Hilsen fra FCM TV
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Re: Hilsen fra FCM TV
Kampen Vejle vs Agf blev spillet 3 × 40 minutter og Agf tv sendte det live på deres you tube kanal. Så kan man da se og opleve spillerne, som vi gerne vil se dem. Hvis det er muligt vil lignende optagelser nok falde godt ud. Så har man jo mulighed for at se kampen, når man kommer hjem fra arbejde.
-
Steffen am
Tænker dem dagen efter er en kategori lidt for sig selv. Altså de lidt længere interviews.FCMTV skrev: ↑26. jan 2017, 10:50Reaktioner og interview efter kampen:
Hej igen. Kan vi diskutere en smule om spillere reaktionsinterviews efter kampen? Jeg fornemmer, at nogle af jer synes, de er ligegyldige og kedelige. Men er de ikke meget gode at have, hvis man nu er kommet sent hjem fra stadion, og man ikke lige fik set det på tv eller i Onside? Eller hvad synes I?
Vi vil jo gerne give jer en oplevelse af at få noget ekstra, men vi er også godt klar over, at vi nogle gange løber efter TV, da de sender direkte.
Vi har overvejet, om vi skulle lave Facebook-live interview.
Vi har også overvejet, om vi skal vente til dagen efter, men her kan problemet være, om det ikke er for kedeligt at sidde og høre dagen efter.
Vil I savne det, hvis der ikke kom reaktioner hver gang? Hvis man kigger på tallene er der alligevel en del, der ser interviewsene.
Og I behøver ikke pointere, at optaksinterviews er uinteressante. Vi kommer til at lave det på en anden måde, så spar kræfterne dér![]()
Du kan måske godt have en pointe at de nok alligevel vil blive savnet. Jeg ser dem også selv hver gang både hos Viasat og FCM TV.
Det gode er så naturligvis, når det er forskellige der bliver interviewet
Og hvis der er ok hits på dem, er det jo heller ikke så ring'
Hej igen,FCMTV skrev: ↑26. jan 2017, 10:50Reaktioner og interview efter kampen:
Hej igen. Kan vi diskutere en smule om spillere reaktionsinterviews efter kampen? Jeg fornemmer, at nogle af jer synes, de er ligegyldige og kedelige. Men er de ikke meget gode at have, hvis man nu er kommet sent hjem fra stadion, og man ikke lige fik set det på tv eller i Onside? Eller hvad synes I?
Vi vil jo gerne give jer en oplevelse af at få noget ekstra, men vi er også godt klar over, at vi nogle gange løber efter TV, da de sender direkte.
Vi har også overvejet, om vi skal vente til dagen efter, men her kan problemet være, om det ikke er for kedeligt at sidde og høre dagen efter.
Vil I savne det, hvis der ikke kom reaktioner hver gang? Hvis man kigger på tallene er der alligevel en del, der ser interviewsene.
Og I behøver ikke pointere, at optaksinterviews er uinteressante. Vi kommer til at lave det på en anden måde, så spar kræfterne dér![]()
Super fedt at du bliver ved med at efterspørge inputs og er villig til at indgå i en diskussion.
Som jeg har skrevet tidligere, bruger jeg personligt (men derfor kan andre jo godt) ikke lang tid på efter-kampen interviews med spillerne. Der er oftest ikke noget interressant. Det er ikke nødvendigvis hverken interviewer eller spillerens skyld. Men ofte bliver det bare til, "hvordan har du det lige nu"-spørgsmål. Hverken interviewer eller spiller har fået adrenalinen ned og det er sikkert ligeså svært at finde på gode spørgsmål, som det er at give et interessant svar i den situation.
Der er sikkert mange (og det viser jeres tal åbenbart også) der gerne vil have disse interviews. Jeg vil bare gerne have mere substans, mere fordybelse, mere nørderi. Det begynder der heldigvis også at dukke op f.eks. i diverse podcasts (Fodbold FM, Mediano, mv.). Og den type programmer vil jeg hellere lytte på end efter-kamp interview med udtalelser ala: "vi spiller sgu ikke godt i dag", "det var noget lort. Vi må hjem på træningsbanen", hvis jeg nu skal sætte det lidt på spidsen.
