SL: Brøndby vs. Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
henker

Re: SL: Brøndby vs. Midtjylland

Indlæg af henker »

Sorry jeg spørger, hvad sagde steinlein i interview i tv3? For der er jo ingen undertekster på. Da jeg er døv.. Men jeg håber bare at bestyrelsen opdager og åben øjne for at sige gode for fyringer til thorup og steinlein. Jeg har længe og længe været træt af steinlein's useriøst..

bifr05t

Indlæg af bifr05t »

Det skulle virkelig ikke overraske mig, hvis de forlænger med Thorup...

JBT

Indlæg af JBT »

Hold da kæft et drop af målmanden på Rafaels mål.. men ros for at opsøge det, som de fleste jo siger..

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Man bør give VDV anfører hvervet, sætte Poulsen ud på bænken eller kanten, dermed er det vdv der er boldfører

henker

Indlæg af henker »

FCM2000 skrev:Man bør give VDV anfører hvervet, sætte Poulsen ud på bænken eller kanten, dermed er det vdv der er boldfører
ENIG. Og han burde også være fordele playmaker defensive.. Passende til hans alder.

Brugeravatar
UlvenFraNord

Indlæg af UlvenFraNord »

Super scoret af Rafa. Giv ham bolden noget mere :-)

bifr05t

Indlæg af bifr05t »

DBU Sønnen fjerner klubbens DNA. Godt slogan :)

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

henker skrev:Sorry jeg spørger, hvad sagde steinlein i interview i tv3? For der er jo ingen undertekster på. Da jeg er døv.. Men jeg håber bare at bestyrelsen opdager og åben øjne for at sige gode for fyringer til thorup og steinlein. Jeg har længe og længe været træt af steinlein's useriøst..
Jeg synes det var meget fornuftigt og realistisk det han sagde, med tanke for at der jo er grænser for hvad man kan udtale sig om. Det var ikke bare en standard kommentar som de fleste ville fyre af, men mere indhold. Kan ikke lige gengive det præcist lige nu, men det var noget i retning af at det ikke havde været godt nok og at der skulle evalueres på det hele. Han kom med den sædvanlige opbakning som man nu skal komme til den slags spørgsmål. Han kom også med en indirekte kritik til sig selv kan man sige, da han ikke mente truppen var dækket godt nok ind. Sådan hvad jeg lige forstod på det. Han mente heller ikke at vi skulle komme efter andet end 3 point selvom Brøndby obv er et af de allersværeste at besøge

Muligt jeg har fejlopfattet noget, men i det store hele tror jeg det var dækkende
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Rigtig flot mål af Rafa - og jeg kan slet ikke se det er et drop som JBT eller siger. Er dog enig i at den ikke var utagelig, men det er jo ikke dét samme
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

bifr05t skrev:DBU Sønnen fjerner klubbens DNA. Godt slogan :)
Fint at lægge pres på fra fans side imo. Bare man holder det sobert og det synes jeg bestemt det her er

JBT

Indlæg af JBT »

mousebreaker skrev:Rigtig flot mål af Rafa - og jeg kan slet ikke se det er et drop som JBT eller siger. Er dog enig i at den ikke var utagelig, men det er jo ikke dét samme
Semi drop da han se den hele vejen (ser man i slowen) men reagere alt for dovent ;0)

Vijen

Indlæg af Vijen »

Rigtig lækkert ar se Van der vaart som den der har løbet 4 mest i de første 75 minutter..

Han er klar til 90 minutter med fuld damp til foråret.

Vijen

Indlæg af Vijen »

JBT skrev:
mousebreaker skrev:Rigtig flot mål af Rafa - og jeg kan slet ikke se det er et drop som JBT eller siger. Er dog enig i at den ikke var utagelig, men det er jo ikke dét samme
Semi drop da han se den hele vejen (ser man i slowen) men reagere alt for dovent ;0)
Han bruger den forkerte hånd. Han bruger højre hånd til en bold ved venstre skulder og får ikke venstre hånd med op.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Igen banggaard træffer forkert beslutning

JBT

Indlæg af JBT »

2-1 skulle jo ske selvom vi har spillet det hvad man kan forvente i den pis forfatning vi er i, og har en del løse chancer i sær til Poul der ikke har grebet chancerne i dag. Jeg savner en stjerne angriber. Tom fornemmelse! Der skal ske noget ASAP . Carsten Werge lufter nu også krise ordet - det samme gør vores fans banner, og det er en trøst at andre også kan se der skal ske noget. Bach Bak lyder også total slap og opgivende i hans kommentar til Boldsen. Han ved nok godt hvad klokken har slået..

Besvar