Transfer vinter 2016

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Re: Transfer vinter 2016

Indlæg af Arff »

Noerum skrev:Jeg synes det er en kanon handel, hvis vi købe alle tre spillere med det samme. Hvis Novak først ryger til sommer, så har man også mulighed for, at få Dal Hende ordentligt integreret i truppen. Det er jo den strategi FCK har brugt i lang tid efterhånden.

Drachmann er nok mere købt som gardering for Sparv, hvor jeg ser Kroon som forstærkning. Simon Kroon kan vel egentlig også spille centralt? Som offensiv midtbanespiller?

Ved du, Arff, om vi forsat er interesserede i Pierre Kanstrup?
Kroon kan spille 10'er, men tror mere ideen er at det frigiver Duelund og Rilwan til at kunne spille pladsen.

Jeg tror ikke der kommer en ny midtstopper, og Kanstrup går efter at komme til udlandet, så jeg tvivler på at han er aktuel.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Vi kan tabe, men aldrig besejres

Noerum

Indlæg af Noerum »

Okay, ja det ville give god mening med Duelund som 10'er. Det er vel egentlig også hans foretrukne position.

Okay. Er planen at man satser på Riis frem for Banggaard? Han har tydeligvis et større talent og Banggaard virker ikke til at blive ret meget bedre. Er der nogen rygter omkring hvor Olsson er på vej hen?

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

Noerum skrev:Okay, ja det ville give god mening med Duelund som 10'er. Det er vel egentlig også hans foretrukne position.

Okay. Er planen at man satser på Riis frem for Banggaard? Han har tydeligvis et større talent og Banggaard virker ikke til at blive ret meget bedre. Er der nogen rygter omkring hvor Olsson er på vej hen?
Tja, jeg er lidt lunken overfor Duelund - han har helt sikkert potentialet, men hvis han ikke lærer at spille for holdet er han ikke god nok til at starte, og så når han aldrig toppen, selvom han har talentet til det.

Jeg tror Banggaard står som starter, og så håber man på et godt U21 EM som kan betyde interesse for ham. Riis (og Nicolajsen) er fremtiden, spørgsmålet er bare, hvornår fremtiden er.

Nej, jeg har ingen idé - dem der vil betale hans pris får ham.

christian1DK

Indlæg af christian1DK »

Arff skrev:
29. jan 2017, 10:14
TrueWolfMidt skrev:Arff er der en chance for at trible handlen går igennem idag ?
Bliver transfervinduet spændende lige til vinduets lukning ?
Hentes der med sikkerhed en angriber som gardering ?
Eftersom FCM ikke længere er børsnoteret kan handlen have været færdiggjort, mens de holder tilbage med annonceringen
Ja FCM kan godt holde det tilbage, men det kan Sønderjyske ikke da de er børsnoteret.

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

christian1DK skrev:
Arff skrev:
TrueWolfMidt skrev:Arff er der en chance for at trible handlen går igennem idag ?
Bliver transfervinduet spændende lige til vinduets lukning ?
Hentes der med sikkerhed en angriber som gardering ?
Eftersom FCM ikke længere er børsnoteret kan handlen have været færdiggjort, mens de holder tilbage med annonceringen
Ja FCM kan godt holde det tilbage, men det kan Sønderjyske ikke da de er børsnoteret.
Det er en god pointe ;-) Men er de tvunget til at offentliggøre det, skal de ikke bare oplyse det til Børsen?

christian1DK

Indlæg af christian1DK »

Arff skrev:
29. jan 2017, 12:37
christian1DK skrev:
Arff skrev:

Det er en god pointe ;-) Men er de tvunget til at offentliggøre det, skal de ikke bare oplyse det til Børsen?
Godt spørgsmål ;-) Hvad jeg lige kan finde omkring reglerne, så skal de offentliggøre oplysninger der har betydning for kursen.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

West Ham bekræfter: Payet på vej til Marseille

Det betyder, at west ham går efter ham her og han er fra Brentford, pris op til 15 mill engelske pund (ca. 130 mill kr.)

http://www.plbold.dk/nyhed/sky-west-ham ... paa-bomber

Mit gæt Novak og Sparv til Brentford, samlet pris 35-50 mill kr. ? :-)

Noerum

Indlæg af Noerum »

Hvorfor tror du det?