Jeg er med på at spillerne måske også kan have lidt svært ved at sige noget spændende uden at sige for meget. Det må være en svær balancegang, men måske vejen til at lære spillerne bedre at kende, går gennem spillerportrætter? Hvordan er Kian Hansen hverdag? Hvem er han, hvor kommer han fra, hvorfor spiller han for FCM? Hvad vil han gerne opnå med klubben? Vil han gerne til udlandet igen en dag? Den type spillerinterviews ville jeg gerne se. Jeg behøver ikke blive inviteret indenfor i privaten og blive præsenteret for kæreste og husdyr, men refleksionen over det at være spiller i FCM ville være fornemt at høre om.
Det er lidt Tordenskjolds soldater, svarene og inputs kommer fra, så husk på, at vi jo kun udgør en lille del af fansene. Andre har sikkert helt andre ønsker og holdninger.
/Cortez
Efter-kampinterviewene har en stor stjerne hos mig, men de skal bare gøres mere interessante. Det der kunne forbedres ved dem, kunne være kvaliteten i spørgsmålene (no offence). Det er en smule træls hver gang at skulle høre på vendingen: "kan du lige prøve at sætte et par ord på...".
Kære HolgerHolger skrev: ↑27. jan 2017, 11:41Efter-kampinterviewene har en stor stjerne hos mig, men de skal bare gøres mere interessante. Det der kunne forbedres ved dem, kunne være kvaliteten i spørgsmålene (no offence). Det er en smule træls hver gang at skulle høre på vendingen: "kan du lige prøve at sætte et par ord på...".
No offense taken
Tak for din feedback.
Jeg er sådan set enig. Så vil jeg tænke på dig, næste gang jeg automatisk kommer til at bede en spiller sætte "et par ord på"... Men jeg vil prøve at undgå.
Uanset hvad tager jeg med, at vi må fokusere på at vinkle interviews noget bedre, men det går lidt stærkt nogle gange, og det er jeg udmærket klar over. Ikke at det skal være en undskyldning.
Fint, tak for svar. Jeg tænker, at vi fortsætter og forsøger at skærpe vinklerne en smule på interviews.Steffen am skrev: ↑27. jan 2017, 01:14Tænker dem dagen efter er en kategori lidt for sig selv. Altså de lidt længere interviews.FCMTV skrev: ↑26. jan 2017, 10:50Reaktioner og interview efter kampen:
Du kan måske godt have en pointe at de nok alligevel vil blive savnet. Jeg ser dem også selv hver gang både hos Viasat og FCM TV.
Det gode er så naturligvis, når det er forskellige der bliver interviewet![]()
Og hvis der er ok hits på dem, er det jo heller ikke så ring'
Hej CortezCortez skrev: ↑27. jan 2017, 09:07Hej igen,FCMTV skrev: ↑26. jan 2017, 10:50Reaktioner og interview efter kampen:
Super fedt at du bliver ved med at efterspørge inputs og er villig til at indgå i en diskussion.
Som jeg har skrevet tidligere, bruger jeg personligt (men derfor kan andre jo godt) ikke lang tid på efter-kampen interviews med spillerne. Der er oftest ikke noget interressant. Det er ikke nødvendigvis hverken interviewer eller spillerens skyld. Men ofte bliver det bare til, "hvordan har du det lige nu"-spørgsmål. Hverken interviewer eller spiller har fået adrenalinen ned og det er sikkert ligeså svært at finde på gode spørgsmål, som det er at give et interessant svar i den situation.
Der er sikkert mange (og det viser jeres tal åbenbart også) der gerne vil have disse interviews. Jeg vil bare gerne have mere substans, mere fordybelse, mere nørderi. Det begynder der heldigvis også at dukke op f.eks. i diverse podcasts (Fodbold FM, Mediano, mv.). Og den type programmer vil jeg hellere lytte på end efter-kamp interview med udtalelser ala: "vi spiller sgu ikke godt i dag", "det var noget lort. Vi må hjem på træningsbanen", hvis jeg nu skal sætte det lidt på spidsen.
