Transfer vinter 2016

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Sahl

Re: Transfer vinter 2016

Indlæg af Sahl »

WBW skrev:
31. jan 2017, 22:09
TrueWolfMidt skrev:
31. jan 2017, 22:08
Dette er copy/pastet fra Ekstra Bladets live chat.

"Folk i kontakt til inderkredsen i FCM fortæller at der stadig er navne i spil til både centerforsvar og angreb. Samt at der kunne være endnu et salg under opsejling med bud på unavngiven kantspiller."

Om det er noget der er hold i vides ikke. Er postet 22.01
Martin Dons, kommunikationschef i klubben, har dog lige skrevet på Facebook at der ikke sker mere og at der snart kommer en video på FCM TV hvor Steinlein evaluerer transfervinduet. Så mest af alt virker brugeren på EB som en and.
Jeg tror heller ikke, at der sker mere og det vil være skuffende hvis man spørger mig. Så må vi se om de nye spillere der er kommet ind passer bedre i Thorup's stil. Det kan vel kun overraske positivt.

Brugeravatar
PH1978

Indlæg af PH1978 »

Paul, Bruninho og Tychosen.

Det bliver awesome!

Sent from my iPhone using Tapatalk

WBW

Indlæg af WBW »

Steinlein lukker helt transfervinduet på tv3sport.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

WBW skrev:
31. jan 2017, 22:25
Steinlein lukker helt transfervinduet på tv3sport.
Jeg synes det er lidt rystende med CF og angriber, for det var jo her i efteråret det kneb igen og igen

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

Hvis han lukker vinduet nu, så har han sgu ikke bestået.

O

Indlæg af O »

Tror for en gangs skyld på, at den er god nok, når Steinlein lukker vinduet så tidligt. Mest af alt, fordi han har så pokkers travlt med at rose den ageren, han har foretaget. Det er skræmmende, at han egentlig udmærket er bevidst om, at vi desperat mangler en angriber, som han jo implicit siger når han nævner, at vi har mange gode kantspillere, som vi kan smide der op....

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

JBT

Indlæg af JBT »

Netop - man har forstærket pladser der nemt kunne vente til sommer og glemt de to vigtigste. Novak er her også endnu skal man huske. Og nej, Borring skal sgu ikke spille angriber. Det skriger til himlen at vi mangler en goal getter. Hvor fanden bliver han af. Udmærket køb med henblik på det fremadrettet - men det kunne man også ha løst senere. Så samlet set enig i dumpet pt.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

O skrev:
31. jan 2017, 22:35
Tror for en gangs skyld på, at den er god nok, når Steinlein lukker vinduet så tidligt. Mest af alt, fordi han har så pokkers travlt med at rose den ageren, han har foretaget. Det er skræmmende, at han egentlig udmærket er bevidst om, at vi desperat mangler en angriber, som han jo implicit siger når han nævner, at vi har mange gode kantspillere, som vi kan smide der op....
enig

Brugeravatar
UlvenFraNord

Indlæg af UlvenFraNord »

Jeg er tryg ved Riis, vi er traditionelt gode til at lave centerforsvarere.

Men det er godt nok problematisk med angriber-situationen. Der er simpelthen ingen konkurrence, Paul er selvskreven på holdkortet som det er nu. Men hvad hvis han bliver skadet.. og hvordan bliver han bedre hvis han ikke bliver presset?

974

Indlæg af 974 »

Tror at man venter med den angriber til næste transfervindue fordi man stadigvæk har den her fokus på at økonomien SKAL stabiliseres!
Det synes jeg faktisk er fair nok

Så har man den her vilde tiltro til Paul, og det synes jeg også er fair nok

Det skulle dog ikke undre mig at man har haft nogle i kikkerten, men husk på at det jo typisk heller ikke er om vinteren at de fleste skifter sker, og det er jo ikke bare sådan at man bare henter en ny spiller

Nu kunne man jo høre snakken omkring ham ungareren som pludselig befinder sig i et nok uventet medaljekapløb i hans klub, så det flasker sig ikke bare altid :-)

O

Indlæg af O »

Paul vil altid være selvskrevet, så længe Thorup er ved roret ;)

Eneste håb er vel, at dette er sidste træk fra FCM, og forsøg, på at få ungarerne med på en handel. Tvivler dog - og anser egentlig også vores angrebssituation som mest graverende. Det er er decideret uambitiøst og useriøst at have Paul som eneste angriber, der med sikkerhed er spilklar.

JBT

Indlæg af JBT »

Paul kun ligeså vel ha været angriber i en bundklub i ligaen og gjort samme "gode" ting for dem. Men han bliver sgu heller ikke mere end det, tror jeg - manden er sgu ikke en seriøs mening, i forhold til vores ambitioner. CS har i disse tider alle muligheder, men det er sort snak hvis man ikke har overvejet noget som helst andet. Det virker til Thorup heller intet har haft at sige her. Nej han digger sgu bare Paul totalt og de andre to høje herre. Også mærkeligt at forestille sig Kroon, dal hende, wikheim eller en anden kant på toppen... det er en ommer.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

JBT skrev:
31. jan 2017, 22:53
Paul kun ligeså vel ha været angriber i en bundklub i ligaen og gjort samme "gode" ting for dem. Men han bliver sgu heller ikke mere end det, tror jeg - manden er sgu ikke en seriøs mening, i forhold til vores ambitioner. CS har i disse tider alle muligheder, men det er sort snak hvis man ikke har overvejet noget som helst andet. Det virker til Thorup heller intet har haft at sige her. Nej han digger sgu bare Paul totalt og de andre to høje herre. Også mærkeligt at forestille sig Kroon, dal hende, wikheim eller en anden kant på toppen... det er en ommer.
Dårlig forberedelse endnu engang, Midtjylland tabte på sidste transferdag

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

O skrev:
31. jan 2017, 22:46
Paul vil altid være selvskrevet, så længe Thorup er ved roret ;)

Eneste håb er vel, at dette er sidste træk fra FCM, og forsøg, på at få ungarerne med på en handel. Tvivler dog - og anser egentlig også vores angrebssituation som mest graverende. Det er er decideret uambitiøst og useriøst at have Paul som eneste angriber, der med sikkerhed er spilklar.
Fuldstændig enig. Hvis det ender som det ser ud til, uden forstærkning til forsvar eller endnu vigtigere angrebet, så er det decideret uambitiøst og useriøst. Jeg kan acceptere forsvaret, da jeg tror vi nok skal klare den der, men angrebet, der kunne vi da snart ikke stå svagere end nu.
JBT skrev:
31. jan 2017, 22:53
Det virker til Thorup heller intet har haft at sige her.
Tror faktisk det her passer Thorup særdeles godt. Med hans taktiske evner der rækker til lange bolde op til Paul, kunne det vel ikke være bedre.
bare ærgerligt at vi endnu en halvsæson skal se vores kreative og teknisk dygtige midtbane og kantspillere blive overspillet af vores egne lange bolde.

Med de ambitioner klubben påstår at have, så er det efter min mening useriøst og et dumpet transfer vindue, hvis vi ikke som minimum henter en angriber som erstatning for Pusic og som modspil til Paul og de lange bolde.

Økonomien har jo nok en stor del at sige i hvordan vinduet har udviklet sig og det må man respektere, men derfor ser jeg det stadigt som decideret uambitiøst og useriøst, med vores ambitioner.

Låst