Midtjylland vs. AGF

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Konsulen

Re: Midtjylland vs. AGF

Indlæg af Konsulen »

Virkelig sjovt hvordan man kan se spillernes indsats forskelligt :-)

Jeg har absolut ikke Paul som bedste, eller tilnærmelsesvis i nærheden af det, spiller i kampen. Det er rigtigt, at han formår at tilkæmpe sig mange bolde i kampen, men hans placeringsevne er håbløs, og hans målfarlighed er ikkeeksisterende. Han er angriber, og i min verden skulle han dermed udgøre en trussel for modstandernes forsvar, og det mener jeg slet ikke han er i nærheden af. Hans boldbehandling er katastrofal, og hans force (hovedet) formår han ikke at få nok ud af, da han ikke har den vildskab der skal til for at ville kaste sig frem foran sin direkte modstander. Da han er angriber, og næppe vil fungere som andet, kan jeg slet ikke se hvordan han nogensinde vil komme til at passe ind på dette hold, der skriger på en giftig afslutter. Men det vil vinterpausen forhåbentlig kunne rode bod på...

henker

Indlæg af henker »

Den syge steinlein har skrevet under på Paul i 5 år forlængelse.. Øv!! Er godt træt af Paul ikke gøre det godt på banen..

EnSurUlv

Indlæg af EnSurUlv »

ja. Det hele har været noget lort længe efter min mening.
Nu må vi forhelvede da komme af med Thorup.

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Åhhh Onuachu uh ah Yes 5 år. Heldigvis skal vi ikke være enig. Viva Paul Onuachu.

Brugeravatar
PH1978

Indlæg af PH1978 »

henker skrev:
Sander skrev:Vi skal ikke regne med hjælp herning folkeblad.

Deres sportsjournalister skriver aldrig negativ kritik. Heller ikke efter nederlaget til AGF. De har også fredet træneren.
Avisen er en rigtig provinsavis. Redaktøren freder sine venner.
Jo det kan lade sig gøre. Ved at lave banner i tribunen.!! Hvorfor alverden tør tifo det IKKE?!?!?
Hvad mener du?

Sent from my iPhone using Tapatalk

henker

Indlæg af henker »

At man kan lave banner " JT & CS RAUS" som viser vores utilfredsstillende fans som ønsker dem ude i tifo..

Brugeravatar
PH1978

Indlæg af PH1978 »

henker skrev:At man kan lave banner " JT & CS RAUS" som viser vores utilfredsstillende fans som ønsker dem ude i tifo..
Du går bare igang, Henker?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Besvar