Jeg er med på at spillerne måske også kan have lidt svært ved at sige noget spændende uden at sige for meget. Det må være en svær balancegang, men måske vejen til at lære spillerne bedre at kende, går gennem spillerportrætter? Hvordan er Kian Hansen hverdag? Hvem er han, hvor kommer han fra, hvorfor spiller han for FCM? Hvad vil han gerne opnå med klubben? Vil han gerne til udlandet igen en dag? Den type spillerinterviews ville jeg gerne se. Jeg behøver ikke blive inviteret indenfor i privaten og blive præsenteret for kæreste og husdyr, men refleksionen over det at være spiller i FCM ville være fornemt at høre om.
Det er lidt Tordenskjolds soldater, svarene og inputs kommer fra, så husk på, at vi jo kun udgør en lille del af fansene. Andre har sikkert helt andre ønsker og holdninger.
/Cortez
Tak for din fine feedback og forslag. Fedt at diskutere diverse emner. Det er jo interessant at høre, også selvom det er nogle for Tordenskjolds soldater. Det er bedre end ingenting, og det bekræfter og inspirerer nogle af de tanker, vi i forvejen har.
Jeg er enig i dine betragtninger, men konklusionen bliver, at vi fortsætter med reaktioner, og så fornemmer jeg, at nogle af de interviews, som du efterspørger vil blive til de "nye" optaktsinterviews, som vi vil lave.
Ved endnu ikke om det er blevet spurgt om, men kunne det ikke være fedt med dokumentarer ala. dem Brøndby har lavet? Med transfervindue eller deres trænersøgning?
-
Steffen am
Vil blot sige jeg er kæmpe fan af det nye mønster med flere korte små indslag fra træningsbanen ala den her
https://youtu.be/2XtpsbbAils
Håber det er et mønster der fortsætter efter i kommer tilbage til kolde DK, det er i hvert fald en fed måde klubben kommer tættere på os fans.
Kæmpe high-five herfra
Håber det er et mønster der fortsætter efter i kommer tilbage til kolde DK, det er i hvert fald en fed måde klubben kommer tættere på os fans.
Kæmpe high-five herfra
-
Steffen am
Vi bliver forkælet nu da 
https://www.youtube.com/watch?v=8FVsHcne4Lo
og
https://www.youtube.com/watch?v=hBSY3k5Ny5U
Kunne være fedt hvis vi kan komme til at følge forløbet en lille smule med A-uddannelsen. Måske interview igen efter studieturen til Tyskland?
og
Kunne være fedt hvis vi kan komme til at følge forløbet en lille smule med A-uddannelsen. Måske interview igen efter studieturen til Tyskland?
Ja, tommel op for indslagene.Steffen am skrev: ↑16. feb 2017, 10:07Vi bliver forkælet nu da
og
Kunne være fedt hvis vi kan komme til at følge forløbet en lille smule med A-uddannelsen. Måske interview igen efter studieturen til Tyskland?![]()
/Cortez
Her et et godt eksempel fra EfB på et interessant kig bag kulisserne: https://youtu.be/qnvoNlXQBGE
-
Densestar7430
Fedt at se der bliver lyttet til hvad folk har skrevet!
De seneste videoer (1 mod 1, ung mod gammel, interviewet med bach bak og den med Dal Hende) har været super! Fedt at følge med i, især her i pausen!
De seneste videoer (1 mod 1, ung mod gammel, interviewet med bach bak og den med Dal Hende) har været super! Fedt at følge med i, især her i pausen!
Tak for det, Steffen.Steffen am skrev: ↑13. feb 2017, 21:09Vil blot sige jeg er kæmpe fan af det nye mønster med flere korte små indslag fra træningsbanen ala den her
Kæmpe high-five herfra![]()
I må ikke tillægge et eventuelt fravær dovenskab og at jeg er skræmt af vejret. Jeg forsøger at være til træningerne en gang i mellem her hjemme også, men af tidsmæssige årsager er det lettere tilgængeligt at lave noget fra træninger i Dubai.
Men fedt, at I synes om den type videoer. Jeg vil forsøge at øge antallet af videoer fra træning- også her hjemme fra.