Transfer vinter 2016
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Re: Transfer vinter 2016
Er Zsolt Korcsmár i Danmark ? hvis han ikke er, så kan vi nok godt glemme den tilgang til vores forsvar. Desværre.
Senest rettet af TrueWolfMidt 31. jan 2017, 21:00, rettet i alt 1 gang.
Du mener forsvar?TrueWolfMidt skrev: ↑31. jan 2017, 20:53Er Zsolt Korcsmár i Danmark ? hvis han ikke er, så kan vi nok godt glemme den tilgang til vores angreb. Desværre.
Og hvorfor? Han behøver vel ikke være her i person for at skrive under?
/Cortez
nej det tænker jeg heller ikkeCortez skrev: ↑31. jan 2017, 20:57Du mener forsvar?TrueWolfMidt skrev: ↑31. jan 2017, 20:53Er Zsolt Korcsmár i Danmark ? hvis han ikke er, så kan vi nok godt glemme den tilgang til vores angreb. Desværre.
/Cortez
Specielt når man hører at det er en spiller de har fulgt i flere år
Jeg tror ikke det ender med, at vi hiver ham hjem i dette vindue. Synes det er mærkeligt, at man ikke har flere kandidater til CF and angriber974 skrev: ↑31. jan 2017, 21:02nej det tænker jeg heller ikkeCortez skrev: ↑31. jan 2017, 20:57Du mener forsvar?TrueWolfMidt skrev: ↑31. jan 2017, 20:53Er Zsolt Korcsmár i Danmark ? hvis han ikke er, så kan vi nok godt glemme den tilgang til vores angreb. Desværre.
/Cortez
Specielt når man hører at det er en spiller de har fulgt i flere år
-
TrueWolfMidt
Helt ærligt. Har i forhåbninger om noget som helst i aften ? Måske er det pga. Steinleins udmelding, at jeg ikke tror på nogen spiller ind. Hvad tror i ?
Meget enig. Ignorance is bliss, og alt det der, men jeg er ikke imponeret over Steinlein i det her vindue. De 3 fra Sdr. jyske, fint nok og kredit for at få dem på plads forholdsvist tidligt, men at vi - efter min mening - har kæmpe huller i midterforsvaret og på angrebspositionen så sent i vinduet, er ikke godt arbejde
/Cortez
Jeg er faktisk ok tilfredst med de 3 fra Sønderjyske og synes især Kroon er spændende. Det er bare træls, at man ikke har flere angrebs emner og nogle gode CF kandidater på blokken. Jeg vil gå så langt og sige at jeg ikke forventer en stjerne til pladsen, men en gardering som minimum skal man have! Sanneh er nok for dyr ellers havde jeg været tilfreds med ham.Cortez skrev: ↑31. jan 2017, 21:12Meget enig. Ignorance is bliss, og alt det der, men jeg er ikke imponeret over Steinlein i det her vindue. De 3 fra Sdr. jyske, fint nok og kredit for at få dem på plads forholdsvist tidligt, men at vi - efter min mening - har kæmpe huller i midterforsvaret og på angrebspositionen så sent i vinduet, er ikke godt arbejde
/Cortez
Men lad os nu se. Det er før sket, at Steinlein siger der intet er og så breaker en kæmpe deal nogle timer senere.
Vasas har afvist vores første bud på Zsolt idag, men udtaler åbent i de ungarske medier at alt stadig kan ske med 4 timer tilbage af transfervinduet.
Det ligner klare forhandlingsstrategier både Vasas (alt kan stadig ske) og FCM (der sker ikke mere) kører med i disse timer..
Den er ikke opgivet endnu fra Midtjyllands side, men der skal snart ske et gennembrud for at det kan nå at blive til noget.
Det ligner klare forhandlingsstrategier både Vasas (alt kan stadig ske) og FCM (der sker ikke mere) kører med i disse timer..
Den er ikke opgivet endnu fra Midtjyllands side, men der skal snart ske et gennembrud for at det kan nå at blive til noget.
Jeg synes ikke man skal gå all in på ham alene og hvis man ikke har andre emner, så synes jeg det er mærkeligt. vil Vasas have mange penge for ham for tilgangen nu, så kan det være man skal overveje at kaste pengene efter et par andre.WBW skrev: ↑31. jan 2017, 21:23Vasas har afvist vores første bud på Zsolt idag, men udtaler åbent i de ungarske medier at alt stadig kan ske med 4 timer tilbage af transfervinduet.
Jeg vil mildnes en smule, hvis den falder på plads. Er bare megairriteret over, at vi gang på gang skal sidde i spænding til allersidste sekund for at se om den store maestro trækker endnu en kanin op ad hatten. Det bør ikke være nødvendigt med alle disse i sidste øjeblik handler.WBW skrev: ↑31. jan 2017, 21:23Vasas har afvist vores første bud på Zsolt idag, men udtaler åbent i de ungarske medier at alt stadig kan ske med 4 timer tilbage af transfervinduet.
/Cortez
Det bør være begrænset hvor overnormale profitter ungarne kan hente, selvom vi kører på de sidste timer af transfervinduet. Zsolt har kontraktudløb til sommer, som jeg forstår det: http://www.transfermarkt.com/zsolt-korc ... eler/69059Sahl skrev: ↑31. jan 2017, 21:25Jeg synes ikke man skal gå all in på ham alene og hvis man ikke har andre emner, så synes jeg det er mærkeligt. vil Vasas have mange penge for ham for tilgangen nu, så kan det være man skal overveje at kaste pengene efter et par andre.WBW skrev: ↑31. jan 2017, 21:23Vasas har afvist vores første bud på Zsolt idag, men udtaler åbent i de ungarske medier at alt stadig kan ske med 4 timer tilbage af transfervinduet.
Dog må de gøre sig den overvejelse om det er bedre at beholde ham til sommer, og anvende ham til at nå en topplacering og opnå europæisk deltagelse m.v. end at sælge ham nu til 3-5 mio. kr. (eller hvad belø de nu taler om).
Jeg håber, at vi får lukket en aftale med ham!
Selvom vinduet lukker om få timer, så er der stadigvæk muligheder med transferfrie spillere, men det er ikke en optimal løsning at gamble på, at vi kan finde noget interessant der...
Hvad er sandsynligheden for at Borring får mere spilletid som angriber end kant (årsagen til at han ville væk fra Brøndby) i foråret, såfremt de øvrige kantspillere kan holde sig skadesfri det næste halve år?O skrev: ↑31. jan 2017, 19:04Håber det er varm luft. En skade til Paul vil stille os i en tvivlsom situation - Bruninho er der for meget tvivl omkring - og sæt han får tilbagefald, så er vi da helt på røven. Derudover mener jeg, at vores spil er alt for forudsigeligt, hvis vi skal være så afhængige af Paul. En skade til Kian kunne formentlig også være et temmelig hårdt slag, hvis ikke vi får en decideret midtstopper ind.
Angreb
Paul
Bruninho
Tychosen
Kant
Wikheim
Kroon
Rilwan
Duelund
Borring
Anderson
-
TrueWolfMidt
-
TrueWolfMidt
Dette er copy/pastet fra Ekstra Bladets live chat.
"Folk i kontakt til inderkredsen i FCM fortæller at der stadig er navne i spil til både centerforsvar og angreb. Samt at der kunne være endnu et salg under opsejling med bud på unavngiven kantspiller."
Om det er noget der er hold i vides ikke. Er postet 22.01
"Folk i kontakt til inderkredsen i FCM fortæller at der stadig er navne i spil til både centerforsvar og angreb. Samt at der kunne være endnu et salg under opsejling med bud på unavngiven kantspiller."
Martin Dons, kommunikationschef i klubben, har dog lige skrevet på Facebook at der ikke sker mere og at der snart kommer en video på FCM TV hvor Steinlein evaluerer transfervinduet. Så mest af alt virker brugeren på EB som en and.TrueWolfMidt skrev: ↑31. jan 2017, 22:08Dette er copy/pastet fra Ekstra Bladets live chat.