SL: Brøndby vs. Midtjylland
Re: SL: Brøndby vs. Midtjylland
Hvis det her ikke resulterer i et shake up af træner og spillere, så ved jeg ikke hvad der skal til og det er udanset endeligt resultat.
Synes i øvrigt, at det var et godt banner der blev vist.
Synes i øvrigt, at det var et godt banner der blev vist.
Farvel, Thorup!
/Cortez
/Cortez
Senest rettet af Cortez 11. dec 2016, 19:57, rettet i alt 1 gang.
Nu må vi vel høre hvad steinlein har at sige om det.. Synes at det var sgu på tide at vise banner frem idag. Forhåbentlig fortsætter vi med at vise banner, hvis steinlein ikke tør at mande sig op.
- UlvenFraNord
Jeg er bare helt opgivende, gutterne kæmper det skal de have, men det hele virker bare dårligt planlagt..
Nu er der en god relativt lang vinterpause, et perfekt tidspunkt at skifte træner, gerne hurtigt....
Nu er der en god relativt lang vinterpause, et perfekt tidspunkt at skifte træner, gerne hurtigt....
Uanset statistik så skal vi have flere point end Randers FC og flere end 1 point mere end Lyngby.
Vores trup sammenlignet med deres så er Thorup klart dumpet.
Vores trup sammenlignet med deres så er Thorup klart dumpet.
tja FCM ligger på 3 pladsen
tager man top, har FCM ikke formået at vinde over de andre 5 tophold,
FCMs forsvar dumper, mener ikke man kan vælge een ud og sige det er ham, jeg mener NK, Rømer og Banggard, defensivt er dumpet i det her efterår.
Ikke godt nok af den fysiske stab ikke formår at få Bruninho, wickheim, Halsti og Vdv i bedre fysisk form.
Mener ikke man kan gøre JT skyld for det hele CS har haft sin andel i missede indkøb de to sidste vinduer.
Selvfølgelig er der en skadeshistorik med Dahlin, Sparv, Bruninho og Wickheim som har kostet point.
Angrebet fungere ikke godt, midtbanen har reddet 3 pladsen.
tager man top, har FCM ikke formået at vinde over de andre 5 tophold,
FCMs forsvar dumper, mener ikke man kan vælge een ud og sige det er ham, jeg mener NK, Rømer og Banggard, defensivt er dumpet i det her efterår.
Ikke godt nok af den fysiske stab ikke formår at få Bruninho, wickheim, Halsti og Vdv i bedre fysisk form.
Mener ikke man kan gøre JT skyld for det hele CS har haft sin andel i missede indkøb de to sidste vinduer.
Selvfølgelig er der en skadeshistorik med Dahlin, Sparv, Bruninho og Wickheim som har kostet point.
Angrebet fungere ikke godt, midtbanen har reddet 3 pladsen.
- UlvenFraNord
21 point op til FCK efter 21 kampe. 10 op til Brøndby.
Som tabellen ser ud, kunne vi godt risikere at ende i nedrykningsspillet, kun fem point ned.
Som tabellen ser ud, kunne vi godt risikere at ende i nedrykningsspillet, kun fem point ned.
Brøndby er et niveau over i dag.
Jeg synes det meste mangler i dag. Spillerne "er" der ikke. De er sløsede i deres afleveringer, dårlige i deres 1. berøringer. De har stort set ingen gejst. Taktikken er at fedte en uafgjort hjem.
Jeg synes det meste mangler i dag. Spillerne "er" der ikke. De er sløsede i deres afleveringer, dårlige i deres 1. berøringer. De har stort set ingen gejst. Taktikken er at fedte en uafgjort hjem.
3. pladsen er jo et lyvende resultat - vi har to point ned til en 6. plads.! Hvor mange kampe har vi lige tabt ud af de seneste 7-8 stykker.. Det er helt ud i skoven.
Bliver der ikke rettet op på dette skal vi ligge og spille med i et nedryknings slutspil, hvilket pt. er realististk.
Det gælder ikke længere om at måle sig med top 2 og har egentlig aldrig gjort, under Jess - at de andre hold slår hinanden på kryds og tværs er jo lige meget. Vi har truppen til at skulle kunne gøre en forskel for fanden.
Jeg tror ikke hverkan Bo Henriksen eller David Nielsen er tilfredse med det de har af materiale altid, men nogle gange fungere det og andre gange gør det ikke. Det skal vi sgu kunne gøre bedre end til at sammenligne os med dem hvilket er en realitet og særdeles skræmmende.
Bliver der ikke rettet op på dette skal vi ligge og spille med i et nedryknings slutspil, hvilket pt. er realististk.
Det gælder ikke længere om at måle sig med top 2 og har egentlig aldrig gjort, under Jess - at de andre hold slår hinanden på kryds og tværs er jo lige meget. Vi har truppen til at skulle kunne gøre en forskel for fanden.
Jeg tror ikke hverkan Bo Henriksen eller David Nielsen er tilfredse med det de har af materiale altid, men nogle gange fungere det og andre gange gør det ikke. Det skal vi sgu kunne gøre bedre end til at sammenligne os med dem hvilket er en realitet og særdeles skræmmende.
I vinterpausen skal der evalueres, skal JT forsætte ?, skal CS forsætte ?, skal forsvaret forstærkes ?
skal angrebet forstærkes ?
Det gør simpelthen ondt at høre på Thorups undskyldninger i Onside...
JT siger det jo sådan set lige ud, angrebet er ikke godt nok og forsvaret er ikke godt nok, den evaluering kan man kun være enig i.
-
mousebreaker
Jeg kaster op hvis der kommer folk på banen med at vi ligger nummer 3, så det er jo nok meget fint alligevel.
Vi har samlet 1,5 point i snit op per kamp. Det er krafteddermame ringe i en grad der er svær at forstå. Hvis det ikke lige var fordi at det gik op for mig i dag at det næsten stensikkert bliver jonas Dahl der kommer til hvis Thorup bliver fyret, så ville jeg kræve hans hoved på et fad. Tanken om Jonas Dahl ved roret giver mig desværre kuldegysninger. Pest eller kolera situation
Vi har samlet 1,5 point i snit op per kamp. Det er krafteddermame ringe i en grad der er svær at forstå. Hvis det ikke lige var fordi at det gik op for mig i dag at det næsten stensikkert bliver jonas Dahl der kommer til hvis Thorup bliver fyret, så ville jeg kræve hans hoved på et fad. Tanken om Jonas Dahl ved roret giver mig desværre kuldegysninger. Pest eller kolera situation
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -