Transfer vinter 2016

Om FC Midtjylland og Black Wolves
TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Transfer vinter 2016

Indlæg af TrueWolfMidt »

Sander skrev:Det er fint at I kloger.

Fcm har startet sin nedtur med ansættelse af vores træner.

Nedturen kan blive ligeså lang som Brøndbys. Uha.
Forkerte tråd. Denne omhandler transfer.

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Sander skrev:Det er fint at I kloger.

Transfers af svingende kvalitet og fravigelse af strategi er farlig.

Fcm har startet sin nedtur med ansættelse af vores træner.

Nedturen kan blive ligeså lang som Brøndbys. Uha.
Så brug dog Jess Thorup tråden og Brøndby tråden til at lufte dine frustrationer istedet for her.

JBT

Indlæg af JBT »

Som tidl skrevet mener jeg endnu en gang vi nu eller over tid, dermed senest til sommer, skal minimum 1 ny mand ind i hver kæde, gerne to. Inkl målmandsposten. Holdet trænger til det..

Det er også blevet bekræftet på at hvad der blev sagt dengang var sandt. Vi har ikke kunne finde kemien i de udskiftninger der har været, og man valgte decideret at ned prio positioner enten pga banggård, duelund og elendige Rømer skulle prøves af eller fordi man ikke vil handle på de betingelser verden nu engang byder en når det skal gå stærkt (Claus). Man kunne ha startet med en udlænding på trænerposten ;0)

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Har egentlig ikke nødvendigvis så travlt med at sælge Olsson.

Men hvis Nørrkoeping ligefrem vil gøre alt. For den rette pris, så er det ikke nødvendigvis af vejen.
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/norr ... aa-olsson/

Fcm5600

Indlæg af Fcm5600 »

En enkelt god angriber. Tak. For der har været kampe i efteråret, hvor vi bare ikke fik den ind over stregen. Hvem skal det så være? Ingvartson ville være fint, Robert Skov eller Ishak. Goodbye Pusic.

Spicker

Indlæg af Spicker »

Fcm5600 skrev:En enkelt god angriber. Tak. For der har været kampe i efteråret, hvor vi bare ikke fik den ind over stregen. Hvem skal det så være? Ingvartson ville være fint, Robert Skov eller Ishak. Goodbye Pusic.
Robert Skov en kantspiller... Ishak ville er jeg lidt bange for vil få samme problem som Pusic da han er vant til at spille med en angriber ved siden af sig så han flakker mere end vores system tillader. Ingvartsen vil være god, han er god til lidt at det hele :)
Personligt så jeg dog gerne at vi henter en angriber fra en anden liga der måske kan overraske modstanderne lidt.

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Jamen fint, at disse 2 klubber er med til at presse prisen op på ham.
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/skandina ... idtjylland

Brugeravatar
UlvenFraNord

Indlæg af UlvenFraNord »

Det vil være forkert at sælge Olsson. Han er en spiller med et ganske stort potentiale. Hans udvikling har blot været i stå det seneste stykke tid (ligesom andre i truppen). Han har jo heller ingen glæde af vores idefattige opspil, med høje bolde op til Paul.

Noerum

Indlæg af Noerum »

Ingvartsen er desværre urealistisk. Han har lige forlænget og ryger nok til udlandet. Men vi mangler virkelig en god angriber. Paul er langt fra en top 3 angriber..

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

Jeg tror simpelthen at Thorup splitter spillerne ad. Han stopper deres udvikling ser det ud til. Når vi taler om Olsson er det da logisk at han skal væk. Han sidder på bænken mod SIF og AGF, og hvad gør Thorup - han sætter Mikael Andersson på banen. Så er der da ikke mere for Olsson at komme efter.

Hvordan gik det med Sistos udvikling, Mabil vil ikke tilbage da han følte sig dårlig behandlet, Olsson på vej ud, og den næste der ikke gider længere er nok Duelund. De har alle luftet deres frustrationer, men omvendt må de også yde en indsats for at få spilletid, men det er nok Thorups stil der ikke tillader at de skal spille.

Brugeravatar
UlvenFraNord

Indlæg af UlvenFraNord »

Ja og Kadlec ville pludselig også væk. Det holder hårdt for de kreative spillere når vi spiller som vi gør.