Sniper

Indlæg af Sniper »

Lige som opfølgning på Arff og et par andres indlæg omkring Novak kan jeg fortælle at jeg havde en rigtig lang snak med ham i torsdag, vi snakkede over en time, må sige at han er et af de rareste og mest sympatiske mennesker jeg nogensinde har snakket med fra den branche. Men vi snakkede bl.a om et klubskifte. Han vil allerhelst blive her indtil sommer, både han og kæresten er glade i dk og han vil gerne være med til at spille klubben i Europa. Han regner også først med der sker noget til sommer, men tingene kan jo gå hurtigt. Hans drøm er at komme til PrL men han ved det bliver svært. Så Brentford er faktisk ikke et helt dumt bud i mine øjne.
Jeg synes det tegner til at blive et udemærket vindue hvis det lykkedes at hente den angriber et par af jer har hørt snak om, med de 3 fra Sønderjyske +1 angriber så ser det fornuftigt ud. Så skal alle mand bare lære at finde hinanden på banen.

aoa-fcm

Indlæg af aoa-fcm »

Ifølge bold.dk er prisen for den sønderjyske trio oppe på 7,5 mio. Handlen forventes officiel i løbet af i dag.
Det er alligevel også en slags penge..

www.bold.dk/fodbold/nyheder/fcm-betaler ... jyske-trio

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Så er det officielt: https://soenderjyske.dk/fodbold/soender ... dtjylland/
Velkommen til.
Så mangler vi stadig angriberen + midterforsvareren.

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

7,5 mio er eddersmaske mig dyrt for Kroon og så Dal Hende og Drachmann i foråret...

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

Jesper BW1100 skrev:7,5 mio er eddersmaske mig dyrt for Kroon og så Dal Hende og Drachmann i foråret...
Nu er der også både nævnt 5,5 og 6 mio, så pas nu på med at tro på alt du læser. Ekstra Bladet skrev 5,5 og har kilder i Midtjylland, mens Nordschleswiger melder 6, og de må trods alt have deres kilder i SønderjyskE, så hvor bold.dk har 7,5 mio fra er et godt spørgsmål.

Men for at sætte de 7,5 du nævner i perspektiv, så har vi hentet TRE profiler i SønderjyskE for det samme som vi gav for Pusic. Esbjerg betalte 5 mio for Bjørn Paulsen, så jeg synes ikke de priser der er nævnt er utopi.

974

Indlæg af 974 »

Jesper BW1100 skrev:
29. jan 2017, 17:21
7,5 mio er eddersmaske mig dyrt for Kroon og så Dal Hende og Drachmann i foråret...
Det ved jeg såmænd ikke om det er :-)

Hvis man alene forholder sig til deres værdi på transfermarkt, så er den 1½ millioner Euro (over 11 millioner kr)

Så som salgsvare repræsenterer de jo trods alt en højere værdi - kan de så være med til at præstere, og fortsætte deres positive udviklingskurver (især Kroon, men også Dal Hende), så er det jo godt købmandsskab
Og så forholder vi os ikke til de store fordele der ligger i at have dem med på træningstur, opstart og hele det vigtige forår

jeg kunne godt forestille mig, at Sønderjyske i hvert fald ville have haft 1 million for hver af de 2 spillere vi havde skrevet kontrakt med til sommer, og så 5,5 millioner for en fremadstormende Kroon

mnm123

Indlæg af mnm123 »

Super med de 3 ny fra Sønderjyske, de 2 defensive kommer med fysik og Kroon med fart og gode indlæg.

Eneste minus som jeg ser det med tilgangen af Kroon er at i mine øjne har for mange letbenede kant spillere som gør det svært at
presse spillet frem og især vinde 2 bolde, der må nu rydde 1-2 af kant spillerne på lån eller sælges.

Olsson er snart fortid desværre.

Låst