Transfer vinter 2016

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
bobthebuilder_dk

Re: Transfer vinter 2016

Indlæg af bobthebuilder_dk »

Kent skrev:Vi er også interesserede i Pierre Kanstrup: http://www.bt.dk/superligaen/superliga- ... ste-skridt
Jeg er SLET IKKE lunken ved tanken!
Der er så meget viking warrior over ham, både i vildskab - fighterhjerter - ja og selvf. udseende som vi ikke har set siden Bak stoppede!

Kæmpe tommel-op herfra :D , hvis vi skulle være så heldige at få fingre i ham også!
( men hvilket hul det også vil efterlade i sdr.jyske! 3 stk fra startopstillingen alligevel :roll: )
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

henker

Indlæg af henker »

JBT skrev: Vi skal også have en angriber her og nu hvis ikke man får ild i vores brasser. Også ham har været på baggrund af en kort succes - man kan sammenligne det lidt med Vardy.

Nej lad os få en stor kanon der har været god længe og lavet mål konstant - måske uden at være på toppen af verden hele tiden oppe foran. Ville være fantastisk.
Synes stadigvæk at vi skal snupper to brasser inden de store klubber køber dem..

Det drejer sig om Fernandes Ries fra botafogo, spiller offensiv midtbane centrale, koster kun 1 mio euro. Opdateret fra dec mdr.
Han er langt bedre udgave af vdv. Ung knægt på omkring 20 år.

Eller Luis henrique fra botafogo, unge spiller angriber, måske ligne han lidt som elkjær, hvilke han har masse krudtet og har farlig målnæse. Koster også Ca 1 mio euro.

Anbefale mega stærkt dem to!!

Har selv søge grundigt gennem de to spillere i FM, transfeermarkt og YouTube. Hvilket er at de to spillere er meget stabil, som vi står og mangler stabilt spiller på vores hold.

4904

Indlæg af 4904 »

henker skrev:
JBT skrev: Vi skal også have en angriber her og nu hvis ikke man får ild i vores brasser. Også ham har været på baggrund af en kort succes - man kan sammenligne det lidt med Vardy.

Nej lad os få en stor kanon der har været god længe og lavet mål konstant - måske uden at være på toppen af verden hele tiden oppe foran. Ville være fantastisk.
Synes stadigvæk at vi skal snupper to brasser inden de store klubber køber dem..

Det drejer sig om Fernandes Ries fra botafogo, spiller offensiv midtbane centrale, koster kun 1 mio euro. Opdateret fra dec mdr.
Han er langt bedre udgave af vdv. Ung knægt på omkring 20 år.

Eller Luis henrique fra botafogo, unge spiller angriber, måske ligne han lidt som elkjær, hvilke han har masse krudtet og har farlig målnæse. Koster også Ca 1 mio euro.

Anbefale mega stærkt dem to!!

Har selv søge grundigt gennem de to spillere i FM, transfeermarkt og YouTube. Hvilket er at de to spillere er meget stabil, som vi står og mangler stabilt spiller på vores hold.
Det er fantastisk og seriøst arbejde du laver Henker - har du nogen ide om ledelsen forhandler med disse spillere? Du plejer, at have ret godt kendskab til kilder mv. Eller er blot navne fra månen?

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Kan man købe kultur?

Med 2 spillere fra samme klub og et bud på en 3. til overgang på samme tidspunkt er det jo en fristende tanke at det i hvert fald er et forsøg?

Men man kan i hvert fald sige at det er dansk, og det i sig selv måske kan være en fordel at holdet i overvejende grad er dansk, :)
og desuden selvfølgelig at de indholder noget af det fanden-i-voldskhed, nogen vil mene der har været manglet

Desuden ligner det en udtalt strategi at man hellere bruge pengene på løn end på transfersum.

Cortez

Indlæg af Cortez »

Er der nogen der ved om vi forsøger at købe dem fri her til vinteropstarten? Eller er det løb mon kørt?

/Cortez

JBT

Indlæg af JBT »

I alt hvad der står skrevet rundt omkring ser det ud til først at blive til sommer - begge spiller vil holde fokus på nuværende klub og slutte godt af da de går derfra med god behag og ingen brændte broer.

