altid, men vi stod også her i sommers og sagde at nu måtte det være her i efteråret 2016 at Thorup skulle træde i karakter og vi skulle se hvad han bragte holdet og en udvikling i spillet.Danmas skrev: ↑31. jan 2017, 23:22Jeg køber ikke den med, at fordi vi har Paul på toppen, så kan vi kun spille med lange bolde. Jeg tror, at vi får andet at se, når sæsonen starter.
Pointene har været der og er også godkendt efter min mening, men spillet og udviklingen, er efter min mening noget af det ringeste vi nogensinde har set i den tid vi har heddet FCM.
Men det her er en transfer tråd så nok fra mig om spillet og Thorup.
Angående vinduet ser jeg os som svækket i defensiven og særdeles svækket i angrebet og derfor ser jeg vinduet som dumpet, min personlige mening.
- UlvenFraNord
Banggaard, Olsson og Pusic udskiftet med tre fra Sønderjyske. Uanset hvad, så er det en svækkelse af truppen.
Spiller for spiller kan det vel diskuteres, i mine øjne er det mere de forskellige positioner der er galt... Vi henter 3 spillere til positioner hvor vi ikke nødvendigvis har brug for at forstærke os her og nu - hvorimod de positioner vi sælger/udlejer fra, var pladser hvorpå vi i forvejen var udfordrede.UlvenFraNord skrev: ↑31. jan 2017, 23:49Banggaard, Olsson og Pusic udskiftet med tre fra Sønderjyske. Uanset hvad, så er det en svækkelse af truppen.
Overordnet set er det i mine øjne fint at få afsat spillere der ikke er klar til at bløde for logoet, men jeg mener alligevel at Steinlein overordnet set har fejlet i dette vindue - med mindre Benham simpelthen og absolut har lukket kassen. Er dette tilfældet, bør klubbens fremtidige ambitionsniveau nok revurderes...?
Fair nok - Jeg har også en fornemmelse af at du har lidt indsigt ovre i det midtjyskeWBW skrev: ↑31. jan 2017, 23:42Nu har både Banggaard og Olsson salgene været under opsejling i flere dage, så igen tror jeg nu sagtens klubben kunne have fundet en løsning til midterforsvaret og angrebet, hvis det var det de ville.974 skrev: ↑31. jan 2017, 23:34WBW
Det er jo heller ikke just fordi vi skal have pengene i hænderne, inden vi bruger dem. Der skal bare være en vis garanti for at salgene sker. Men af hvad jeg hører, har den garanti været der de seneste dage.
Så køber nu hverken din præmis om at det skyldes manglende penge eller tid. Tror simpelthen bare at klubben vælger at satse på Riis, Nicolaisen og Paul.
Og det kan man så diskuterer om det er det rette eller ej, men den kan vi tage imorgen![]()
Noget jeg har det lidt sværere med her på Sjælland
Nu er det jo dog også sådan, at handlerne først skal effektueres, og med eks. Banggaard kan han jo godt have været på deres blok noget tid,men han kan som sådan godt have stået bag et par andre, som de måske har prioriteret først, og måske ikke har formået at signe..
Og som jeg har fornemmet en stor del af dagen, så har man vitterligt arbejdet på at få ham ungareren i stedet for, men det kunne så ikke lade sig gøre pga hans klubs øjeblikkelige situation.
Min pointe er igen, igen at det ikke bare er så let som når vi selv lige laver lidt justeringer på vores egen privatøkonomi
Er ligeledes enig i at det da bestemt også virker til at klubben har stillet sig tilfreds med dem vi har og dem vi har fået!
Havde der været en eller anden spiller som virkelig havde været den spiller som vi gerne ville have nu og her, så tror jeg også Benham havde listet lidt penge ud af tanken til dette
Jeg tror mere på at det dog først sker til sommer i så fald
Steinlein sagde på tv3sports dækning, at vi jo kunne rykke kantspillere op og spille med falsk 9'er.. Hold nu op.. Alle skriger på en angriber. Træneren, fans og medier.. Steinlein er åbenbart den eneste der ikke vil indse det!
Hvis Riis og Paul bliver skadet eller får karantæne, hvad så?
#Novakpåtoppen
Hvis Riis og Paul bliver skadet eller får karantæne, hvad så?
We are fucked!!!
Men hey.....vi har idet mindste en masse midtbane spillere og en træner der helst ikke vil have bolde der!
Glæder mig til at se Kian H og Poul O spille Antonius med hinanden!
Men hey.....vi har idet mindste en masse midtbane spillere og en træner der helst ikke vil have bolde der!
Glæder mig til at se Kian H og Poul O spille Antonius med hinanden!