Jeg kan ikke lade være med at tænke på hvordan Rafael van der Vaart har virket nærmest indebrændt, skældt dommerne ud konstant og haft et meget direkte kropssprog. Vi bruger ham tydelig vis ikke optimalt, og man kunne frygte han også pludselig fik nok.

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Læste lige at wolfsburg har købt
http://www.transfermarkt.de/riechedly-b ... ler/216443

Gad vide hvad han har kostet ? Ja så kan Ajax købe alle vores oprykningsspillere og stadigvæk have penge i overskud.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

tatoo skrev:Jeg tror simpelthen at Thorup splitter spillerne ad. Han stopper deres udvikling ser det ud til. Når vi taler om Olsson er det da logisk at han skal væk.
Det var da en sejllivet myte.
Olsson spillede nærmest ikke under Riddersholm, så det er et falsk sammenlignings grundlag.

Og hvorfor snakker vi ikke om NK, Novak, Rømer, Paul, Duelund og Andersen der har lagt på,
plus Thorup tør give spilletid til nogle af de unge der i øvrigt har gjort det fornuftigt UNDER Thorup,
Poulsen, Anderson, Thycosen, Riis osv.

JBT

Indlæg af JBT »

Steffen am skrev: Og hvorfor snakker vi ikke om NK, Novak, Rømer, Paul, Duelund og Andersen der har lagt på,
plus Thorup tør give spilletid til nogle af de unge der i øvrigt har gjort det fornuftigt UNDER Thorup,
Steffen det taler vi lige præcis ikke om da ovenstående er lodret forkert - ingen af de spillere du nævner har lagt noget som helst på, ihvertfald ikke nævneværdigt og ved du hvad, det har ingen spillere i vores trup sådan set. Jeg kan virkelig ikke komme i tanke om en eneste. Tror ikke jeg alene om den påstand, men fair nok du mener noget andet. Det er så remolade agtigt at forsøge at tale holdet op for enhver pris, spillerne ved det da godt selv inderste inde.

I min verden er det med Olsson ikke et falsk grundlag men heller ikke omvendt. Det giver dog god mening alligevel - det svare lidt til en der kommer delvist og overtager dit eget job eller funktioner i det, uden du har fået af vide hvorfor (for det tror jeg vitterligt ikke kris har). Videre i teksten tænker enhver så. Og det forstår man sagtens når rip, rap og rup kaster om sig med strategier, visioner og mål uden tydeligvis at forstå, hvor man er henne på det drivende niveau i organisationen. Eller, det håber jeg de ved, det ser bare ikke sådan ud lige nu.

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

Steffen am skrev:
tatoo skrev:Jeg tror simpelthen at Thorup splitter spillerne ad. Han stopper deres udvikling ser det ud til. Når vi taler om Olsson er det da logisk at han skal væk.
Det var da en sejllivet myte.
Olsson spillede nærmest ikke under Riddersholm, så det er et falsk sammenlignings grundlag.

Og hvorfor snakker vi ikke om NK, Novak, Rømer, Paul, Duelund og Andersen der har lagt på,
Du arbejder meget med statistikker, og det kan man ikke bruge til ret meget. Jeg ser mere på udviklingen hos den enkelte spiller og for den sags skyld også træneren. Olsson har absolut ingen selvtillid, og det kan der jo være mange årsager til bl.a. spilletid og tillid fra JT. Han er 21 år, og kommer fra Arsenal og spiller U21 for Sverige. Har vi ikke investeret i ham for at tjene lidt penge på sigt. Nu går det lige modsat, og det ser også ud til at det er problemet med de øvrige jeg nævner. Jeg kan ikke huske hvor meget han spillede under Riddersholm, men han var bedre end han er nu.

Hvorfor skal vi tale om nogen der, som jer ser det, ikke udvikler sig i særlig grad.

NK han er ung og fighter godt
Rømer bryder jeg mig ikke om, men synes han er bedst på backen - han bliver ikke bedre.
Paul er jo selvsagt at han har udviklet sig, men jo ikke til at være andet end middelmådig.
Duelund har meget at lære endnu
Andersen har jeg intet at sige om - han har vel bare et stabilt niveau uden at være prangende

Novak er den suverænt mest stabile spiller vi har, og Sparv når han spiller.

At du bedømmer de unge spillere synes jeg lige er tidligt nok - der er jo kun Riis der har fået nogle kampe, og han gør det godt. De øvrige synes jeg er uden for bedømmelse på seniorplan.

Låst