Brugeravatar
bobthebuilder_dk

Cortez skrev:Er der nogen der ved om vi forsøger at købe dem fri her til vinteropstarten? Eller er det løb mon kørt?

/Cortez
Jeg ved ikke noget om det, men så at "steineren" havde udtalt et sted, at det ikke var første gang i verdenshistorien, at det var sket.
Altså at en klub havde købt spillerne fri,et halvt år før midt i transfervinduet, for et mindre beløb, og at det arbejdes der også på nu.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

At spillerne vil holde fokus på deres nuværende klub skal de sige.

Tror da alle parter er interesseret i at finde en løsning nu, spørgsmålet er selvfølgelig økonomi, SDR vil selvfølgelig gerne have penge i kassen.
Mens CS har fordelen ved at han ikke har travlt, ok forhandlings situation.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Så blev forhandlings-spillet offentlig, (hvis det ikke allerede var det)

SønderjyskE skal selvfølgelig prøve at få penge for dem.
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... ge-til-fcm

Brugeravatar
bobthebuilder_dk

Steffen am skrev:Så blev forhandlings-spillet offentlig, (hvis det ikke allerede var det)

SønderjyskE skal selvfølgelig prøve at få penge for dem.
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... ge-til-fcm
ja og det har sikkert også noget med den forestående transferkabale at gøre... som starter nu og indtil transfervinduet smækker i.
Jeg kunne dog at se at de selv har været på rov i SIF og hapset Emil Scheel. ( eller snart gør)

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Ja, der er helt sikkert gang i transfermøllen.

Er også rimelig overbevist om Bjørn Poulsen ryger tilbage til SønderjyskE der kan give Esbjerg lidt penge at købe ind for.
Også en af grundene til at jeg tror SønderjyskE faktisk lige så gerne vil sælge nu, men selvfølgelig skal de forsøge at hive prisen op.

Ligeledes skal Viborg til at gøre noget med deres centrale forsvar hvis vi ikke skal løbe dem over d. 19. februar. Men det er formentlig 1. division "det går ud over" (og måske Alexander Juel Andersen fra AGF).
I hård kamp med Horsens i øvrigt der også mangler central forsvars spiller til ingen penge, de har dog knap så travlt med Albrectsen på plads.

henker

Indlæg af henker »

Er faktisk lidt skuffet over at steinlein/Ankersen sigte lavere i denne omgang. For jeg ved at FCM søger efter spændende spiller fra ungdoms landsholdet. Og evt som har talent til at komme ind til landsholdet.. Dog kan jeg mærke til at FCM har mest råd til ungedom, transfer fri og veteran spiller.. Fcm købe sjældent toppen i alder.. Dvs 23-28 år gl. Med fuld pakken.

Derfor tænkte jeg på at det vil være federe at finde de unge talenter som er i ungdoms landsholdet. For jeg ved en masse om disse spillere som FCM kan får nyttige af.

Brugeravatar
UlvenFraNord

Indlæg af UlvenFraNord »

Jeg synes det lyder som et par rigtige fine spillere, med nogle karakteristika som vi mangler. Det bliver spændende at se dem i FCM.

Det tegner allerede til at blive et ret aktivt transfervindue, omend de to her måske først kommer til sommer.

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Andre superligaklubber har også haft Marc Dal Hende i kikkerten.
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... ke-klubber

mnm123

Indlæg af mnm123 »

henker skrev:Er faktisk lidt skuffet over at steinlein/Ankersen sigte lavere i denne omgang. For jeg ved at FCM søger efter spændende spiller fra ungdoms landsholdet. Og evt som har talent til at komme ind til landsholdet.. Dog kan jeg mærke til at FCM har mest råd til ungedom, transfer fri og veteran spiller.. Fcm købe sjældent toppen i alder.. Dvs 23-28 år gl. Med fuld pakken.

Derfor tænkte jeg på at det vil være federe at finde de unge talenter som er i ungdoms landsholdet. For jeg ved en masse om disse spillere som FCM kan får nyttige af.
med sidste kommentar skal du skrive til div. superligaklubber og sige du kam spotte de rette spillere til deres klub nu når Steinlein og Ankersen ikke lytter til dig.

Låst